×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

هر مشتری نیاز خاصی به نوع مشخصی از سایت داره جدا از نوع ظاهر کار که عموما دوست دارن متفاوت باشند در سایت های شخصی و شرکتی و یا شبیه سایت های بزرگ باشن در سایت های فروشگاهی. از نظر برنامه نویسی چه صفحاتی و چند دسته مطلب مانند بلاگ خبر خدمات محصولات یا غیره داشته باشد.

طراحی سایت 1 - انواع سایت - طراحی سایت

یکی از مهم ترین عواملی که بر ارزش طراحی سایت تأثیر می گذارد، تعیین نوع وب سایتی است که بازدید می کنید. ما وب سایت ها را به سه گروه تقسیم می کنیم و بر اساس این گروه ها هزینه طراحی سایت تعیین می شود. تمامی وب سایت های طراحی شده مجموعه اشکان دارای قالب مخصوص به خود هستند و برای هر کاربر به صورت جداگانه برنامه ریزی خواهند شد.

طراحی سایت شرکتی وب سایتی است که در آن محصولات، خدمات و کسب و کار خود را ارائه می دهید. این سایت ها دارای ویژگی های اساسی همه وب سایت ها خواهند بود. ویژگی هایی مانند: صفحه درباره ما، صفحه محصول، صفحه خدمات، صفحه گالری، صفحه تماس، معرفی مشتری و سایر صفحات کل مجموعه را ارائه می دهد.

طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی به وب سایتی اطلاق می شود که علاوه بر ارائه محصولات، خدمات و مشاغل، به کاربران این امکان را می دهد که محصولات و خدمات شما را به صورت آنلاین خریداری کرده و سفارشات خود را از طریق درگاه پرداخت بانک انجام دهند. در این نوع وب سایت ها، پنل مدیریت شامل گزارش سفارش مشتری و اطلاعات مشتریان نیز خواهد بود.

همچنین وب‌سایت‌های فروشگاهی ما را می‌توان به تمامی درگاه‌های پرداخت بانکی پیوند داد و برای هر گونه نیاز کاربر از درب‌های بانکی که توسط بانک مجاز است، قابل اعمال است.

طراحی سایت 2 - انواع سایت - طراحی سایت

وب سایت دیگری که در مجموعه اشکان توسعه خواهیم داد، وب سایت اختصاصی خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، تمام وب سایت های طراحی شده دارای یک طرح منحصر به فرد و سفارشی برای هر مشتری هستند، اما این دسته از وب سایت ها به معنای ظاهر سفارشی نیستند. در عوض، این یک ویژگی است که فراتر از محدوده وب سایت های شرکتی و فروشگاهی است.

به طور کلی کاربران این وب سایت ها سازمان هایی هستند که می خواهند بخشی از فرآیند سازمانی را که بر روی کاغذ یا با استفاده از فایل اکسل انجام می شود و نیازهای خود را در قالب برنامه های تحت وب به صورت خودکار انجام دهند. شما می خواهید با گروه دیگری از کاربران این سایت ها آشنا شوید که استارت آپ هستند و باید ایده جدیدی را با استفاده از پلتفرم ها پیاده سازی کنند.

اشتباهات سایت

انتخاب نادرست طراح وب سایت بسیاری از کاربران به دنبال زبان و فناوری مناسب برای طراحی سایت گروهی خود هستند، در حالی که به دنبال یک شخص یا شرکت معتبر با قالب رزومه و کار در این زمینه هستند. اگر پروژه طراحی وب خود را طولانی بلند مدت و آیند دار می بینید، باید این کار را انجام دهید، فریلنسر یا شرکت کار شما را انجام دهد باید معتبر باشد طراحی سایت تبریز.

طراحی سایت استاتیک امروزه طراحی سایت استاتیک دیگر جوابگوی نیازهای کسب و کار نیست زیرا برای ایجاد هر تغییر جزئی باید منتظر تغییرات توسط طراح وب سایت باشید. توصیه می شود وب سایت های طراحی شده پویا باشند تا تمامی محتوای سایت توسط صاحب کسب و کار مدیریت شود و برای تغییر محتوا نیازی به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت نباشد.

طراحی سایت 3 - انواع سایت - طراحی سایت

ارائه دهندگان هاست تهیه هاست قبل از طراحی سایت هنگام انتخاب هاست وب سایت پارامترهایی را که طراح سایت باید اعلام کند در نظر بگیرید. پارامترهایی مانند سیستم عامل هاست اندازه استفاده پهنای باند و شرکتی که از آن هاست خریداری می کنید از جمله مواردی هستند که بهتر است ابتدا طراحی وب سایت خود را مشخص کنید و از طراح بخواهید که در مورد انتخاب هاست کمک کند.

