شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پزشکان باید کارت خوان نصب کنند/برخورد قانونی با پزشکان متخلف
    18 فروردین 1401 - 19:45
    شناسه : 196137
    0

    دادستان لاهیجان پزشکان را ملزم به دستگاه کارت خوان کرد و گفت: پزشکانی که نسبت به نصب دستگاه پوز (کارتخوان) اقدام نکنند در بازرسی‌های سرزده، اقدام قانونی انجام شده و به شهروندان نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    پ
    پ

    - پزشکان باید کارت خوان نصب کنند/برخورد قانونی با پزشکان متخلف - دادستان لاهیجان

    به گزارش فارس، دادستان شهرستان لاهیجان طی نامه‌ای تمامی واحد‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی را ملزم به نصب دستگاه کارت خوان کرد.

    در نامه دادستان لاهیجان آمده است تمامی پزشکان، دندان پزشکان، پیراپزشکان، داروسازان و افرادی که مجوز فعالیت آن‌ها از سوی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی صادر می‌شود، ملزم به نصب پایانه فروشگاهی یا دستگاه پوز (کارت خوان) شدند.

    انصاری اجرای این قانون را لازم الاجرا دانسته و تاکید کرد: پزشکانی که نسبت به نصب دستگاه پوز (کارتخوان) اقدام نکنند در بازرسی‌های سرزده، اقدام قانونی انجام شده و به شهروندان نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    ابراهیم انصاری در این نامه که به رئیس نظام پزشکی لاهیجان نوشت: ملزم شدن پزشکان به استفاده از پایانه‌های فروشگاهی یا همان دستگاه پوز (کارت‌خوان) در مطب سبب سهولت پرداخت هزینه‌های درمانی برای بیماران و از سوی دیگر موجب ایجاد شفافیت در درآمد پزشکان و همچنین دریافت مالیات متناسب با درآمد و عدالت می‌شود.

    وی با اشاره به مشکلات‌ عدم وجود دستگاه کارت خوان برای بیماران افزود: دریافت وجه نقد به بهانه‌های خرابی دستگاه پوز موجب سرگردانی بیماران در باجه‌های بانکی جهت تهیه وجه نقد می‌گردد و این در حالی است که خود بیمار از لحاظ روحی و روانی آسیب دیده است و گاها توانایی فیزیکی تهیه وجد نقد را ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.