پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خیر مقدم به نماینده‌ی لنگرود جهت بازدید میدانی از مزار شهداء و قبرستان !
    22 فروردین 1401 - 18:07
    شناسه : 196342
    1

    واکنش‌ها به بنر خیرمقدم بازدید نماینده لنگرود از قبرستان تا جایی پیش رفت که شهرداری عامل این اقدام را از مدیریت آرامستان برکنار کرد اما او بلافاصله طی حکمی از سوی این نماینده‌ی مجلس به‌عنوان مشاور فرهنگی – مذهبی محمد نژاد منصوب شد!

    پ
    پ

    مقدم به نماینده‌ی لنگرود جهت بازدید میدانی از مزار شهداء و قبرستان - خیر مقدم به نماینده‌ی لنگرود جهت بازدید میدانی از مزار شهداء و قبرستان ! - بامردم

    به گزارش «بامردم»؛ این روزها پرویز محمد نژاد نماینده‌ی مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، به‌عنوان نماینده جریان اصولگرا در انتخابات سال ۹۸، نام لنگرود را تحت‌الشعاع اقدامات عجیب خود قرار داده است.

    هنوز حواشی ماجرای اهداء سبد کالا با اتیکت نام این نماینده مجلس در روستاهای شهرستان لنگرود به پایان نرسیده بود که اخیراً شهروندان لنگرودی با انتشار بنر خیرمقدم به نماینده مجلس بابت حضورش در آرامستان این شهر، واکنش نشان دادند.

    این واکنش‌ها تا جایی پیش رفت که شهرداری لنگرود عامل این اقدام را از مدیریت آرامستان برکنار کرد اما او بلافاصله طی حکمی از سوی نماینده‌ی مجلس به‌عنوان مشاور فرهنگی – مذهبی محمد نژاد منصوب شد.!

    واکاوی این اخبار تأسف برانگیز در شهرستان لنگرود که در گذشته‌ای نه چندان دور با مصاحبه‌ها و نطق‌های آتشین نماینده‌ی پیشینش در صداوسیما و در سطح ملی مطرح بود موجبات تأسف و تأثر سیاسیون این شهرستان را در پی داشته اما آیا این آخرین رخدادی است که می‌تواند به‌عنوان سوژه‌ی خبری! در سطح ملی مطرح گردد؟ و آیا دفتر این نماینده مجلس و شخص ایشان برای پایان دادن به حواشی صورت پذیرفته تمایلی داشته و اراده‌ای نشان خواهد داد؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.