جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گزارش تصویری | اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای  
    08 اردیبهشت 1401 - 13:16
    شناسه : 197290
    0

    نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به اختصاص اعتبار 11 میلیاردی به پروژه غیرهمسطح کلاچای گفت: پیش بینی می شود این پروژه عمرانی تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد. به گزارش رسانه خبری بامردم ؛ حجت الاسلام “محمد صفری ملک میان” با اشاره به بازدید خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی […]

    پ
    پ

    نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به اختصاص اعتبار 11 میلیاردی به پروژه غیرهمسطح کلاچای گفت: پیش بینی می شود این پروژه عمرانی تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

    به گزارش رسانه خبری بامردم ؛ حجت الاسلام “محمد صفری ملک میان” با اشاره به بازدید خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه تقاطع غیرهمسطح کلاچای اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از وزارت راه و شهرسازی و عزمی که در دولت آقای رئیسی وجود دارد اعتباری برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

    وی با اشاره به اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه غیرهمسطح کلاچای افزود:با تامین این اعتبار پیش بینی می شود این پروژه در دوماه آینده به بهره برداری برسد.

    نماینده مردم رودسر و املش با اذعان به اینکه سال گذشته مبلغ ۱۳ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته بود، تصریح کرد: باتوجه به فهرست بها جدید تقریبا همین مقدار هم به پیمانکار این پروژه بدهکار بودیم که جزو مطالبات پیمانکار این پروژه محسوب می شده و پیگیری های صورت گرفته در سطح وزارت کشور بنا بر این شد که مطالبات پیمانکار هرچه سریعتر و در اردیبهشت ماه پرداخت شود.

    وی با ابراز خرسندی از نتیجه دادن پیگیری های صورت گرفته افزود: باحضور مهندس خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی جلساتی که در سطح استانی داشتیم مبلغ اعتباری این پروژه در اختیار اداره کل راه و شهرسازی گیلان قرار گرفت تا هرچه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد.

    در این بازدید ؛ پدرام مدیرکل راه و شهرسازی استان ، محمد رضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر، حجت الاسلام رضازاده امام جمعه بخش کلاچای و خلقی معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری رودسر نیز حضور داشتند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.