جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا پشتیبانی شبکه توسط پیشگام رایانه برای مشاغل مهم است؟
    07 اردیبهشت 1401 - 20:08
    شناسه : 197169
    0

    هر فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد صحیح و به موقع این مجموعه خدمات و تجهیزات انجام شود، پشتیبانی شبکه نامیده می شود. وظیفه یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه تنها اطمینان از صحت این عملیات نیست، بلکه شامل بسیاری از نکات مهم دیگر است.

    پ
    پ

    خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی تعمیر و نگهداری شبکه های کامپیوتری مهمترین فعالیت شرکت پشتیبانی شبکه پیشگام رایانه در زمینه خدمات شبکه های کامپیوتری را تشکیل می دهد. کمک شبکه کامپیوتری در واقع به معنی نگهداری، سرویس و عیب یابی شبکه در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است که علاوه بر عیب یابی خرابی کامپیوتر، شامل این خدمات نیز می شود.

    تمامی عملیات انجام شده برای بهبود رویکرد شبکه، حفظ شبکه و عیب یابی شبکه در دسته خدمات پشتیبانی شبکه قرار می گیرند. خدمات پشتیبانی شبکه را می توان به دو دسته تقسیم کرد: خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه و خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه. داشتن یک شبکه پشتیبان می تواند بروز مشکلاتی را که می تواند کل سیستم را تحت تاثیر قرار دهد کاهش دهد. تیم پشتیبانی شبکه ترازنت آماده ارائه انواع خدمات پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه در تهران و سراسر ایران می باشد.

    پشتیبانی شبکه چیست؟

    اگر با آن موافق هستید، تعاریف پیچیده و تخصصی را کنار بگذارید و پشتیبانی شبکه را خیلی ساده و مختصر تعریف کنید:

    هنگامی که دو یا چند کامپیوتر و سرور به هم متصل می شوند و اطلاعات رد و بدل می شود، شبکه ای را تشکیل می دهند. این شبکه کامپیوتری به همراه نرم افزارهای تخصصی مالی و اداری، ایستگاه های کاری، سرورها، ماشین های اداری و اینترنت برای هر کسب و کاری در فضای رقابتی امروزی ضروری است.

    هر فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد صحیح و به موقع این مجموعه خدمات و تجهیزات انجام شود، پشتیبانی شبکه نامیده می شود. وظیفه یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه تنها اطمینان از صحت این عملیات نیست، بلکه شامل بسیاری از نکات مهم دیگر است.

    123456 - چرا پشتیبانی شبکه توسط پیشگام رایانه برای مشاغل مهم است؟ -

    مفهوم پشتیبانی شبکه

    در مفهوم جهانی، پشتیبانی شبکه به فعالیتی اطلاق می شود که یک کسب و کار را فعال و به روز نگه می دارد. پشتیبانی شبکه به شما اطمینان می دهد که دستگاه ها، سخت افزار و نرم افزار شما ایمن و کار می کنند. پشتیبانی شبکه مسئول غلبه بر موانع در شبکه های کامپیوتری است. پشتیبانی شبکه سرعت کاربران را افزایش می دهد. پشتیبانی شبکه به اهدافی مانند تعمیر و نگهداری منظم، آزمایش و عیب یابی دست می یابد. بهره وری نیروی کار را افزایش می دهد. شبکه حمایت از نوآوری و خلاقیت، طرح های جدیدی را برای افزایش کارایی کسب و کار ارائه می دهد.

