جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگاه بلوک زن
    05 اردیبهشت 1401 - 23:27
    شناسه : 197027
    0

    صنعت ساختمان سازی صنعتی است پر از ابزار و وسایل بزرگ و پیشرفته، که روز به روز مدرن تر و پیشرفته‌تر می‌شود.یکی از تجهیزاتی که در صنعت ساختمان سازی مورداستفاده قرار می‌گیرد، دستگاه بلوک زنی است. آیا می‌دانید کاربرد آن چگونه است؟

    پ
    پ

    دستگاه بلوک زن در ساخت و سازها، طی سالهای اخیر طرفداران زیادی برای خرید پیدا کرده است. این تصادفی نیست زیرا بلوک های سیمانی از نظر عملکرد، کیفیت ساخت و انعطاف پذیری، مزایای متعددی از نظر اقتصادی دارند. صنعت ساخت بلوک های سیمانی، از تولید کنندگان کوچک با بلوک زن نیمه اتوماتیک یا دستی با ظرفیت محدود ، به دستگاه بلوک زن کاملاً خودکار سازمان یافته تکامل یافته است.

    دستگاه بلوک زنی دستگاهی برای تولید بلوک می باشد که در کارگاه ها، ساختمان ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه یک دستگاه سیار با سیستم هیدرولیک می باشد. نحوه کار این دستگاه به طور خلاصه این است که با فرقون مصالح را بر روی سینی دستگاه بلوک زنی می ریزند سپس به داخل قالب بلوک سیمانی هدایت می کنند و قالب بلوک را از سیمان پر می کنند و همزمان ویبره می زنند تا مصالح متراکم و سپس سفت شود.

    انواع دستگاه بلوک زنی:

    2 6 - دستگاه بلوک زن -

    دستگاه بلوک زن انواع متفاوتی دارد که به شرح زیر است:

    • دستگاه بلوک زن دستی
    • دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک
    • دستگاه بلوک زن اتوماتیک
    • دستگاه بلوک زن ثابت
    • دستگاه بلوک زن متحرک

    تفاوت قیمت بین نوع دستی و اتوماتیک این محصول بسیار بوده و در حال حاضر دارای تنوع بسیاری است که متناسب با نیاز مصرف کنندگان در ابعاد مختلف تهیه و تولید میشود.

    در رابطه با کاربرد انواع بلوک که با دستگاه بلوک زن تولید می شود می توان گفت که در ساخت و سازهای دیوارهای بیرونی ساختمان و پارکینگ، ساخت دیوارهای حیاط و محوطه سازی، تیغه کشی استفاده می شود. در دیوارهای محوطه از بلوک های به عرض 20 سانتی متری استفاده و در دیوارهای بیرونی ساختمان از بلوک 15 سانتی متری استفاده می شود و برای تیغه کشی داخلی ساختمان از بلوک 10 سانتی متری استفاده می گردد.اصولی تر است که برای دیوار ما بین واحدها در آپارتمان ها از بلوک 15 استفاده شود که این امر در حال حاضر بیشتر با بلوک 10 استفاده می گردد که عایق  ( صوتی , گرمایشی ,حرارتی) مناسبی نمی باشد.

    234 1 - دستگاه بلوک زن -

    دستگاه بلوک زنی در نوعهای مختلف با راندمانهای متفاوت با کارای مختلف می باشند.دستگاه بلوک زنی دستی,بلوک زنی اتوماتیک متحرک و بلوک زنی اتوماتیک ثابت سه دسته اصلی این محصولات را تشکیل می دهند.

    در نوع دستی که کیفیت بلوک آن نسبت به دو دسته میکانیزه دیکر کمتر است تنها دارای یک یا دو موتور است که محرک میل ویبره دستگاه است و یا در نوع گیربکسی حرکت دستگاه را هم به صورته برقی میکند ولی در نوع اتوماتیک یا همان هیدرولیک موتور پمپ عامل نیروی تمام حرکات دستگاه میباشد که دیگر مثل دستگاه دستی نیازی به حرکت دادن قالب یا سنبه به صورته  دستی نباشد.

    دستگاههای بلوک زن ثابت و متحرک در نوع اتوماتیک به این شگل میباشند که با حرکت دستگاه بلوک زنی متحرک بر روی باند بتنی و تولید بلوک به شکل تخمگذار را دستگاه متحرک و دستگاهی که با پرس بالا به صورت ثابت بر روی میزی که پالت روی آن است و به جای آن که خود حرکت کند پالت از زیر آن حرکت میکند را دستگاه ثابت می توان گفت. دستگاههای بلوک زن ثابت را به شکل خط تولید با متعلقات و تجهیزات کامل می توان راه اندازی کرد که به یک کارخانه کاملا میکانیزه تبدیل شود.البته در نوع متحرک نیز با تجهیزات کامل مانند ملات ساز یا بچینگ و ملات رسانهای متناسب می توان تولید خوب داشت.گفتنی است دستگاهی را که اتوماتیک می نامند به این معنا است که دستگاهی که علاوه بر هیدرولیک بودن که{دارای سیستم هیدرولیک است }دارای سیستم هیدرولیک برقی با فرمانهای اتوماتیک هم باشند یعنی مجهز به تابلو برق plc باشند به طوری که با دارا بودن چشم الکترونیکی بعد از تمام شدن یک فرمان به دستگاه به فرمانهای دیکر به ترتیب به صورت خودکار اجرا شود که این موضوع عموما در دستگاه اتوماتیک ثابت می باشد که تلویحا به دستگاه هیدرولیک متحرک که تنها سیستم هیدرولیکی دارد هم اتوماتیک می گویند.

    عرضه مستقیم دستگاه بلوک‌زنی با کیفیت بسیار عالی و راندمان بالا و استاندارد. این کالا با کیفیت درجه یک و عملکرد مناسب و ظرفیت فوق العاده با قیمت کلی در اختیار شما مشتریان قرار می گیرد، این دستگاه در انواع مختلف در معرض فروش قرار دارد،

    مجموعه ایران تکنیک از بزرگترین عرضه کنندگان انواع دستگاه بلوک زن هیدرولیک و سایر دستگاه های بلوک زنی  می باشد. عرضه دستگاه بلوک زنی توسط ما به صورت مستقیم و غیر حضوری صورت می پذیرد جهت ثبت سفارش این دستگاه با ما تماس حاصل نمایید.

    ما به صورت مستقیم و غیر حضوری صورت می پذیرد جهت ثبت سفارش این دستگاه با ما تماس حاصل نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.