جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای صفر تا صد قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ
    21 فروردین 1401 - 15:15
    شناسه : 196278
    0

    ماشین لباسشویی از آن دسته لوازم منزل است که این روزها کاملا جای خود را در آشپزخانه باز کرده است تا جایی که با کمی اغراق، زندگی بدون ماشین لباسشویی سخت به نظر می رسد.

    پ
    پ

    ماشین لباسشویی از آن دسته لوازم منزل است که این روزها کاملا جای خود را در آشپزخانه باز کرده است تا جایی که با کمی اغراق، زندگی بدون ماشین لباسشویی سخت به نظر می رسد.

    از همین رو، برخی از بزرگترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی اقدام به تولید ماشین های لباسشویی در طرح ها و مدل های مختلف کردند و بازار وسیعی را در این زمینه ایجاد کردند.

    یکی از این برندهای بزرگ، سامسونگ است. این برند کُره ای که روز به روز بر تنوع محصولات خود می افزاید، این روزها از محبوبیت بسیار بالایی بین خریداران لوازم خانگی برخوردار است چرا که هر روز از تکنولوژی های جدیدتری در محصولات خود استفاده می کند. در این نوشتار می خواهیم به بررسی یکی از محصولات پرطرفدار سامسونگ یعنی ماشین لباسشویی سامسونگ بپردازیم.

    قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ در مدل های مختلف متفاوت است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را دارید می توانید متناسب با نیاز خود و امکاناتی که بدان نیاز دارید، یکی از با کیفیت ترین محصولات را خریداری کنید. قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند متناسب با ویژگی های زیر متفاوت باشد.

    • رنگ و شکل ظاهری
    • ظرفیت و گنجایش
    • برخوردار از موتور اینورتر
    • برنامه های کاربردی و فناوری های هوشمند

    01 1 - راهنمای صفر تا صد قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ -

    رنگ و شکل ظاهری

    یکی از معیار هایی که در انتخاب لوازم خانگی تاثیر گذار است، هماهنگی آن با سایر تجهیزات خانگی است. ماشین های لباسشویی سامسونگ در رنگ های سفید و نقره ای یا تیتانیومی عرضه شده اند. هر کدام از این رنگ ها بر قیمت ماشین لباسشویی شما خواهد افزود.

    قیمت ماشین های لباسشویی سامسونگ که به رنگ سفید تولید می شوند نسبت به ماشین هایی که رنگ نقره ای دارند ارزان تر هستند. البته این تفاوت در قیمت ماشین لباسشویی را نباید فدای هماهنگی که بین سایر لوازم برقی خود ایجاد خواهد کرد، کنید.

    علاوه بر رنگ، درب و محفظه ی ورودی نیز می تواند در قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ تاثیرگذار باشد.

    ماشین های لباسشویی سامسونگ که جدیدا به بازار عرضه شده دارای درب فضایی هستند. درب های فضایی، امکان وارد و خارج کردن لباس را به راحتی برای شما میسر خواهند کرد و سهولت در استفاده را برای شما به همراه خواهند داشت، همچنین ظاهری زیبا را برای ماشین لباسشویی بوجود آورده اند.

    البته در برخی از مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ به جای درب از جلو، از قسمت فضای بالایی دارای محفظه ی خروج لباس هستند. قیمت ماشین های لباسشویی سامسونگ که به این شکل هستند کمتر از سایر انواع ماشین لباسشویی های برند سامسونگ است.

    سامسونگ در برخی از مدل های ماشین لباسشویی خود خلاقیتی متفاوت را عرضه داشته است. این ماشین های لباسشویی به صورت ادواش(add wash) هستند. ادواش در ماشین های لباسشویی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر مرحله ای از شست و شو، لباس مورد نظر را به آن اضافه کنید بدون آنکه ماشین لباسشویی خود را متوقف کنید و یا لباس مورد نظر خود را در شست و شو های بعدی اضافه کنید.

    قیمت ماشین های لباسشویی سامسونگ که برخوردار از این ویژگی هستند به مراتب بیشتر از سایر ماشین های لباسشویی سامسونگ است.

    ظرفیت و گنجایش

    ماشین های لباسشویی سامسونگ در ظرفیت های 6کیلویی، 7کیلویی، 8 کیلویی، 9 کیلویی و 12 کیلویی تولید شده اند. این ظرفیت متناسب با میزان حجم لباسی است که در مخزن آن قرار می گیرد. قیمت ماشین های لباسشویی در طرفیت های مختلف متفاوت است و با بالا رفتن آن، بر ارزش قیمتی آن افزوده می شود.

    اگر در خانواده ای پرجمعیت هستید و یا میزان استفاده ی شما از ماشین لباسشویی زیاد است می توانید از ظرفیت های 8 کیلویی به بالا را استفاده کنید.

    برخوردار از موتور دایرکت درایو

    موتور ماشین های لباسشویی یا به صورت تسمه ای و یا به صورت گیربکسی هستند. شاید تجربه ی لرزش های ماشین لباسشویی و یا حرکات غیر متعارفی که در هنگام آبکشی دارند را داشته اید.

