شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نظر مردم بریتانیا در مورد حمل و نقل عمومی
    21 فروردین 1401 - 0:29
    شناسه : 196233
    0

    بر اساس تحقیقات جدید منتشر شده توسط کنفدراسیون بریتانیای حمل و نقل مسافر در این هفته، اکثر مردم از اقداماتی حمایت می کنند که به اتوبوس ها اولویت بیشتری در جاده ها می دهد.

    پ
    پ

    شرکت حمل و نقل مسافربری آرین سرویس سامان نظر شما را در مورد این موضوع جلب میکند  که می توانند با برنامه هایی برای بهبود خدمات اتوبوسرانی عمل کنند .

    بر اساس تحقیقات جدید منتشر شده توسط کنفدراسیون بریتانیای حمل و نقل مسافر در این هفته، اکثر مردم از اقداماتی حمایت می کنند که به اتوبوس ها اولویت بیشتری در جاده ها می دهد.

    شامل 3500 پاسخ از عموم مردم در بریتانیای کبیر به استثنای لندن و 590 پاسخ از صاحبان مشاغل/تصمیم گیرندگان ارشد بود.

    اکثریت واضح (54٪) از عموم مردم از طرح های اولویت اتوبوس حمایت می کنند در حالی که تنها 15٪ با آنها مخالف هستند. همه مناطق انگلستان و همچنین اسکاتلند و ولز از حمایت بیشتری برخوردارند تا مخالفان. حمایت در بین مشاغل به 62٪ افزایش می یابد.

    11 2 - نظر مردم بریتانیا در مورد حمل و نقل عمومی - ایاب و ذهاب

    علیرغم سطوح بالای حمایت از اولویت اتوبوسرانی، مقامات محلی ممکن است انجام چنین اقداماتی را چالش برانگیز بدانند زیرا با مخالفت یک اقلیت پر سر و صدا مواجه می شوند. برای کمک به شوراها، که شامل توصیه‌هایی مبتنی بر تحقیقات با عموم مردم و صاحبان مشاغل در مورد نحوه برقراری بهترین ارتباط با مزایای اولویت اتوبوس است.

    یافته های کلیدی عبارتند از:

    برجسته کردن نقشی که سفر با اتوبوس می تواند در تحقق اهداف زیست محیطی محلی و بهبود زیست پذیری ایفا کند، مهم است.

    دسترسی و شانس زندگی بهتر را در قلب پیام‌رسانی قرار دهید.

    شفاف بودن در مورد اختلالات احتمالی در طول ساخت و ساز و اطمینان از تعامل محلی زودهنگام و معنی دار با جوامع محلی حیاتی است.

    جوامع خود را به استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی تشویق می کنند.

     درباره یافته‌های تحقیق و راه‌اندازی جعبه ابزار گفت: «این تحقیق نشان می‌دهد که شوراها می‌توانند از حمایت عمومی و تجاری در اولویت دادن به اتوبوس‌ها در جاده‌های ما برخوردار شوند».

    «مجموعه ابزار ما به مقامات محلی کمک می‌کند تا از حمایت گسترده جامعه از اقداماتی که می‌خواهند معرفی کنند اطمینان حاصل کنند.»

    بارونس ور، وزیر حمل و نقل گفت: «همانطور که این تحقیق نشان می‌دهد، بخش [اتوبوس] نقشی حیاتی در پاکسازی هوای جوامع ما ایفا می‌کند، زیرا ما برای رسیدن به صفر خالص تلاش می‌کنیم. امیدوارم مقامات محلی از بینش و ابزار استفاده کنند زیرا جوامع خود را به استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی تشویق می کنند.

    یک موضوع غیرقابل مذاکره در دهه آینده این است که ما باید افراد بیشتری را با اتوبوس تردد کنیم. کمیته تغییرات آب و هوایی، مشاوران رسمی دولت در این زمینه، می‌گویند که برای اینکه بریتانیا در مسیر رسیدن به اهداف خالص صفر خود باقی بماند، از هر ده سفری که امروز با ماشین انجام می‌شود، یک مورد باید تا سال 2030 با اتوبوس انجام شود.

    این همچنین معیار اصلی موفقیت برای استراتژی ملی اتوبوس دولت بریتانیا است، استراتژی که به زودی برای اتوبوس‌ها در ولز منتشر می‌شود و یک عنصر کلیدی برای اجرای برنامه‌های دولت اسکاتلند برای کاهش 20 درصدی کیلومتر خودرو تا سال 2030 است.

    کلید سوار کردن افراد بیشتر در اتوبوس، سریع‌تر کردن اتوبوس‌ها با اولویت بیشتر در جاده است. تحقیقات ما سطوح بسیار بالایی از حمایت را برای این امر نشان داده است، از هر ده نفر هشت نفر که نظر دارند از معرفی چنین اقداماتی حمایت می کنند. این اکثریت خاموشی است که معمولاً تیتر اخبار نیست.

    علیرغم سطوح بالای حمایت از اولویت اتوبوس، ما می دانیم که مقامات محلی می توانند معرفی آنها را چالش برانگیز بدانند زیرا با مخالفت یک اقلیت پر سر و صدا مواجه می شوند. جعبه ابزار ما برای کمک به مقامات محلی برای غلبه بر این مخالفت با روشن بودن در مورد اختلالات احتمالی و در نظر گرفتن دیدگاه های محلی در اوایل فرآیند طراحی شده است. مهمتر از آن، به آنها کمک می کند تا سطوح بالای حمایتی را که در حال حاضر وجود دارد با توصیه هایی برای برجسته کردن نقش سفر با اتوبوس در ارائه اهداف زیست محیطی محلی و بهبود زیست پذیری یک منطقه، به حداکثر برسانند.

    22 3 - نظر مردم بریتانیا در مورد حمل و نقل عمومی - ایاب و ذهاب

    در انگلستان، جاه طلبی ها برای بهبود خدمات اتوبوسرانی، از طریق استراتژی ملی اتوبوس، بسیار بیشتر از بودجه موجود است. بنابراین، بسیار حیاتی است که ما برای هر سرمایه گذاری انجام شده حداکثر ارزش پولی را ارائه دهیم، منطقه ای که اولویت اتوبوس در آن به خوبی عمل می کند و به ازای هر 1 پوند سرمایه گذاری شده، 5 پوند مزایا ارائه می کند.

    ما نباید فرصتی را که برای شروع تحول خدمات اتوبوسرانی ارائه شده است از دست بدهیم. با نشان دادن آنچه که اکنون می توانیم ارائه دهیم است که می خواهیم سرمایه گذاری بیشتر را انجام دهیم. من امیدوارم که مجموعه ابزار ما به مقامات محلی و اپراتورها کمک کند تا برای بهبود خدمات اتوبوسرانی در سراسر کشور با هم همکاری کنند و به تضمین گسترده ترین حمایت ممکن برای اقداماتی که می خواهند و نیاز دارند کمک کند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.