طراحی گرافیک وب سایت توسط طراحان گرافیک برخی از صاحبان مشاغل اشتباه می کنند و از طراح گرافیک گروه خود می خواهند که وب سایت را نیز طراحی کند. طراحی وب سایت باید توسط یک طراح وب سایت متخصص در اصول رابط کاربری وب، UX و نرم افزار انجام شود تا تجربه کاربر نهایی کار با نرم افزار مورد نیاز باشد.

طراحی برای مدیران غیرکاربر مدیران تجاری گاهی اوقات بازخورد غیرحرفه ای و سلیقه ای در مورد موضوعاتی مانند طراحی وب سایت، برنامه ریزی محتوا و عملیات داخلی می دهند و اصرار دارند که سایت مطابق میل خود پیاده سازی شود. اما اگر طراحی سایت ما را انتخاب کردید، باید تصمیم گیری را به طراح خود بسپارید تا دردسری نداشته باشید و کاربران تجربه بهتری از استفاده از سایت داشته باشند طراحی سایت شیراز.

تکنولوژی

فن آوری ها و زبان های برنامه نویسی در طراحی وب سایت برتری ندارند و در بیشتر موارد اصرار بر فناوری مغرضانه است. میلیون ها وب سایت موفق در سراسر جهان با استفاده از وردپرس، asp.net و PHP ساخته شدند و میلیون ها وب سایت ناموفق به هر یک از این زبان ها نوشته شدند. بنابراین به جای تمرکز بر روی فناوری و گزینه های زبان، یک مجموعه معتبر با رزومه در این زمینه پیدا کنید.

طراحی سایت 4 - انواع سایت - طراحی سایت

بستن قرارداد طراحی سایت بدون در نظر گرفتن سئو

البته اهمیت سئو برای همگان آشکار است، گاهی اوقات شروع فرآیند سئو پس از طراحی سایت زمان زیادی می برد و در برخی موارد منجر به طراحی مجدد وب سایت می شود زیرا کد و ساختار سایت از اصول سئو هستند مطابقت ندارد بنابراین، توصیه می شود هنگام مذاکره در مورد طراحی سایت، برنامه سئوی خود را انتخاب کنید.

پشتیبانی

سایت های طراحی شده به مدت یک سال توسط تیم طراحی سایت مجموعه اشکان به صورت رایگان ارائه می شود و پس از پایان دوره پشتیبانی رایگان، سایت با قرارداد سالیانه تمدید می شود.

ما سال های اخیر کارهای زیادی در زمینه طراحی وب و طراحی اپلیکیشن موبایل انجام داده است. این نمونه کارها در دو دسته طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی آنلاین دسته بندی می شوند که می توانید از طریق صفحه نمونه کار طراحی سایت مشاهده کنید طراحی سایت اصفهان.

اولین چیزی که مصرف کنندگان در مرحله تحقیقات شرکت متوجه آن می شوند، تفاوت قابل توجه قیمت ها بین شرکت های مختلف چندین فروشگاه است. واضح است که فرآیند سفارش با توجه به سیاست ها و اهداف شرکت های مختلف متفاوت خواهد بود.

طراحی سایت 1 2 - انواع سایت - طراحی سایت

 

فرض کنید قصد ساختن یک ساختمان را دارید و نیازمندی های خود را به چند پیمانکار ساختمانی اعلام می کنید، هر پیمانکار هزینه کاری را که می خواهد انجام دهد تخمین زده و هزینه آن را به شما اعلام می کند.

یک پیمانکار ممکن است فقط نیازهای شما را در نظر بگیرد، ممکن است آخرین اقلام را علاوه بر نیازهای فعلی به شما ارائه دهد، یا پایه ای طراحی کند تا بتوانید در آینده بسازید. اصول و تکنیک های ایمنی را که از آنها آگاه نیستید توسعه دهید یا در نظر بگیرید.

هر کدام از این معاملات قیمت های متفاوتی را به شما ارائه می دهند. هزینه قرارداد اول ممکن است بیشتر از قرارداد دوم باشد.

حتی پس از ساخت ساختمان نیز نمی توان به قیمت مناسب آن پی برد، بنابراین باید از جزئیات سفارش خود و همچنین نحوه اقدام برای انتخاب بهتر قیمت آگاه باشید.

در طراحی وب سایت ارزش آن از ظاهر سایت جدا ست زیرا این برنامه نویسی است که ثبات و آینده آن را تعیین می کند و شاید همین کافی باشد.

همچنین نباید فراموش کرد که وب سایت همیشه در کنار فعالیت های گسترش گروه صاحب خود نیاز به رشد و توسعه دارد و درخواست شما فقط در این لحظه مورد نیاز است. نگاه کردن به آن تاثیر بسیار زیادی بر نوع، سبک و طراحی سایت شما دارد که این خود نیازمند دانش فنی بالا، تجربه بیشتر و دیدگاه گسترده تر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.