    با پیشرفت هایی که در این حوزه صورت گرفته، سامسونگ نیز فناوری های جدید را به خدمت گرفته و در آن ها از موتور دایرکت درایو استفاده کرده است. این موتورها اگر چه به قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ مافزوده اند، اما ره آورد مادی زیادی را در دراز مدت برای شما رقم خواهند زد. که از جمله این مزیت ها می توان به مصرف پایین برق اشاره کرده که سبب شده ماشین لباسشویی های سامسونگ که از این نوع موتور استفاده می کنند، از نظر میزان مصرف انرژی، در گرید A قراربگیرد.

    02 1 - راهنمای صفر تا صد قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ -

    همچنین وجود این موتور در ماشین لباسشویی سامسونگ نسبت به مواردی که فاقد این موتور هستند صدای پایینی دارد و لرزش چندانی را متوجه نخواهید شد.

     ماشین های لباسشویی سامسونگ که از این نوع موتور برخوردارند ، عمر بیشتری دارند.

    • برنامه های کاربردی
    • تکنولوژی حباب ساز

     از جمله مواردی که در قیمت ماشین لباسشویی های سامسونگ تاثیرگذار است تکنولوژی حباب ساز است. این تکنولوژی مصرف انرژی را به مقدار قابل توجهی کم می کند. با فعال شدن این کاربرد حباب های هوا، به داخل آب دیگ لباسشویی وارد و حباب های هوا در فشار آب و لباس به دفعات زیاد منبسط و منقبض می شوند و این مسئله باعث جداشدن لکه های چربی و کثیفی از پارچه ها می شود که در نهایت کاهش مصرف انرژی و آب را به همراه خواهد داشت.

    فناوری Air Wash

    این برنامه ی کاربردی بوزدایی را به مدت ۲۹ دقیقه و عملیات ضدعفونی کردن به مدت ۵۹ دقیقه انجام می دهد. با استفاده از این فناوری می توان با بوهای نامطبوع و حتی چروک لباس ها خداحافظی کرد و هرگونه عوامل آلرژی‌زای میکروسکوپی، باکتری‌های مضر و میکروب‌ها را کاملا از بین ‌برد.

    فناوری اکو درام کلین

    یکی از برنامه های کاربردی که می تواند در قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ تاثیر گذار باشد و از طرفی باعث افزایش عمر ماشین های لباسشویی شما شود فناوری ECO Drum Clean است.

    این عملکرد با داشتن حداکثر سطح بهداشت، محفظه را تمیز و بدون بو نگه می دارد و از ایجاد هزینه های احتمالی در زمینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی، جلوگیری می کند.

    این فناوری با تمیز کردن مرتب محفظه لباسشویی این امکان را به شما می دهد لباس ها را در دما های پایین تر شست شو دهید که این امر باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه های آن می شود در حالی سطح بالای بهداشت را برای شست و شوی لباس ها تجربه خواهید کرد.

    Eco Wash

    برنامه شستشوی اقتصادی از انواع برنامه شستشو ماشین لباسشویی سامسونگ است و بهینه ترین حالت شستشو را برای لباس های شما فراهم خواهد کرد.

    با وجود چنین فناوری ای، کیفیت شستشوی حداکثری لباس های شما فراهم خواهد شد و از طرفی متناسب با حجم و ظرفیتی که لباس وارد ماشین لباسشویی خود کرده اید، از انرژی، مواد شوینده و آب استفاده خواهید کرد. برای بدست آوردن چنین امکانی از سرعت 1200 دور بر دقیقه در اجرای این برنامه استفاده می شود.

    فناوری هوشمند  Smart Check

    فناوری اسمارت چک شما را قادر خواهد ساخت تا وضعیت ماشین لباسشویی را با استفاده از تلفن هوشمند خود بررسی و در صورت بروز خطا و مشکل در فرآیند شست و شو، آن را رفع کنید. این فناوری بیشتر در گوشی‌های Galaxy S ، iPhone 4  و مدل‌های بالاتر عمل خواهند کرد.

    03 1 - راهنمای صفر تا صد قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ -

    سخن آخر

    در هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ دقت لازم را داشته باشید. با توجه به محدودیت هایی که در ورود این برند وجود دارد، برخی از سود جویان محصولات تقلبی را جایگزین ماشین های لباسشویی اصل کرده اند. اگر چه در مواردی قیمت این ماشین های لباسشویی با محصولات اصل تفاوت چندانی نخواهند داشت اما کیفیت لازم را ندارند.

    به همین منظور فروشگاه اینترنتی آلندهوم با ارائه محصولات اورجینال و اصل، خیال شما خریداران گرامی را از فیک و تقلبی نبودن لوازم خانگی تان جمع کرده است.

    همچنین کارشناسان آلندهوم با تحویل محصولات اصل خود از بهترین برندهای دنیا درب منزل شما و دریافت هزینه پس از دریافت محصولات و اطمینان از اصل و اورجینال بودن کالا، این اطمینان خاطر خاطر را به مشتریان خود می دهد تا شما خریدی اینترنتی ولی بدون هیچگونه استرس و اضطراب را تجربه کنید.

    از جهت دیگر آلندهوم با ارائه گارانتی 18 ماهه همه محصولات لوازم خانگی و البته 5 سال خدمات پس از فروش، شما را پس از خریداری محصولات تنها نمی گذارد و می تواند به راحتی از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید.

     شما می توانید ماشین لباسشویی اصل خود را با بهترین قیمت از فروشگاه آلندهوم خریداری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.