    چرا پشتیبانی شبکه مهم است؟

    خرابی کامپیوتر به این معنی است که یک کاربر از کار افتاده و شبکه از کار افتاده است، به این معنی که یک بخش از کار افتاده است و چندین کاربر وقت خود را تلف می کنند. بدون شبکه پشتیبان و پشتیبان گیری رایانه، زمان زیادی از کارکنان تلف می شود و این مطمئناً به ضرر مشاغل تمام می شود. بدتر از آن، این ویروس شبکه یا از دست دادن اطلاعات است که آسیب جدی به کسب و کار مدیران وارد می کند و مدیران این را درک کرده اند. پشتیبان شبکه شرکت خدمات شبکه پیشگام رایانه با طراحی شبکه پرسرعت دسترسی سریع به سرورهای داخلی و همچنین محیط اینترنت را برای شما فراهم کرده و سلامت شبکه شما را تضمین می کند.

    754 - چرا پشتیبانی شبکه توسط پیشگام رایانه برای مشاغل مهم است؟ -

    چرا پشتیبانی شبکه برای مشاغل مهم است؟

    دلیلش هم ساده است. قطع شدن شبکه یا کندی اینترنت یا کامپیوترها، سرورها و نرم افزارهای مالی و اداری ناکارآمد به این معنی است که در آن ساعت تجارت مختل می شود. خطرات ویروس ها و عدم تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات حیاتی کسب و کار که جای خود را دارد و حتی می تواند حیات کسب و کار شما را به خطر بیندازد.

    کسب و کارها تمام تلاش خود را می کنند تا اتصال شبکه آنها حتی برای یک دقیقه قطع نشود تا به کسب و کار آنها آسیبی وارد نشود. این تلاش مستمر بر حسب پشتیبانی و نگهداری شبکه تعریف شده است. هر چه در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه حساسیت بیشتری داشته باشید، نگرانی های شما در این زمینه کمتر خواهد بود.

    چرا پشتیبانی شبکه؟

    شرکت های بزرگتر معمولاً یک بخش فناوری اطلاعات اختصاصی دارند که در صورت بروز مشکل در شبکه در اختیار مجموعه قرار می گیرد. با این حال، کسب و کارهای در حال رشد ممکن است همیشه نتوانند هزینه یک تیم فناوری اطلاعات با دانش کافی شبکه را داشته باشند، اما همچنان به پشتیبانی شبکه نیاز دارند. بنابراین، آنها ممکن است فکر کنند لازم نیست برای پشتیبانی IT هزینه ای پرداخت کنند. با این حال، حتی برای مشاغل کوچک با تعداد کم کامپیوتر، حتی یک مشکل کوچک می تواند اختلالات زیادی ایجاد کند. چه باید کرد در این مواقع؟

    شرکت های بزرگتر معمولاً یک بخش فناوری اطلاعات اختصاصی دارند که در صورت بروز مشکل در شبکه در اختیار مجموعه قرار می گیرد. با این حال، کسب و کارهای در حال رشد ممکن است همیشه نتوانند هزینه یک تیم فناوری اطلاعات با دانش کافی شبکه را داشته باشند، اما همچنان به پشتیبانی شبکه نیاز دارند. بنابراین، آنها ممکن است فکر کنند لازم نیست برای پشتیبانی IT هزینه ای پرداخت کنند. با این حال، حتی برای مشاغل کوچک با تعداد کم کامپیوتر، حتی یک مشکل کوچک می تواند اختلالات زیادی ایجاد کند. چه باید کرد در این مواقع؟ بهترین راه دریافت خدمات مشاوره شبکه است.

    خدمات پشتیبانی شبکه

    جلوگیری از حملات سایبری، عیب یابی، به روز رسانی، ارتقاء سیستم عامل و … بخشی از خدمات پشتیبانی شبکه پیشگام رایانه است. همانطور که می دانید اتصال شبکه و اتصال کامپیوترها و دستگاه های مختلف در محیطی امن یکی از مهم ترین ملزومات هر کسب و کار و شرکت اداری است. گروه پشتیبانی شبکه پیشگام رایانه با سالها تجربه در زمینه شبکه های کامپیوتری، انواع خدمات مدیریت، امنیت و تعیین استراتژی شبکه های کامپیوتری شرکت شما را توسط کارشناسان و متخصصین شبکه با مجرب ترین پشتیبانی می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.