جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی صرافی ارز دیجیتال کوین گت
    01 فروردین 1401 - 11:57
    شناسه : 195479
    0

    انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال اولین و مهم‌ترین چالش برای افرادی است که بازار کریپتوکارنسی را به منظور سرمایه‌گذاری و ترید انتخاب کرده‌اند. هم‌زمان با توسعه بازارارزهای دیجیتال، تعداد صرافی‌ های ارز دیجیتال نیز رو به افزایش است.

    پ
    پ

    انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال اولین و مهم‌ترین چالش برای افرادی است که بازار کریپتوکارنسی را به منظور سرمایه‌گذاری و ترید انتخاب کرده‌اند. هم‌زمان با توسعه بازارارزهای دیجیتال، تعداد صرافی‌ های ارز دیجیتال نیز رو به افزایش است.

    صرافی کوین گت ارائه‌دهنده خدمات رمز ارزی و بستری برای خرید و فروش رمز ارزها در ایران است که با بیشترین تعداد پشتیبانی از ارزهای دیجیتال از حیث تنوع شبکه بلاکچین، شروع به فعالیت کرده است. هدف وبسایت کوین گت، ایجاد بستری امن و رایگان جهت انجام معاملات رمزارزها، آگاهی‌بخشی به فعالان این حوزه و شناخت بیشتر کاربران است. پلتفرم کوین گت توانسته است با بهره‌گیری از تیمی متشکل از متخصصین حوزه فناوری‌، امنیت‌، شبکه و محتوا در زمینه رمزارز‌ها و ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی، در راستای برآورده ساختن اهداف خود گام بردارد. کاربران می‌توانند در راستای حفظ ارزش پول خود، در فضایی سالم و مطمئن از سرمایه‌گذاری لذت برده و به دنیای بدون واسطه رمزارز‌ها راه پیدا کنند.

    1 - معرفی صرافی ارز دیجیتال کوین گت - خرید بیت کوین

    کوین گت با حفظ حریم خصوصی کاربران و ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان معامله همه رمز ارزها و توکن ها (بیت‌کوین، تتر، ریپل و…) را برای ایرانیان فراهم کرده است.از ویژگی های مثبت صرافی کوین گت که می توان گفت یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است، این است که متصل به صرافی بزرگ بایننس می باشد،صرافی کوین گت،بایننس،کوکوین و کوینکس همه شبکه های انتقال مانند (beb2،bep20,و…)را پشتیبانی می کنند و مزیت آن این است که شما مثلا اگر بیت کوین را با شبکه خود بیت کوین خریداری کنید. باید کارمزدی بالاتری حدودا ۵۰۰ هزار الی ۶۰۰هزار تومان کارمزد انتقال بدهید،در صورتی که صرافی کوین گت این مشکل را برای کاربران ایرانی حل کرده است ،در این صرافی کافی است شما هنگام خرید مثلا بیت کوین شبکه bep2 را انتخاب نمایید تا کارمزد انتقال شما  از ۶۰۰ هزار تومان به ۸ هزار تومان تقلیل یابد.از ویژگی های مثبت دیگر این صرافی کارمزد پایین و تنوع ارزها و توکن های پشتیبانی شده در این صرافی می باشد که تقریبا از همه توکن ها و ارزهای لیست شده در صرافی بزرگ بایننس پشتیبانی می کند.  وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی‌های کاربران، امکان فروش برترین رمز ارزهای دنیا بدون نیاز به طی مراحل احراز هویت، وبسایت کوین گت را از سایر وبسایت های موجود متمایز می‌سازد.

     

    ویژگی های صرافی کوین گت

    • ارائه قیمت لحظه‌ای ارزها
    • تنوع ارزهای دیجیتال
    • امکان واریز و برداشت ریالی
    • درصد مشارکت کاربر از درآمدزایی
    • پشتیبانی آنلاین
    • امنیت خریدوفروش
    • رابط کاربری آسان
    • سرویس پیامکی:شما با سیستم پیامکی کوین گت، گزارش تمام تراکنش‌های خود را دریافت می کنید.
    • احراز هویت:به منظور حفظ امنیت شبکه، اطلاعات تمام کاربران شامل نام و نام‌خانوادگی، کدملی، شماره شبا، کارت بانکی، آدرس و اطلاعات کسب‌وکار دریافت و با مراجعه به مراکز مربوطه، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    افتخارات:

    • بیشترین تنوع تعداد  رمز ارز  و توکن در میان رقبای داخلی
    • پلتفرم دانش بنیان خدمات رمزارز در ایران

    آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی کوین گت

    شما در صرافی کوین گت قادر به خرید و فروش بالای ۳۵۰ ارز دیجیتال و توکن هستید. اکنون نحوه خرید و فروش رمز ارز در وب سایت ،کوین گت coinget.cash آموزش می‌دهیم.
    بر اساس نظرات کاربران، کوین گت جزو بهترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. از جمله مهمترین ویژگی‌های این وب سایت سرعت واریز بالا، قیمت مناسب و پشتیبانی از نزدیک به ۳۰۰ کوین و توکن مختلف است.
    در این مطلب می‌خواهیم نحوه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، کاردانو، ترون، سولانا، دوج کوین و دیگرارزهای دیجیتال  را آموزش بدهیم.گفتنی است پیش نیاز دریافت خدمات از صرافی کوین گت ، ایجاد حساب کاربری و احراز هویت است. این دو فرآیند زمان‌بر نبوده و طی مدت زمانی بسیار کوتاه حدودا ۱ الی ۲ ساعت قابل انجام هستند. که به ترتیب همه موارد از احراز هویت گرفته تا خرید و فروش ارزهای دیجیتال  را در این مقاله به شما عزیزان آموزش می دهیم.

