چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید کولر گازی ال جی از بانه با گارانتی 5 ساله
    21 فروردین 1401 - 15:31
    شناسه : 196284
    0

    در صورتی که شما علاقه مند به خرید محصولات و اجناسی با کیفیت از شهر بانه هستید اما شرایط سفر به این شهر مرزی را ندارد پیشنهاد می کنیم از طریق سایت ادی کالا اقدام به خرید نمایید.

    پ
    پ

    بانه یکی از شهر های مرزی استان کردستان می باشد، این شهر مرز میان عراق و ایران بوده و به دلیل نزدیکی به مرز اجناس آن ارزان تر است. در این شهر اجناس به صورت مستقیم از مرز عراق وارد می شوند به همین علت نیز هزینه های گمرکی و مواردی از این قبیل به قیمت اجناس اضافه نمی گردد. در شهر بانه فروش اسپلیت و کولر های گازی روز به روز در حال افزایش می باشد، چراکه همانطور گفتیم قیمت اجناس مخصوصا کولر های گازی در بانه بسیار مناسب است.

    شهر بانه علاوه بر اینکه محصولات و اجناسی با قیمت مناسب دارد یکی از شهر های کورد نشین کشور عزیزمان ایران است که دارای طبیعت بکر و زیبایی است. علاقه مندان به خرید اجناس از این شهر می توانند ضمن خرید از طبیعت زیبای این شهر نیز لذت ببرند.

    تمامی اجناس در این شهر نسبت به دیگر شهر های ایران از دو میلیون تا سه میلیون اختلاف قیمت دارند. توجه داشته باشید هنگام خرید اجناس در این شهر می بایست به گارانتی آن ها دقت کنید. یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین اسپلیت های موجود در شهر بانه برند ال جی می باشد. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با چگونگی خرید کولر گازی ال جی از شهر بانه آشنا سازیم. پس در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

    11 3 - خرید کولر گازی ال جی از بانه با گارانتی 5 ساله -

    خرید کولر گازی ال جی

    همانطور که در بالا گفته شد خرید اجناسی مانند کولرهای گازی و اسپلیت از شهر بانه نسبت به دیگر مناطق کشور ارزان تر می باشد. در صورتی که شما علاقه مند به خرید محصولات و اجناسی با کیفیت از شهر بانه هستید اما شرایط سفر به این شهر مرزی را ندارد پیشنهاد می کنیم از طریق سایت ادی کالا اقدام به خرید نمایید. ادی کالا یک فروشگاه اینترنتی عرضه کننده لوازم خانگی از شهر بانه می باشد که تمامی محصولات  برقی و خانگی را با ضمانت نامه پس از فروش به مشتریان عرضه می کند.

    ادی کالا محصولاتش را به سراسر ایران ارسال می کند، بنابراین اگر در شهر های دیگر زندگی می کنید و مسافت آن تا بانه بسیار زیاد است هیچگونه جای نگرانی نیست. از این رو با خیالی آسوده در وب سایت ادی کالا مدل های مختلف کولر گازی برند ال جی را نگاه کرده و بعد از تصمیم گیری می توانید آن را ثبت سفارش کنید. بهتر است این نکته را ذکر کنیم که فروشگاه اینترنتی ادی کالا تمامی محصولات سفارشی شما را توسط مجرب ترین افراد به صورت کاملا استاندارد بسته بندی کرده و با حفظ ایمنی و سلامت محصول آن را به دست شما می رساند. تاکنون نیز هیچگونه نارضایتی بابت بسته بندی و یا آسیب دیدگی کالا از سمت مشتریان گزارش نشده است.

    علاوه بر آن ادی کالا در ارسال سفارشات نیز سرعت بسیار زیادی دارد. کارکنان این فروشگاه اینترنتی تلاش می کنند بسته های سفارشی شما را در سریع ترین زمان ممکن با حفظ ایمنی به شما تحویل دهند.2 - خرید کولر گازی ال جی از بانه با گارانتی 5 ساله -

    LG

    همانطور که می دانید امروزه استفاده از کولر های گازی در کشور ما ایران افزایش پیدا کرده، با توجه به اینکه در برخی از مناطق کولر های آبی به خوبی جوابگوی خنک کردن فضا نیستند بهترین راه کار استفاده از اسپلیت می باشد. علاوه بر آن اسپلیت ها مزایای زیادی چون عدم ایجاد سروصدا، توانایی خنک کنندگی بالا و غیره را دارند.

