شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سفر به سوئیس
    25 فروردین 1401 - 0:00
    شناسه : 196455
    0

    اگر برای انتخاب زمان سفر تردید دارید، باید بگوییم که تابستان، فصل اوج گردشگری در سوئیس است. گرمای دل انگیز سوئیس در فصل تابستان احساسات زیبا و لطیفی به شما هدیه می‌دهد اما در این فصل کمی گران می‌شود.

    پ
    پ

    به سوئیس - سفر به سوئیس -

    زمانی که قصد سفر داریم، قطعا به دنبال بهترین زمان سفر، بهترین غذاها و مشهورترین شهرهای مقصد هستیم. در مقاله امروز قصد داریم به سوئیس، کشور شکلات‌های لذیذ و کوهستان‌های مرتفع سفر کنیم. با ما باشید تا در ادامه بهترین زمان سفر به سوئیس، بهترین غذاهایی که می‌توانید امتحان کنید و معروف‌ترین شهرهای آن را مورد بررسی قرار دهیم.

    بهترین زمان برای سفر به سوئیس

    برای تعیین بهترین زمان سفر به سوئیس باید به سلیقه شخصی که در آب و هوا دارید توجه کنید. تمایل دارید در سفرتان آب و هوای گرم و مرطوب را تجربه کنید؟ یا ترجیح می‌دهید در کوهستان‌ها اسکی کنید و شکلات داغ میل کنید؟

    اگر برای انتخاب زمان سفر تردید دارید، باید بگوییم که تابستان، فصل اوج گردشگری در سوئیس است. گرمای دل انگیز سوئیس در فصل تابستان احساسات زیبا و لطیفی به شما هدیه می‌دهد اما در این فصل کمی گران می‌شود.

    با آغاز ماه سپتامبر در فصل پائیز می‌توانید شاهد یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های سوئیس باشید. در این فستیوال گله‌ای بزرگ از گاوها با عبور از کوهستان به روستا باز می‌گردند و هوا کمی سرد خواهد بود. اگر سرمای هوا را در نظر نگیرید، با هزینه‌ی کم‌تری می‌توانید از این کشور دیدن کنید.  همه چیز درباره سوئیس و جاذبه های گردشگری این کشور در دکتر سفر

    پس از تمام شدن پائیز و شروع زمستان، بار دیگر این کشور مقصد گردشگران بسیاری خواهد شد و نمای کلی شهرها سرتاسر برف خواهد بود.

    فستیوال‌های مهم سوئیس

    یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های سوئییس، فستیوال موسیقی است که در کوه‌های آلپ برگزار می‌شود. جشنواره سال نو نیز اهمیت بسیار زیادی برای مردم اهالی سوئیس دارد. فستیوال برف گریندودال را در فصل زمستان و در اواسط ژانویه فراموش نکنید.

    بهترین غذاهای سوئیس

    اگر از غذاهایی که اصطلاح دیپ دارد خوشتان می‌آید فوندوی پنیر را امتحان کنید. این غذا ترکیبی از پنیر آب شده، سیر، مقداری آرد ذرت یا نشاسته ذرت و معمولا شربت گیلاس است که تکه‌های کوچک نان را با چنگال بلندی در آن غوطه‌ور می‌کنید.

    تمایل دارید که از غذاهای خوراک مانند میل کنید؟ رُستی یا برنر پلاته غذاهایی هستند که حتما می‌پسندید. در واقع رستی در گذشته صبحانه‌ی کشاورزان بود و از سیب زمینی، بیکن، پیاز و پنیر پخته می‌شد. اما به همراه نیمرو، اسفناج و سوسیس نیز می‌توانید آن را نوش جان کنید.

    برنر پلاته نیز غذای محبوب کسانی است که طعم گوشت را دوست دارند. این غذا ترکیبی از طیف وسیعی از گوشت و سوسیس است که شامل گوشت گاو، ژامبون، بیکن دودی، گوشت گاو دودی، گوشت دنده و استخوان مغزدار می‌شود. در کنار این غذا کلم رنده‌شده و خوش طعم، سیب زمینی و لوبیای خشک نیز وجود دارد.

    برترین شهرهای سوئیس

    یکی از بارزترین ویژگی‌های سوئیس، احساس آرامشی است که به گردشگران می‌دهد . زوریخ که درواقع دروازه ورود گردشگران به این کشور است، زیباترین شهر سوئیس به شمار می‌رود. این شهر را می‌توان جزو 10 شهر زیبای جهان دانست و زیرساخت‌های هنری آن، سطح بالایی از زندگی را نمایش می‌دهد. زوریخ با در بر داشتن 50 موزه و بیش از 100 گالری هنری مهم، یک شهر فرهنگی است. به علاوه برای کوهنوردی در سوئیس باید به اطراف این شهر سفر کنید.

    ژنو که «پایتخت صلح» نام دارد، یکی از زیباترین شهر های اروپا است که بین سه رشته کوه و دریاچه خیره کننده ژنو واقع شده است. این شهر همچنین مرکز جشن‌ها، فستیوال‌ها، رویدادها و مسابقات است. همه چیز درباره انگلیس و تمام جاذبه های توریستی انگلیس را در این مطلب بخوانید

    سومین شهری که در این لیست به آن اشاره خواهیم کرد، لوزان است. این شهر برای دوست‌داران ورزش فوق العاده است و بواسطه قرار گرفتن در کنار رودخانه ژنو، می‌توانید در آن قایق‌رانی کنید.

    اگر فرصت کمی دارید و می‌خواهید جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی سوئیس را یکجا ببینید، شهر برن را فراموش نکنید.

    هزینه‌های سفر به سوئیس

    از مهم‌ترین دلایلی که در سفر تاثیرگذار است، هزینه‌های اقامت، غذا و بلیط‌های نقاط گردشگری آن منطقه است. در واقع سفر به سوئیس کم هزینه نخواهد بود و باید برای رفتن به آن‌جا، هزینه‌های سفر را مدیریت کرد. با برنامه‌ریزی و انتخاب زمان مناسب این کار ممکن خواهد بود.  اقامت در هتل‌های سوئیس به واسطه چند ستاره بودن هزینه بالایی دارد و البته از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار است.

    یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، هزینه غذا است. رستوران‌ها و کافه‌های سوئیس، هزینه‌ی بالایی از مراجعه‌کنندگان دریافت می‌کنند.

    اطلاعات لازم برای سفر به سوئیس

    اختلاف ساعت تهران با کشور سوئیس نزدیک به دو ساعت و نیم است. نکته جالب توجه دیگری که درباره سوئیس باید بدانید این است که این کشور، به چند زبان مختلف صحبت می‌کنند. رومانش، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی چهار زبان رایج در این کشور است. پول رایج این کشور فرانک سوئیس است.

    جالب است بدانید که…

    برای رانندگی در این کشور باید از سمت راست برانید.

    یکی از ده فرودگاه شناخته شده و معروف جهان، فرودگاه زوریخ است که در این کشور واقع شده است.

    اولین کارخانه مکانیزه شکلات‌سازی در سال 1819 در کنار دریاچه ژنو تاسیس شد و بزرگ‌ترین پیشرفت آن‌ها در راستای تولید شکلات سوئیسی بود. همه چیز درباره جاذبه های گردشگری آسیا و بیشتر از آن در دکتر سفر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.