    ۱٫افتتاح حساب کاربری درصرافی کوین گت (coinget.cash)

    وارد سایت صرافی کوین گت به نشانی اینترنترنتی https://coinget.cash/ شده و بر روی گزینه خرید و فروش ارز دیجیتال خود  که به صورت شناور در همه صفحات هستش کلیک می کنیم.

    ۲٫در این مرحله وارد پلتفرم حرفه ای خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی کوین گت می شویم ، مشخصات خودمان را پر می کنیم و روی گزینه ثبت نام کلیک می کنیم.(کد اس ام اس شده را در همین صفحه وارد می کنیم)

    2 - معرفی صرافی ارز دیجیتال کوین گت - خرید بیت کوین

    ۳٫در این مرحله مطابق تصویر روی گزینه ارسال مدارک و احراز هویت کلیک کرده و مدارک خودمان را برای بررسی و تایید ارسال می کنیم (فرایند احراز هویت حدودا نیم ساعت الی یک ساعت و حتی کمتر می باشد)

    3 1 - معرفی صرافی ارز دیجیتال کوین گت - خرید بیت کوین

    ۴٫ مدارک خواسته شده را برای احراز هویت ارسال می کنیم.

    مدارک شامل ارسال متن دستنویس سلب مسولیت مطابق نمونه درج شده در سایت +مدارک شناسایی معتبر(کارت ملی و کارت بانکی) می باشد.(با ثبت نام در صرافی کوین گت و انجام احراز هویت مبلغ ۵۰ هزار تومان به عنوان اعتبار هدیه به شما تعلق می گیرید)

    ۲٫خرید رمز ارز از صرافی کوین گت (coinget.cash):

    ۱٫ابندا وارد کیف پول ریالی شده و کیف پول ریالی خودمان را به اندازه مبلغ دلخواه شارژ می کنیم(بصورت کارت بکارت یا درگاه پرداخت آنلاین)

    ۲٫در داشبورد اصلی لیست تعدادی از ارزها قرار داده شده، درصورتی که ارز مورد نظر خودمان را از این لیست نتوانستیم پیدا کنیم ،مطابق شکل روی گزینه جستجو در تمامی رمز ارزها کلیک می کنیم و ارز دیجیتال مورد نظر خودمان را جستجو کرده و پیدا می کنیم

    4 - معرفی صرافی ارز دیجیتال کوین گت - خرید بیت کوین

    ۳٫ارز مورد نظر را انتخاب کرده (دراین مثال اتریوم) و گزینه خرید را می زنیم،سپس مقدار ارزی که می خواهیم خرید کنیم و همچنین شبکه انتقالی و آدرس کیف پول خودمان را وارد می کنیم و دکمه ثبت سفارش را می زنیم.

    4 - معرفی صرافی ارز دیجیتال کوین گت - خرید بیت کوین

    ۴٫بلافاصله رمز ارز مورد نظر شما خرید داری شده و به آدرس کیف پول شما منتقل می گردد.

    ۲٫فروش رمز ارز به صرافی کوین گت (coinget.cash):

    1. وارد پلتفرم معملاتی صرافی کوین گت شده و ارز مورد نظر را نتخاب کرده و روی گزینه فروش کلیک کرده ،مبلغ مورد نظر را وارد کرده سپس نوع شبکه را هم انتخاب می کنیم و دکمه ثبت را می زنیم
    2. 5 - معرفی صرافی ارز دیجیتال کوین گت - خرید بیت کوین

    ۲٫در مرحله بعد آدرس کیف پول صرافی کوین گت در شبکه انتخابی شما نمایش داده می شود، مبلغ را به این آدرس ارسال کرده و txid تراکنش را محل مربوطه وارد و دکمه ثبت را می زنیم (توجه نمایید که ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا تراکنش شما تایید شود بنابراین حدود ۵ الی ۱۰ دقیق صبر کرده سپس txid را وارد نمایید) همچنین تیم پشتیبانی صرافی کوین گت بصورت ۲۴ ساعته آنلاین هستش و پاسخگوی مشکلات احتمالی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید هست.

    راه‌های ارتباطی:

    وب‌سایت: www.coinget.cash

    تلفن: ۰۲۱۹۱۶۹۰۱۸۶

    پست الکترونیک:info@coinget.cash

     خرید و فروش ارز دیجیتال 

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.