×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پلیس راه - مرگ ۱۰۷ تن در تصادفات رانندگی طی سه روز/ پیک اول سفرهای نوروزی آغاز شده است - سفرهای نوروزی

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ سردار سید تیمور حسینی دراین‌باره گفت: پیک اول سفرهای نوروزی در جاده‌های سراسر کشور آغاز شده و ما پیش‌بینی می‌کنیم که این وضعیت تا اول فروردین ماه ادامه داشته باشد. در حال حاضر نیز ما شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌های کشور هستیم و نسبت به مدت مشابه سال قبل میانگین میزان ترددها ۲۹ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد تردد پرحجم در محورهای شمالی و به خصوص جاده چالوس هستیم، گفت: همچنین در جاده امام رضا (ع)، محور اصفهان – شیراز، آزادراه تهران – قم و تهران – کرج نیز شاهد حجم بالای تردد خودروها هستیم.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه متاسفانه از زمان اجرای طرح نوروزی تاکنون شاهد وقوع شش فقره تصادف رانندگی با بیش از سه کشته بودیم، گفت: در مجموع از زمان اجرای طرح تا کنون ۱۰۷ تن در تصادفات رانندگی جان خود را در صحنه تصادفات از دست داده‌اند که البته این آمار در مقایسه با افزایش میزان ترددها به نوعی به نسبت قبل کاهش داشته، اما از نظر ما حتی یک کشته و مجروح نیز زیاد است و به همین دلیل از رانندگان می‌خواهیم که قوانین و مقررات را رعایت کنند.

حسینی با بیان اینکه عمده این تصادفات به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی رخ داده است، گفت:‌ آمارهای ما نشان می‌دهد که ۸۲ درصد تصادفات در این ایام به دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز، خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه رخ داده است.

وی با اشاره به ناپایداری جوی در برخی از محورها و مخصوصا محورهای واقع در استان‌های شمالی و شمال غربی از رانندگان و مسافران خواست با آمادگی و دقت بیشتری در طول مسیر رانندگی کرده و حتما تجهیزات زمستانی را برای موارد اضطراری و پیش‌بینی نشده به همراه داشته باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.