×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

حمل و نقل - نرخ جدید کرایه حمل بار و مسافر تا پایان فروردین ماه اعلام می شود - حمل و نقل

به گزارش «بامردم» به نقل از ایرنا: «شهریار افندی زاده» درباره اعتراضات اخیر کامیونداران، گفت: هفته آینده در جلسه‌ای که روز ۲۴ فروردین ماه در ستاد تنظیم بازار تشکیل خواهد شد، پیشنهادات مربوط به افزایش نرخ کرایه حمل کامیونداران مطرح و تصمیم گیری نهایی انجام می‌شود.

وی افزود: در مورد نرخ کرایه قطار و خدمات باربری در بنادر نیز در هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

به گفته افندی زاده، افزایش نرخ کرایه باربری و مسافری در بخش ریلی و حمل‌ و نقل دریایی و جاده‌ای در دستور کار قرار دارد.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی در خصوص درصد افزایش قیمت نیز که مورد اعتراض کامیونداران است، گفت: در جلساتی که با خود اصناف داشتیم، نرخ‌هایی اعلام و با توجه به وضعیت موجود آنالیز هزینه در جلسه ستاد تنظیم بازار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون خبری از اعتصاب کامیونداران در کشور وجود ندارد، توضیح داد: در پایان سال ۱۴۰۰ جلساتی را با صنوف هم در بخش جاده‌ای و حمل کالا و مسافر داشتیم اما به دلیل رعایت معیشت مردم قرار بود افزایش قیمتی را در پایان سال ۱۴۰۰ نداشته باشیم و در فروردین ماه ۱۴۰۱ بعد از برگزاری جلسات با انجمن‌ها و صنوف مختلف در مورد افزایش قیمت تصمیم گیری شود.

افتدی زاده ادامه داد: افزایش قیمت کرایه به دلیل افزایش قیمت لاستیک، روغن و قطعات یدکی معمولا منطقی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در جلسات مختلفی که در اسفند سال گذشته با صنوف برگزار کردیم، قول دادیم تا پایان فروردین نرخ گذاری جدید انجام شود.

افتدی زاده بیان داشت: حمل‌ و نقل جاده‌ای هم در بخش بار و هم در بخش مسافر از اهمیت زیادی برخوردار است و بیش از ۵۰۰ میلیون تن در سال جابجایی کالا داریم که توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا انجام می‌شود و رانندگان این شرکت‌ها همواره تلاش کردند که به بهترین وجه جابجایی را در کشور انجام دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.