سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41332 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش ۴۳ درصدی بستری های کرونایی  در گیلان
    20 فروردین 1401 - 13:13
    شناسه : 196198
    0

    سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر، افزود: با افزایش تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان شهرستان های ماسال، سیاهکل و لاهیجان نارنجی شد و مابقی شهرستان ها زرد هستند.

    پ
    پ

    بستری کرونا بیمارستان - افزایش ۴۳ درصدی بستری های کرونایی  در گیلان - بستری های کرونایی

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ دکتر فردین مهرابیان، از بستری شدن ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: مجموع بستری های کرونایی گیلان به ۱۹۹ نفر رسیده و حال ۳۶ نفر وخیم است.

    وی با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر، افزود: با افزایش تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان شهرستان های ماسال، سیاهکل و لاهیجان نارنجی شد و مابقی شهرستان ها زرد هستند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از افزایش ۴۳ درصدی تعداد بستری‌های استان در مقایسه با پنجم فرورودین امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: هفته گذشته همه شهرستان های گیلان زرد بودند.

    مهرابیان در پاسخ به این سوال که «دلیل افزایش مبتلایان به کرونا چیست؟»، گفت: مسافرت ها در کنار عادی انگاری بیماری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی موجب افزایش بیماران شده است.

    وی تعداد قابل توجهی از بستری ها را افرادی دانست که واکسیناسیون خود را تکمیل نکردند و یادآور شد: شهروندان با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و دریافت به موقع دز های واکسن کرونا، از اوج گیری دوباره این بیماری در گیلان جلوگیری کنند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.