×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

مطمئن نیستید که آیا سرمایه گذاری در باتری پشتیبان یو پی اس ارزش آن را دارد؟ مزایای بسیاری همراه با این قطعه مفید است. یو پی اس یا منبع تغذیه اضطراری با باتری ۶۵ آمپری صبا دستگاه کوچکی است که بین رایانه شما و پریز برقی که به شما برق می دهد متصل می شود. کار آن ساده است: دریافت برق و انتقال آن به رایانه شما. همچنین دارای یک باتری است، بنابراین اصطلاح “بی وقفه” نامیده می شود که در صورت به خطر افتادن منبع تغذیه شما به کار می افتد. با این حال، مزایای بسیار ارزشمند دیگری از جمله:

1 5 - 6 مزیت داشتن باتری پشتیبان یو پی اس برای کامپیوتر شما -

۱. حفاظت در برابر قطع برق

اگرچه قطع برق چندان رایج نیست، اما هر از گاهی اتفاق می افتد. رعد و برق بد، حوادث  که خطوط برق را قطع می کند یا بار بیش از حد شبکه برق می تواند باعث خاموشی شود، حتی اگر برای مدت کوتاهی ادامه داشته باشد. با استفاده از باتری پشتیبان خود، با خاموشی کوتاه مدت کار کنید یا اقدامات احتیاطی را در برابر خاموشی طولانی‌تر انجام دهید، که از خاموش شدن رایانه شما به همراه برق جلوگیری می‌کند.

۲. حفاظت در برابر اختلاف قدرت

احتمالاً اغلب به ثبات و کیفیت منبع برق خود فکر نمی کنید، اما حقیقت این است که همیشه آنقدر که ایده آل است دقیق نیست. تفاوت در منبع تغذیه می تواند باعث آسیب به تجهیزات ظریف مانند رایانه شود. با یک باتری پشتیبان UPS صبا، از رایانه خود در برابر این تغییرات محافظت خواهید کرد زیرا واحد UPS به عنوان یک فیلتر عمل می کند و به شما اجازه می دهد تنها جریان ثابتی از انرژی یکنواخت به دستگاه شما برسد. برخی از واریانس های توان رایج عبارتند از:

۳. حفاظت از داده ها

آسیب وارد شده به رایانه یا سرورهای شما در نتیجه نوسانات برق یا سایر تغییرات می تواند به معنای از دست دادن اطلاعات باشد. با محافظت از یک واحد UPS، شما با این وضعیت دشوار روبرو نخواهید شد.

2 4 - 6 مزیت داشتن باتری پشتیبان یو پی اس برای کامپیوتر شما -

۴. ایمن نگه داشتن کار

چه کسی آن را تجربه نکرده است؟ برق ناگهان قطع می شود و مدتی است که کار خود را ذخیره نکرده اید. آیا چیزی ناامید کننده تر وجود دارد؟ اطلاعات شما از بین رفته است و باید از صفر یا نزدیک به آن شروع کنید.

با این حال، یک باتری پشتیبان یو پی اس به شما زمان کافی می دهد تا در هنگام قطع برق کار کنید یا حداقل به شما امکان می دهد کار خود را ذخیره کنید.

۵. صرفه جویی در زمان

در سناریوی قبلی، نه تنها کار را از دست می دهید، بلکه زمان را نیز از دست می دهید. نه تنها زمان برای انجام مجدد کارهایی که قبلاً به پایان رسانده بودید، بلکه مدت زمانی که طول می کشد تا برق دوباره روشن شود، دستگاه شما راه اندازی مجدد شود و فایل هایی که روی آن کار می کردید را دوباره باز کنید. این زمان گرانبها با استفاده از باتری پشتیبان UPS صرفه جویی می شود.

۶. اعتماد به نفس

در نهایت، یک باتری پشتیبان یو پی اس در حین کار به شما آرامش می دهد. وقتی طوفان رعد و برق می‌آید مجبور نخواهید بود بچرخید و فکر کنید که آیا بهتر است دستگاه خود را خاموش کنید و منتظر بمانید. علاوه بر این، این ترس را در پس ذهن خود نخواهید داشت که قطع برق ممکن است فوراً کار شما را قطع کند و زمان و تلاش شما را هدر دهد.

بنابراین، ادامه دهید، روی یک باتری پشتیبان UPS برای رایانه خود سرمایه گذاری کنید. این پولی است که برای محافظت از تجهیزات خود به خوبی خرج می شود و به شما اعتماد به نفس می دهد تا بدون ترس از دست دادن کار، داده و زمان خود کار کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.