جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دقیقا محتوای سئو شده چیست؟
    21 فروردین 1401 - 20:01
    شناسه : 196294
    0

    بهتر است به این موضوع به صورت جدی فکر کنید… اگر هنوز از قدرت محتوای سئو شده خبر ندارید، شما تنها نیستید، پس با ما همراه باشید تا در ادامه با میزان اهمیت این موضوع آشنا شده و راهکار رسیدن به آن را دریافت کنید و به این نتیجه برسید که سئو محتوا چقدر مهم که نه بلکه برای هر سایت، ضروری است.

    پ
    پ

    سئو شده 1 - دقیقا محتوای سئو شده چیست؟ -

    وقتی صحبت از سئو کردن محتوا می‌شود آن چیزی که به ذهن می‌رسد ایجاد محتوای مناسب مورد نظر گوگل است. بله درست فکر کردید. اما این تنها موردی نیست که باید به آن توجه شود. بلکه کاربر اصلی یا همان مخاطب هم باید خواننده آن باشد. امروزه گوگل بزرگترین و مهمترین موتور جستجویی است که تا الان وجود داشته است. اما در بین این همه محتوایی که روزانه در اینترنت منتشر می‌شود، محتوای شما کجاست و چطور می‌توان محتوایی تولید کرد که اول گوگل به آن رتبه خوبی دهد تا کاربران ببینند و دوم کاربران بخوانند و به جواب سوالاتشان برسند؟

    امروزه رقابت بر سر بهتر و درست‌تر دیده شدن در اینترنت است. برای همین بازاریابی دیجیتال به وجود آمده و رقابت زیادی بر سر این موضوع وجود دارد. آیا باز هم می‌توان بدون داشتن الگو، راهنما و تخصص، صرفا با تولید محتوا، جایگاه خوبی به دست آورد؟ یا این کار فقط باعث از دست دادن زمان، انرژی و هزینه خواهد شد؟

    بهتر است به این موضوع به صورت جدی فکر کنید… اگر هنوز از قدرت محتوای سئو شده خبر ندارید، شما تنها نیستید، پس با ما همراه باشید تا در ادامه با میزان اهمیت این موضوع آشنا شده و راهکار رسیدن به آن را دریافت کنید و به این نتیجه برسید که سئو محتوا چقدر مهم که نه بلکه برای هر سایت، ضروری است.

    رونمایی از تار و پود محتوای سئو شده  

    فرض کنید دو مدل ماشین به شما نشان داده شود که آن را انتخاب کنید. یکی ماشین نه چندان جدید ولی سالم، دیگری یک ماشین پر زرق و برق و بدون موتور و چرخ! کدام را انتخاب می‌کنید؟

    سئو شده 2 - دقیقا محتوای سئو شده چیست؟ -

    اگر بنا به مقایسه باشد، اینکه بدون دانش فنی و در نظر گرفتن موارد مورد اهمیت گوگل، محتوای خوب، مفید و به دردبخوری برای کاربران بنویسیم، در حالی که دیده نشود، مخاطب نداشته باشد و اصلا از نظر گوگل محتوای باکیفیتی نباشد، انگار کار بیهوده‌ای انجام شده است! این محتوا همان ماشین بدون موتور و چرخی است که فقط زیباست. اما اگر محتوا را طوری بنویسیم که نکات مورد نظر گوگل در آن رعایت شود و کاربر هم از آن خوشش بیاید، به این گفته می‌شود یک محتوای سئو شده. مثل همان ماشینی که سالم است و هم چرخ و هم موتور دارد.

    برای سئو محتوا چه عملیاتی لازم است؟

    کار روی سئو محتوا مثل جنگ است! اما این جنگ بر سر دیده شدن و بهتر بودن است. کشته ندارد اما حذف شدن از دور رقابت می‌تواند بدترین ضرری باشد که در دنیای اینترنت و آنلاین می‌توان تجربه کرد. اما شما می‌توانید به صلاح سئو سایت مجهز شوید و پر قدرت بین رقبا دیده شوید و از گوگل امتیاز بگیرید! 5 مورد از مهمترین اصول سئو سایت به شرح زیر است:

