پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه هاست و سروری مناسب کسب و کار و سایت ما است؟
    29 فروردین 1401 - 12:34
    شناسه : 196714
    0

    در این مقاله میخواییم شما را برای انتخاب هاست و یا سرور مناسب کسب و کارتون راهنماییتون کنیم.

    پ
    پ

    ابتدا باید حجم بازدیدکنندگانی که قراره از سایتتون استفاده کنند رو تخمین بزنید. برای اینکار اگر در سوشیال مدیا هایی مانند اینستاگرام و … فعالیت دارید متیوانید بر اساس ویو که میگیرد این تخمین رو بزنید. پس از تخمین میزان بازدید از سایتتون میتونید یکی از سرویس های زیر رو تهیه و استفاده کنید.

    2022 04 18 12 31 34 - چه هاست و سروری مناسب کسب و کار و سایت ما است؟ - سایت

    سرور مجازی

    سرور مجازی مناسب کسب و کار های بزرگه که روزانه کاربران خیلی زیادی از سایت انها بازدید میکنند. اگر روزانه بالای 20 هزار بازدید کننده دارید میتونید سرور مجازی تهیه کنید ( سرور مجازی نیاز به کانفیگ حرفه ایی برای بازدهی بالا دارد) . اگر کسب و کار نوپا هستید این سرویس به شما پیشنهاد داده نمیشود. اما اگر بازدید بالایی دارید میتوانید از اکسیژن سرور تهیه کنید همچنین میتوانید با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی درخواست کانفیگ سرور کنید.

    خرید سرور مجازی . خرید سرور مجازی هلند

    2022 04 18 12 32 05 - چه هاست و سروری مناسب کسب و کار و سایت ما است؟ - سایت

    هاست وردپرس

    وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز است که شما میتوانید با استفاده از اون بدون داشتن دانش فنی و برنامه نویسی به راحتی سایت خودشون رو بسازید. با وردپرس میتوانید انواع سایت های فروشگاهیی و خدماتی و … را بسازید.

    هاست وردپرس مناسب سایت های است که از وردپرس استفاده میکنند. وردپرس به دلیل سنگین بودن اون نیاز به منابع زیاد و کانفیگ مناسب داره تا بتونه سرعت خوبی به شما بده.  هاستای وردپرس با منابع بالا بهینه سازی شدن تا بهترین عملکرد و بیشترین سرعت رو داشته باشند. هاستای وردپرس با توجه به منابع هاست تا روزانه 10 هزار کاربر رو میتونند ساپورت کنند. هاست وردپرس را میتوانید از اکسیژن سرور تهیه کنید.

    خرید هاست وردپرس

    2022 04 18 12 32 24 - چه هاست و سروری مناسب کسب و کار و سایت ما است؟ - سایت

    هاست ربات تلگرام

    اگر قصد راه اندازی ربات تلگرام را دارید هاست ربات تلگرام اکسیژن سرور مناسب شما است.

    رباتای پیامرسان تلگرام امروزه با قابلیت های جذاب خودشون با استقبال خوبی مواجه شدند. اگر شما هم قصد ساختن یکی از این ربات ها را دارید میتوانید از هاست ربات تلگرام اکسیژن سرور استفاده کنید. اکسیژن سرور برای هاست های ربات تلگرام از نزدیک ترین دیتاسنتر موجود به تلگرام استفاده کرده تا کمترین پینگ ( 1 میلی ثانیه ) را به تلگرام داشته باشید. همچنین از سخت افزار جدید مانند هارد Nvme  و رم ddr4 استفاده کرده تا سریعترین سرعت رو داشته باشه.

    هاست های ربات تلگرام اکسیژن را میتوانید با منابع مختلف تهیه کنید.

    خرید هاست ربات تلگرام

    ثبت دامنه

    برای راه اندازی وبسایت شما نیاز به یک دامین دارید که میتوانید با پسوند های مختلفی مانند :

    .org .net .shop .com .ir

    و غییره را از اکسیژن سرور تهیه کنید

    لایسنس اشتراکی

    اگر سرور مجازی تهیه کردید و نیاز به کنترل پنل داشتید میتوانید از سیپنل استفاده کنید اما سیپنل دارای لایسنس گرون قیمته و شما به جاش میتونید از هاستینگ اکسیژن سرور لایسنس اشتراکی و لایسنس ارزان سیپنل تهیه کنید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.