پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لنز تبدیل گوشی به دوربین عکاسی پیشرفته + معرفی برند
    22 فروردین 1401 - 1:16
    شناسه : 196302
    2

    فروشگاه اینترنتی قشم خرید مفتخر است به عنوان تنها نمایندگی رسمی محصولات APEXEL در ایران، این محصولات را با بهترین قیمت ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

    پ
    پ

    خرید لنز - لنز تبدیل گوشی به دوربین عکاسی پیشرفته + معرفی برند - خرید کالا از قشم

    کمپانی بین المللی APEXEL یک شرکت حرفه‌ای تولید کننده انواع محصولات مرتبط با عکس‌برداری و امکانات دیداری اعم از لنزهای حرفه‌ای – پایه عکس برداری – دوربین های دید در شب و… است. نکته قابل توجه در مورد شرکت APEXEL تمرکز این مجموعه بر روی گوشی‌های تلفن همراه است. در واقع تمامی محصولات این کمپانی قابلیت استفاده در کنار تلفن‌های همراه را دارند.  APEXEL در سال 2009 تأسیس شد و به دنبال ارائه بهترین تجربه کاربرپسندانه در زمینه عکس برداری بوده است. این برند به عنوان برترین تولید کننده لنز موبایل و دیگر محصولات مرتبط با عکاسی به وسیله موبایل در جهان، بیش از 100 حق ثبت اختراع در سراسر دنیا صادر کرده است و یک برند شناخته شده در سطح جهان است. اگر قصد دارید عکس‌های فوق حرفه‌ای و پیشرفته بگیرید، دو راه‌حل مختلف خواهید داشت، یک راه خرید دوربین‌های پیشرفته عکس‌برداری و روش دوم تهیه محصولات ‌‌فوق پیشرفته APEXEL است. این دو روش از نظر نتیجه یکسان هستند ( البته در مدل‌های درجه یک APEXEL، عکاسی با دوربین تلفن همراه از عکاسی با دوربین حرفه‌ای هم بهتر خواهد شد ) اما تفاوت چشمگیری در هزینه خواهند داشت و با خرید محصولات برند APEXEL تا حد بسیار زیادی در هزینه خود صرفه جویی می‌کنید. مهم نیست کیفیت دوربین تلفن همراه شما چقدر باشد، در هر صورت APEXEL آن‌را تبدیل به یک دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری حرفه‌ای می‌کند. لنز‌های APEXEL در انواع مدل‌های برقی و غیربرقی به فروش می‌رسند و میتوانید با توجه به هزینه و شرایط خود اقدام به خرید یکی از انواع لنز‌ها کنید. این لنز‌ها بسته به نوع کاربری توانایی تبدیل دوربین تلفن همراه شما را به یک دوربین پیشرفته دارد. به عنوان مثال لنز‌های TELEPHOTO این مجموعه معتبر میتواند تصاویر راه دور را تا 60 برابر برای شما بزرگنمایی کند. این امر بدون هیچگونه افت کیفیتی رخ می‌دهد و علاوه بر آن، میتوانید از زوم گوشی خود نیز در کنار بزرگنمایی لنز‌های APEXEL استفاده کنید. به عنوان مثال اگر از یک لنز با توانایی بزرگنمایی 40 برابری استفاده کنید و از طرفی با تلفن همراه خود نیز 3 برابر زوم کنید نتیجه بزرگنمایی 120 برابری میشود که در نوع خود بی‌نظیر است. بسته به نوع لنز مورد نظر، شما میتوانید دوربین تلفن همراه خود را به میکروسکوپ، تلسکوپ، تصویر بردار عریض و … تبدیل کنید.

    مستقیم از قشم - لنز تبدیل گوشی به دوربین عکاسی پیشرفته + معرفی برند - خرید کالا از قشم

    جنس شیشه های بکار رفته در لنزهای APEXEL درجه یک و مقاوم در برابر ضربه است و از طرفی با توجه به نوع طراحی ویژه و درجه یک از حجم بسیار کمی برخودار هستند. بجز لنزهای مخصوص تلفن همراه این برند در تولید پایه‌های نگهدارنده دوربین و تلفن همراه نیز شهرتی جهانی دارد. از پایه‌های دوربین با ارتفاع کم گرفته تا پایه‌های دوربین مرتفع با قابلیت ایستادن در محیط ناصاف! APEXEL همه انواع این پایه‌ها را تولید می‌کند. پایه‌های نگهدارنده دوربین تلفن همراه APEXEL همگی قابلیت چرخش مناسبی دارند (اغلب 360 درجه) و از طرفی لرزش‌های ناشی از عوامل طبیعی را از بین می‌برند. از آنجایی که این شرکت به طور تخصصی در زمینه عکس برداری با تلفن همراه فعالیت می‌کند توانسته است نسبت به دیگر شرکت‌ها عملکرد به مراتب بهتری از خود نشان دهد. فروشگاه اینترنتی قشم خرید مفتخر است به عنوان تنها نمایندگی رسمی محصولات APEXEL در ایران، این محصولات را با بهترین قیمت ممکن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

    گوشی تلفن همراه - لنز تبدیل گوشی به دوربین عکاسی پیشرفته + معرفی برند - خرید کالا از قشم

    ضمانت شده توسط آریا هیواد گستر قشم

    تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به مدت یکسال ضمانت می‌شود. این ضمانت کاملا بی قید و شرط می‌باشد و شامل تمامی موارد نقص فنی، عدم کارکرد صحیح محصول، فقدان سلامت ظاهری و … است. این ضمانت تحت عنوان “گارانتی بیکران” تقدیم شما خواهد شد. علاوه بر آن هفت روز از زمان ارسال دستگاه مهلت تست محصول به شما داده خواهد شد تا در صورتی که مورد رضایت شما واقع نشد و نتوانست انتظارات شما را برآورده سازد اقدام به مرجوعی محصول نمایید. علاوه بر گارانتی و مدت زمان تست، به مدت 18 ماه به طور تضمینی خدمات پس از فروش شامل محصول مورد نظر شما ‌می‌شود و شما میتوانید لوازم و قطعات لنز مورد نظر خودرا براحتی از قشم خرید، خریداری کنید.

    چرا قشم خرید؟!

    فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

    قشم خرید نماینده رسمی برند اپکسل در ایران

    فروشگاه قشم خرید توانسته است با توجه به بیش از یک دهه تجربه در زمینه  ملزومات دیجیتالی به نماینده رسمی محصولات APEXEL در ایران بدیل شود. APEXEL از جمله برندهایی است که در بازار جهان یک برند کاملا با کیفیت و فوق حرفه‌ای شناخته میشود. این اتفاق سبب میشود که محصولات این برند با کمترین کارمزد ممکن و بیشترین خدمات پس از فروش ممکن در اختیار شما هم‌میهنان عزیز قرار بگیرد.

    همکاری با قشم خرید

    در صورتی که مایل به اخذ نمایندگی فروش محصولات شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) در شهر خود هستید، این مجموعه آماده همکاری با شماست. قابل توجه است که شرکت آریا هیواد گستر قشم در هر منطقه اقتصادی تنها یک نمایندگی خواهد داد و محصولات شما در صورت اخذ نمایندگی بطور دائم انحصاری و بی رقیب خواهد بود. جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

    09359902182

    09139353538

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.