چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درامد میلیاردی از اینستاگرام
    06 فروردین 1401 - 18:46
    شناسه : 195701
    0

    برای داشتن درامد میلیاری از اینستاگرام کافیست کمی شناخته شده شویم امروزه افراد زیادی از طریق حاشیه سازی و.. شاخ مجازی شده‌اند و فالوورهایی زیادی دارند و از این طریق اقدام به تبلیغ می‌کنند و درامد زیادی دارند.

    پ
    پ

    درحال حاضر محبوب‌ترین شبکه اجتماعی درکشورمان اینستاگرام می‌باشد؛ که از سال 2010 فعالیت خود را شروع کرده. همه ما بیشتر وقتمان را با آن میگذرانیم نکته مهم اینجا می‌باشد که خیلی از افراد درامد میلیاردی از اینستاگرام دارند و کسب درامد میکنند. البته درامد این افراد به دلیل مشهور بودن و بالا بودن تعداد فالوورهایشان می‌باشد. به دلیل بیماری کرونا بیشتر کسب‌وکارها هم به اینستاگرام روی اوردند.

    به گزارش  tntlike.ir ، وبسایت فروش خدمات اجتماعی برای داشتن درامد میلیاردی از اینستاگرام ابتدا باید مشهور شد. پیج خود را تبلیغ کنید همچنین اقدام به ساخت پست اینستاگرام مثل ویدیو و یا پست‌های اموزشی کرد. تا بتوانبم پیجی پویا داشته باشیم.

    10 - درامد میلیاردی از اینستاگرام - خرید فالوور اینستاگرام

    خرید فالوور اینستاگرام

    خرید فالوور اینستاگرام  به گوشمان زیاد خورده. بله درحال حاضر 80درصد پیج‌های اینستاگرامی اقدام به خرید ان کرده‌اند. هنرمندان، بازیگران، اینفلوئنسر‌ها، پیج‌های بلاگری، خبری، گردشگری و… برای بیشتر دیده شدن اقدام به خرید ان می‌کنند.

    البته قبل از اینکه بخواهیم برای پیجمان فالوور بخریم باید به نکات راهنمای خرید فالوور دقت کنیم. برای این کار، فقط به ایدی پیج شما نیاز هست و از شما هیچ پسوردی گرفته نخواهد شد. پس اگر سایت یا شخصی از شما تقاضای پسورد کرد به هیچ عنوان اعتماد نکنید. شما با وارد کردن ایدی خود در تی ان تی لایک میتوانید کمتر از 10 دقیقه فالوورهای خود را بی‌نهایت افزایش دهید.

    برای داشتن درامد میلیاری از اینستاگرام کافیست کمی شناخته شده شویم امروزه افراد زیادی از طریق حاشیه سازی و.. شاخ مجازی شده‌اند و فالوورهایی زیادی دارند و از این طریق اقدام به تبلیغ می‌کنند و درامد زیادی دارند.

    درامد بلاگرها چقدر هست؟

    افراد زیادی، درامد میلیاردی از اینستاگرام دارند که امکان تعیین مبلغ ان وجود ندارد. هزینه تبلیغات توسط اینفلوئنسر‌ها بستگی به تعداد فالوور، لایک و کامنت ان‌ها دارد به همین دلیل این افراد اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می‌کنند.

     خرید فالوور باعث بیشتر دیده شدن پیج وهمچنین پست‌ها می‌شود و با این کار برای خود اعتبار ایجاد می‌کنند.  شما هم می‌توانید درامد میلیاردی از اینستاگرام داشته باشید.

    ادمین اینستاگرام

    برای داشتن درامد از اینستاگرام نیازی نیست برای پیج خود ادمین داشته باشید همه‌ی کارها را خودتان میتوانید انجام دهید اولین مسئله که ذهن ما را درگیر میکند ساخت کیلیپ است؛ این کا را با گوشی هم میتوان انجام داد.

    اپلیکیشن‌های زیادی برای ویرایش ویدیو وجود دارند که میتوان با گوشی ویدیو یا عکس را ویرایش کرد مثل:(vivacut, inshot, youcut, videishow) کار با این برنامه‌ها کار سختی نیست و با چندین بار ساخت  و ویرایش ویدیو یا عکستان میتوانید کامل یاد بگیرید.

    20 - درامد میلیاردی از اینستاگرام - خرید فالوور اینستاگرام

     ایجاد کسب و کار در اینستاگرام

    اگر علاقه‌ای به بلاگری ندارید می‌توانید یک پیج فروشگاهی برای خود راه اندازی کنید و محصولات یا خدمات خود را بتوانبد به فروش برسانید. برای این کار باید صبر داشته باشید و با برنامه ریزی برای به هدف رسیدن خود تلاش کنید. برای این کار نیازی نیست شما دفتر یا مغازه‌ای داشته باشید.

    می‌توانید تمام کارهای خود را به صورت مجازی انجام دهید. شما به همین راحتی میتوانید اقدام به ساخت یک فروشگاه مجازی کنید. به راحتی میتوانید به میلیون‌ها کاربر اینستاگرام محصول یا خدمات بفروشید و به راحتی برای خود کسب درامد کنید.

    منبع: tntlike.ir

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “درامد میلیاردی از اینستاگرام”
    1. ایجاد کمپین‌ هم کار خوبیه به نظرم

      پاسخ
    2. خرید فالوور به نظرم کاری خوبی هست

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.