جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزئیات دریافت 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه بانک سپه + مبلغ اقساط
    15 فروردین 1401 - 12:51
    شناسه : 196023
    0

    بانک سپه به افرادی که دارای معرفی نامه بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد امام خمینی باشند تا سقف 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه خود اشتغالی می‌پردازد.

    پ
    پ

    پول - جزئیات دریافت 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه بانک سپه + مبلغ اقساط - 100 میلیون تومان وام

    به گزارش کاماپرس، این وام خوداشتغالی نیازمند داشتن حساب قرض الحسنه است. یعنی متقاضی یا باید در یکی از شعب بانک سپه، سپرده قرض الحسنه داشته باشد یا آن را افتتاح کند. اما متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و سند ملکی هم داشته باشند. اگر متقاضیان خواهان 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه خود اشتغالی باشند، داشتن ضامن کافی است. برای وام 50 میلیون تومانی خوداشتغالی هم باید دو ضامن معتبر به بانک ارائه شود. اما افرادی که خواهان 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه خوداشتغالی هستند، باید علاوه بر ارائه ضامن‌های معتبر، سند ملکی هم داشته باشند.

    این وام قرض الحسنه است و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. تنها این تسهیلات کارمزد 4 درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 84 ماه اعلام شده است.

    شرایط 100 میلیون تومان وام خوداشتغالی بانک سپه

    طبق قوانین بانکی، متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. در صورتی که بازپرداخت تسهیلات به تعویق بیفتاد، نرخ وجه التزام 12 درصد است. براساس اعلام بانک سپه، افراد خواهان این تسهیلات باید حداقل یک میلیون تومان موجودی در حساب سپرده خود داشته باشند. ضمنا این وام مسدودی سپرده ندارد و وام گیرندگان می‌توانند در طول بازپرداخت اقساط، از حساب خود استفاده کنند.

    در صورتی که فردی معرفی نامه یکی از نهادهای مذکور را داشته باشد و بانک هم حداکثر مبلغ وام خود اشتغالی را با نرخ کارمزد مشخص شده و تعیین مدت زمان بازپرداخت 84 ماهه به ایشان بپردازد، میزان اقساط این تسهیلات برای وی به صورت ماهیانه، یک میلیون و 190 هزار و 476 تومان خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.