    • برنامه تولید محتوا آماده کنید: برای هر کاری برنامه و استراتژی لازم است. شما با کاربران و موتورهای جستجو ارتباط دارید. پس باید برنامه منظمی برای تولید، ابزارهای مورد استفاده، عناوین، زمان انتشار، کلمات کلیدی و … پیدا کنید.
    • محتوای کاربرپسند ایجاد کنید: با استفاده از کلمات کلیدی و عباراتی که کاربران به دنبال آن هستند، دانش و ارزشی را به کاربر اضافه و یا به سوالات او پاسخ دهید. فقط متن و محتوا مهم نیست بلکه چیدمان و عکس و ویرایش محتوا نیز مهم است.
    • محتوا را سئو کنید: محتوای کاربرپسند باید برای موتورهای جستجو از جمله گوگل هم تایید شده، باشد. پس یک محتوای سئو شده می‌تواند در معرض دید گوگل قرار گرفته و با الگوریتم‌هایی که این موتور جستجو دارد، رتبه‌بندی و در معرض دید کاربران قرار گیرد.
    • محتوا را در کانال مناسب منتشر کنید: فقط نوشتن محتوا و انتشار آن مهم نیست. بلکه بازاریابی دیجیتال هم برای دریافت نتیجه بهتر و موثرتر به وجود آمده است.
    • در تولید محتوای سئو شده مداومت داشته باشید: برنامه و نظم در تولید محتوا و انتشار آن، عامل مهم موفقیت در سئو سایت است.

    فکر نکنید وقتی کاربران را با انبوهی از اطلاعات بمباران می‌کنید، به آنها لطف می‌شود. نه چون تاثیر معکوس دارد. مهم این است که اطلاعات مناسب، با ابزار مناسب، به صورت مناسب و به دست مخاطب مناسب برسد. وظیفه یک محتوای سئو شده همین است.

    سئو شده 3 - دقیقا محتوای سئو شده چیست؟ -

    تیم الوکانتنت چه کمکی در تولید محتوای سئو شده به شما می‌کند؟

    اگر می‌خواهید سایت شما پر از اطلاعات مفید و مناسب باشد، می‌توانید در این زمینه متخصص شوید. کافی است اصول تولید محتوای سئو شده را بدانید و دست به کار شوید. اما اگر فرصت ندارید یا نمی‌توانید برای یادگیری این علم، زمان بگذارید، بهتر است آن را به متخصصان این زمینه بسپارید.

    الوکانتنت با ارائه محتوای سئو شده سایت تمامی نگرانی شما را برطرف می‌کند چرا که:

    • در الوکانتنت کیفیت و زمان تولید محتوای سئو شده مهم است.
    • روال ثبت سفارش آسان است.
    • قبل از سفارش می‌توانید با مشاوران الوکانتنت صحبت کنید.
    • می‌توانید نمونه کارهای الوکانتنت در زمینه سئو سایت را مشاهده کنید
    • از پکیج‌های مهیج آن بهره ببرید
    • اگر در زمان ارائه مطالب، تاخیری پیش آمده باشد به ازای هر روز کاری 10 درصد هزینه تولید محتوای سئو شده شما، بازگردانده می‌شود.
    • محتوای ارائه شده کاملا منحصر به فرد و بدون کپی خواهد بود چرا که گوگل و قوانین آن در تیم الوکانتنت شناخته شده است.
    • محتوای سئو شده آنقدر بازنگری و ویرایش می‌شود تا محتوا به دل مشتری بنشیند.
    • خدماتی بیشتر و ارزشمندتر از هزینه‌ای که می‌کنید، دریافت خواهید کرد.

    محتوای سئو شده آری یا نه؟!

    با وجود دنیای اینترنت و انفجار اطلاعات امروزی، دیگر تنها تولید محتوا مهم و ارزشمند نیست. بلکه محتوای تولید شده باید سئو شده، مخاطب پسند و مورد تایید گوگل باشد. هم اطلاعات زیاد است و هم ارائه دهنده اطلاعات. اینکه چطور کسب و کاری بیشتر می‌تواند دیده شود، به سئو سایت https://alocontent.com/%d8%b3%d8%a6%d9%88/  او مربوط می‌شود.

    الوکانتنت با داشتن تیم متخصص تهیه محتوای سئو شده، می تواند در دنیای پر رقابت امروزی به شما کمک کند محتوای درست و مناسب را در زمان مناسب منتشر کنید و با خیال راحت به سایر مسائل بپردازید.

    وجود الگوریتم‌های به روز شده گوگل نشان از این دارد که هر چه محتوای اصولی و سئوشده به درستی تهیه شود، امتیاز دریافتی، بیشتر و در نتیجه دستاوردهای بهتری نصیب شما خواهد شد. قدرت گوگل را دست کم نگیرید!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.