چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چیدمان فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه
    23 فروردین 1401 - 10:02
    شناسه : 196370
    0

    اگر می‌خواهید با نکات طلایی که صاحبان مغازه‌های لوازم‌خانگی باید به آن‌ها توجه و اجرا کنند بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    چیدمان فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه - چیدمان فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه - چیدمان مغازه

    دکوراسیون و چیدمان فروشگاه لوازم ‌خانگی و آشپزخانه می‌تواند تأثیر بسزایی در میزان فروش آن داشته باشد. ازاین‌رو نیاز است که بر اساس اصول و قواعد مشخصی انجام گیرد. توجه داشته باشید که این چیدمان باید به‌صورت دقیق و حساب شده باشد تا بتواند مشتریان را تحت‌تأثیر قرار دهد. به عبارتی با یک دیزاین شیک می‌توانید شرایطی را در فروشگاه فراهم نمایید که مشتریان هنگام حضور در مغازه شما و مشاهده اجناستان بتوانند احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشند.

    اگر می‌خواهید با نکات طلایی که صاحبان مغازه‌های لوازم‌خانگی باید به آن‌ها توجه و اجرا کنند بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

     اصول و راهکارها برای طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم‌خانگی

    از شروط و اصولی که در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم‌خانگی و آشپزخانه مهم است؛ چیدمان شیک، زیبا و بروز است. در کنار جذابیت، چیدمان باید به نحوی صورت گیرد که بازدیدکنندگان به‌راحتی بتوانند جابه‌جا شوند و به اجناس دسترسی داشته باشند. به‌طوری‌که مشتریان بتوانند به‌خوبی کالا را مشاهده و لمس کنند و با اطمینان خاطر تصمیم به خرید بگیرند. رسیدن به این هدف مستلزم رعایت نکات و موارد زیر است.

    • نورپردازی

    فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه و نورپردازی - چیدمان فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه - چیدمان مغازه

    در اصول و قوانین چیدمان فروشگاه لوازم خانگی

    نورپردازی نقشی بسیار مهم و تعیین‌کننده دارد. به‌طوری‌که با اجرای صحیح و اصولی آن می‌توان یک طراحی شیک و خاص در محیط ایجاد نمود. اهمیت این مسئله در فروشگاه لوازم‌خانگی و آشپزخانه بیشتر است، زیرا یک نورپردازی حرفه‌ای موجب می‌شود که کالاها و اجناس به بهترین شکل ممکن دیده شوند و قفسه‌ها نیز درخشش بی‌نظیری پیدا کنند. به‌نحوی‌که از خارج فروشگاه نیز نظر عابران را به خود جلب می‌کنند.

    • پارتیشن و قفسه‌بندی

    334ث2 - چیدمان فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه - چیدمان مغازه

    همان‌طور که می‌دانید در فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه اجناس فراوانی از مارک‌ها و برندهای مختلف وجود دارد، ازاین‌رو طبقه‌بندی و پارتیشن‌بندی آن‌ها کاملاً الزامی است. زیرا صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند به‌این‌ترتیب نظم خاصی به فروشگاه خود ببخشند و مانع از سردرگمی خریداران گردند.

    • توجه به طراحی ورودی فروشگاه

    فضای 1.5-4.5 متری میانی داخل و خارج از فروشگاه بین فروشندگان تحت عنوان ” منطقه رفع فشار” معروف است. در واقع این فاصله نقطه کانونی اصلی فروشندگان برای ایجاد نخستین برداشت و قضاوت مشتریان است. ازاین‌رو خیلی حائز اهمیت می‌باشد و باید به طراحی آن توجه ویژه‌ای نمود. با ایجاد نورپردازی زیبا و خیره‌کننده، محیطی آرام، دلباز و تمیز می‌توانید شرایطی را فراهم نمایید که مشتریان ذهنیت مناسبی از همان بدو ورود برای خرید پیدا کنند.

    • استفاده از ایده‌های خلاقانه

    کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی معتقد هستند که مشتریان عمدتاً هنگامی که وارد یک فروشگاه می‌شوند ابتدا به سمت راست می‌چرخند؛ بنابراین دیواری که در این سمت از فروشگاه قرار دارد بسیار مهم و جذاب است و می‌تواند محل مناسبی برای قرار دارد وسایل جذاب و پرفروش باشد. همچنین می‌توانید برای تبلیغات اجناس خود و یا طرح‌های ویژه‌ای که دارید از این فضا استفاده کنید. به عبارتی به کمک ایده‌های خلاقانه می‌توانید از همان ابتدا نظر مشتریان را جلب کنید و آن‌ها را به ادامه بازدید از فروشگاه و خرید اجناس تشویق نمایید.

    اصول و راهکارها برای طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم‌خانگی

    • استفاده از ویترین‌های استراتژیک برای کاهش سرعت مشتریان

    فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه و دسترسی ها - چیدمان فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه - چیدمان مغازه

    هنگامی که چیدمان فروشگاه لوازم خانگی شما به نحوی باشد که یک مسیر ساده و مستقیم داشته باشد بازدیدکنندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند یک دور فروشگاه را دور بزنند و خارج شوند. این موضوع موجب کاهش میزان درصد خرید آن‌ها و عدم توجه کافی به اجناس می‌شود. اما اگر تدبیر گرانه عمل کنید و از ویترین‌های بزرگ، شیک و جذاب استفاده کنید که خیلی چشمگیر باشند به‌صورت ناخودآگاه مشتریان را به توقف و تامل وادار می‌کنید و احتمال خرید افزایش می‌یابد.

    سخن پایانی

    نکات بسیار ریز و ساده‌ای وجود دارد که صاحبان فروشگاه‌ها با رعایت آن‌ها می‌توانند محیط و دیزاینی شیک در فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه خود ایجاد نمایند و فروش خود را چندین برابر کنند. اگر شما نیز به‌عنوان یک مغازه دار یا کسی که فروش آنلاین دارد با ما همراه هستید و این سوال در ذهنتان وجود دارد که لوازم خانه و آشپزخانه از کجا بخریم؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم که بر روی لینک مشخص شده کلیک نمایید تا به خوبی از بازار فروش عمده این دست لوازم نیز آگاه شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.