×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

11 8 - بهترین تعمیرگاه در تهران کجاست؟ -

چگونه بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران را پیدا کنیم؟

در حال حاضر تعمیرگاه‌های فراوانی در تهران مشغول فعالیت هستند و هرکدام از آن‌ها، معتقدند که بهترین خدمات را ارائه می‌کنند اما چگونه باید بهترین تعمیرگاه خودرو را پیدا کنیم؟ برای بررسی این موضوع باید به چندین نکته و ویژگی‌های تعمیرگاه‌ها توجه کنید تا بتوانید بر اساس آن‌ها، کیفیت کار یک تعمیرگاه را ارزیابی کرده و سپس براساس آن تصمیم گیری نهایی انجام شود. یکی از نکاتی که باید همیشه به آن توجه کنید، تخصصی بودن یک تعمیرگاه است به‌عنوان مثال اگر شما از خودرو تویوتا استفاده می‌کنید باید به دنبال یک تعمیرگاه تویوتا باشید تا از تخصصی بودن آن مرکز اطمینان داشته باشید.

ضمانت خدمات اهمیت فراوانی دارد!

تعمیرگاهی که برای تمامی خدمات خود ضمانت ‌نامه ارائه کند، قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده باشد. معمولا تعمیرگاه‌ها برای خدمات خود ضمانت ‌نامه کتبی ارائه نمی‌کنند و برخی از آن‌ها برای جذب مشتری به ‌صورت لسانی این مورد را بیان می‌کنند اما هیچ‌گاه آن را کتبی نمی‌کنند. پس یکی از ویژگی‌های بهترین تعمیرگاه خودرو ارائه ضمانت ‌نامه کتبی است که قبل از مراجعه به تعمیرگاه خودرو می‌توانید این موضوع از تعمیرگاه مورد نظر سوال کنید تا مطمئن شوید.

به دنبال تعمیرگاه‌های تخصصی باشید

بر اساس نوع برند خودرویتان به دنبال تعمیرگاه مناسب باشید، به‌عنوان مثال اگر مدل خودرویتان سراتو است باید حتما به دنبال تعمیرگاه کیا باشید زیرا قطعا تعمیرگاه‌های تخصصی می‌توانند، خدمات بسیار با کیفیت‌ تری نسبت به یک تعمیرگاه غیرتخصصی ارائه کنند. شاید در نگاه اول، پیدا کردن یک تعمیرگاه تخصصی کار بسیار دشوار به نظر برسد اما این‌گونه نیست زیرا در حال حاضر بسیاری از تعمیرگاه‌های مجاز در تهران، تعمیرات خودروهای خارجی را در یک مجموعه با کادر مجرب ارائه می‌کنند.

اجرت و هزینه‌ها منصفانه باشد

از مهم‌ترین نکاتی که باید حتما به آن توجه کنید، اجرت و هزینه‌های تعمیر خودرو است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از مشکلاتی که اکثر صاحبان خودرو با آن رو به رو هستند، این است که تعمیرگاه‌های خودرو قیمت مشخصی را بیان نمی‌کنند و معتقدند که در پایان کار مبلغ دقیق مشخص می‌شود و همین مورد می‌تواند در آینده مشکلات فراوانی را برای صاحبان خودرو به وجود بیاورد، تعداد کمی از تعمیرگاه‌های خودرو قیمت مشخصی را قبل از انجام کار بیان می‌کنند. بهتر است برای انجام تعمیرات خودرو به مراکزی مراجعه کنید که از قبل قیمتی را برای انجام کار مشخص کرده باشند، معمولا تعداد کمی از تعمیرگاه‌های خودرو این کار را انجام می‌دهند، یکی از تعمیرگاه‌هایی که قبل از انجام تعمیرات، قیمت مشخصی را به مشتریان خود اعلام می‌کند، تعمیرگاه بختیاری است.

پشتیبانی فعال توسط تعمیرگاه

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که صاحبان خودرو با آن رو به رو هستند، عدم پشتیبانی مناسب توسط تعمیرگاه است. در واقع تعمیرکاران در هنگام انجام تعمیرات و پس از پایان کار، اطاعات و پشتیبانی مناسب از خدمات خود ارائه نمی‌کنند که همین امر می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات مختلفی در خودرو شود. به همین دلیل در هنگام مراجعه به تعمیرگاه از نوع پشتیبانی آن اطلاعاتی کسب کنید تا در آینده با مشکلی رو به رو نشوید.

خودروبر رایگان یک مزیت است

شاید برای شما هم این موضوع پیش آمد باشد که خودرویتان در خیابان خراب شده باشد و دیگر امکان حرکت دادن آن وجود نداشته باشد. در این هنگام برای جا به ‌جایی خودرو باید هزینه‌های فراوانی را به خودروبرها پرداخت کنید تا بتوانید به تعمیرگاه مدنظر مراجعه کنید. در تهران برخی از تعمیرگاه‌ها برای رفاه بیشتر مشتریانشان، خودروبر رایگان را در نظر گرفته‌اند تا صاحبان خودرو بدون دردسر و هزینه‌های اضافی به تعمیرگاه مراجعه کنند.

22 8 - بهترین تعمیرگاه در تهران کجاست؟ -

بهترین تعمیرگاه خودرو در تهران کجاست؟

در این مقاله به چندین ویژگی یک تعمیرگاه خوب اشاره کردیم اما آیا تعمیرگاهی وجود دارد که تمامی ویژگی‌های بیان شده را دارا باشد؟ بله، یکی از تعمیرگاه‌های تخصصی در تهران که تمامی این ویژگی‌ها را داراست، تعمیرگاه بختیاری است. این تعمیرگاه به‌عنوان مرکز تخصصی تعمیرات خودروهای خارجی می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. از ویژگی‌های این تعمیرگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین بهترین قیمت
  • ضمانت ‌نامه برای تمامی خدمات
  • خودروبر رایگان از تمام نقاط تهران
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • اولویت تعمیر به‌جای تعویض قطعات
  • ارائه مشاوره تخصصی و رایگان

در این مرکز تعمیرات خودروهای تویوتا، کیا، هیوندای، لکسوس، سوزوکی و مزدا به ‌صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود و برای تمامی برندهای ذکر شده به ‌صورت تخصصی کادر مجربی وجود دارد که این خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کنند.

منبع:

https://vazeh.com/n16038306/چگونه-بهترین-تعمیرگاه-خودرو-در-تهران-را-پیدا-کنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. Jalal

    سلام، من برای تعمیر گیربکس ماشینم که تویوتا کمری هست به تعمیرگاه بختیاری مراجعه کردم. در کل از خدمتاشون راضی هستم اما محیطشون پرستیژ و کلاس لازم رو نداره، به همین دلیل مجبور شدم برای تعمیر خودرو داخل ماشین منتظر بمونم، اما انصافا از لحاظ کیفیت و برخورد پرسنل راضی هستم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.