    برای این منظور تنها کافی است کولر گازی مناسب نیاز خود را خریداری کنید. در واقع باید بگوییم که کولر های گازی ال جی را باید با توجه به مساحت و همچنین دمای محیط انتخاب کرد،چرا که در صورت انتخاب اشتباه ممکن است انتظارات شما بر آورده نگردد.

    کولر گازی 12000 ای جی

    کولر گازی 12000 ال جی یکی از مدل های پر فروش اسپلیت در سایت ادی کالا می باشد. این نوع کولر گازی برای خنک کردن فضایی با مساحت 10 تا 20 متر مربع که دارای 8/2 متر نیز ارتفاع می باشند مناسب است. در واقع باید بگوییم این مدل اسپلیت برند ال جی بیشتر مناسب استفاده در مکان های کوچکی چون بوتیک ها و یا حجره ها می باشند.

    البته توجه داشته باشید همانطور که در بالا گفتیم آب و هوا و دمای منطقه سکوت شما نیز در میزان خنک کنندگی کولر گازی تاثیر گذار است. به علاوه اینکه فضای مورد نظر شما تا چه اندازه نور گیر است یا چند عدد پنجره دارد نیز در چگونگی عملکرد کولر گازی 12000 ال جی موثر می باشد. بنابراین هنگام خرید کولر گازی ال جی به تمامی این نکات توجه فرمایید.

    کولر گازی 18000 ال جی

    کولر گازی 18000 ال جی نوعی دیگر از محصولات این برند بوده که در سایت ادی کالا موجود است. این اسپلیت ها معمولا برای فضاهایی با مساحت 20 تا 40 متر مربع که دارای 8/2 متر ارتفاع می باشند مناسب است. این محصول یکی از محصولات بسیار محبوب برند ال جی بوده و بسیار کم مصرف و بهینه می باشد. از این اسپلیت علاوه بر بوتیک ها در منازل نیز می توان بهره گرفت البته به شرطی که منزل شما دارای ویژگی های زیر باشد:

    • در مناطق بسیار گرم و خشک قرار نگرفته باشد.
    • پنجره های زیادی داشته به نحوی که هوا در آن جریان یابد.
    • عدم تابش نور خورشید به صورت مستقیم و به عبارتی نورگیر نبودن آن3 1 - خرید کولر گازی ال جی از بانه با گارانتی 5 ساله -

    کولر گازی 24000 ال جی

    این مدل از کولر های گازی برند ال جی کارایی بسیار خوبی برای محیط های 35 تا 55 متری دارند، با توجه به اینکه توانایی خنک کنندگی این مدل بسیار بالا می باشد بنابراین استفاده از آن ها در منازل بسیار مناسب است. به همین دلیل نیز اسپلیت 24000 ال جی جزو محبوب ترین مدل های این برند بوده و طرفداران زیادی دارد.

    کولر گازی 24000 ال جی در سایت ادی کالا موجود است و برای خرید آن تنها کافی است به این وب سایت سر بزنید تا محصول مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن و با سلامت کامل به دستتان برسد. به یاد داشته باشید که ادی کالا یک فروشگاه اینترنتی در شهر بانه بوده که تمامی محصولاتش با قیمتی ارزان تر از دیگر فروشگاه ها به مشتریان عرضه می گردد.

    کولر گازی 26000 ال جی

    این اسپلیت نیز برای فضا هایی با مساحت 60 تا90 متر مربع مناسب بوده و بیشتر در فروشگاه های بزرگ یا خانه های ویلایی استفاده می شوند چرا که توانایی خنک کنندگی این مدل بسیار زیاد است. این دستگاه نیز در ادی کالا موجود بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.