پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی معروفترین و برترین مجله مد و استایل در دنیا
    08 اردیبهشت 1401 - 15:11
    شناسه : 197307
    1

    مجلات مد و استایل جایگاه مهمی در زندگی مردان و بخصوص زنان دارند. به طور کلی، این نشریات، شما را از نظر روندها، طراحان، استایلیست ها، لوازم جانبی، ظاهر و تمام پیشرفتهای فعلی در زمینه مد، لباس و آرایش آگاه و به روز نگه میدارد و به شما درمورد زیباتر شدنتان آموزش میدهند.

    پ
    پ

    111 2 - معرفی معروفترین و برترین مجله مد و استایل در دنیا - آرایش
    آیا شما همواره به دنبال پیدا کردن جدیدترین مدها و ترندهای دنیا و خوش استایلی هستید؟ برخی از مجلات، سالهاست که هر چیز مربوط به مد، فشن و سبک زندگی را به اشتراک میگذارند تا دوستداران مد و استایل راحتتر بتوانند تصمیم بگیرند.
    ما تصمیم گرفته ایم در این بخش از مجله برندکده، گزیده ای از بهترین، معتبرترین و معروفترین مجلات بین اللملی در زمینه مد و استایل را در دنیا به شما معرفی کنیم.

    10 مجله برتر مد و استایل در دنیا

    در پایین، ده مورد از معروفترین، معتبرترین و بهترین مجلات مشهور دنیا که در زمینه مد و سبک زندگی (استایل) حرف اول را میزنند و موثقترین منابع جهان هستند را به شما معرفی میکنیم تا به آسانی از مطالب به روز و آپدیت آنها بهره بگیرید. این رسانه ها را میتوان به عنوان مرجع مد و استایل در ایران و دنیا شناخت.

    مجله مد و فشن ووگ (vogue)

    ووگ (vogue) یک مجله مد آمریکایی است که در سال 1982 تأسیس شد و تأثیرگذارترین مجله در سطح جهان است. این مجله معروف؛ جدیدترین و داغترین اخبار صنعت نساجی و همچنین گزارشهای مربوط به نمایشهای مد فعلی را ارائه میدهد.

    222 - معرفی معروفترین و برترین مجله مد و استایل در دنیا - آرایش

    مجله مد و فشن ووگ، از بعد انتشار خود در سال 1892 به عنوان یک پیشرو در زیبایی، مد، فرهنگ و سبک زندگی برجسته است. با این حال، ورود آنا وینتور در سال 1988 باعث شد تا او به جایگاه امروزی دست یابد.
    به علاوه، ووگ پرفروشترین مجله مد میباشد. این نشریه، بیشترین صفحات مد در جهان را دارد. این صفحات شامل بهترین اطلاعات مربوط به طراحان مشهور مد، مشهورترین عکاسان، منحصر به فرد ترین مدل ها و با استعدادترین نویسندگان است.

    وب سایت مجله ووگ : https://vogue.nl

    مجله مد و استایل هارپرزبازار (Harper’s Bazaar)

    هارپرز بازار (Harper’s Bazaar) یکی از قدیمیترین مجلات مد در جهان میباشد. این مجله معروف در زمینه مد، در سال 1867 منتشر شد و در سال 1980 در آمریکای لاتین راه اندازی شد. دفتر مرکزی مجله هارپرز بازار در مکزیکو سیتی واقع شده است. همچنین، این نشریه در سراسر آمریکای لاتین توزیع میشود.
    از زمان اولین انتشار آن در سال 1862، صفحات هارپرز بازار به زنان طبقه متوسط به بالا اختصاص داده شده است. تمرکز هارپرز بازار، بر روی مد و زیبایی و همچنین آخرین مدلهای لباس مجلسی و ترندهای غیررسمی برای هر فصل، میباشد. صفحات آن همچنین شامل بخش هایی از زندگی افراد مشهور و ترفندهای زیبایی است.

    آدرس وبسایت مجله هارپرزبازار : https://harpersbazaar.com

    مجله مد، زیبایی و آرایشی وقت مد (vaghtemod)

    زیبایی یک هنر است که باید آن را آموخت. یکی از مجلات معتبر و برتر در زمینه مد، استایل، آرایش، زیبایی، لباس و همینطور معرفی کننده انواع جدیدترین ترندهای روز دنیا در ایران؛ مجله وقت مد (vaghtemod) است. مجله و سایت وقت مد (vaghtemod.ir) با ارائه به روزترین و جدیدترین لباسهای هر فصل و بازگویی مطالب مفید و تخصصی در حیطه مد و زیبایی (نحوه آرایش، لوازم آرایشی، جراحی زیبایی و …)، شما را از روندهای دنیا آگاه میکند تا همیشه شیک پوش و زیبا باشید.
    همچنین از این مرجع معتبر میتوان به عنوان بهترین رسانه آموزشی در زمینه مد و استایل، زیبایی و آرایشی و سبک زندگی یاد برد.

    در این مجله معتبر خاورمیانه تمام اخبار و آموزش های لازم را در مورد مد و استایل، زیبای و آرایشی مشاهده خواهید کرد.

    وبسایت مجله وقت مد: https://vaghtemod.ir

    333 - معرفی معروفترین و برترین مجله مد و استایل در دنیا - آرایش

    مجله مد و استایل ال (elle)

    شرکت ال (elle) در سال 1945، در فرانسه تأسیس شد که دارای 44 نسخه چاپی در سراسر جهان و 37 وب سایت است. مجله ال (Elle Magazine) یک مقام معتبر در دنیای مد میباشد و مکان عالی را برای طراحان، مدلها و عکاسان با شهرت بین المللی فراهم میکند.
    مجله مد و استایل ال، در 60 کشور دنیا و به 46 زبان موجود است. این مجله دارای موضوعات بسیار متنوعی میباشد که به عموم بانوان اجازه میدهد اطلاعاتی در مورد زیبایی، سلامتی، جواهرات، طالع بینی، سرگرمی و آخرین اخبار مربوط به زندگی افراد مشهور پیدا کنند.

    وب سایت مجله ال: https://elle.com

    مجله مد و سبک زندگی اینستایل (instyle)

    مانند سایر مجلات سبک زندگی، “اینستایل” (InStyle) همیشه آخرین اخبار در زمینه مد را ارائه میدهد. از نکات زیبایی گرفته تا شایعات هالیوود و برترین مدهای زمستانی، همه آنها را در InStyle خواهید یافت. این مجله بین الملی آرایشی، در زمینه مد و استایل و خبرهای شایع در موردبازیگران و هنرمندان فعالیت دارد.

    444 - معرفی معروفترین و برترین مجله مد و استایل در دنیا - آرایش

    مجله اینترنتی اینستایل: https://instyle.com

    مجله مد و استایل دبلیو (w)

    مجله دبلیو (w) کاملاً بر روی مد و سبک متمرکز است. نام منحصر به فرد آن، نماد سوالات است (چه کسی، کجا، چه زمانی و چرا) که میخواهد در صفحات خود به آنها پاسخ دهد. صفحات این مجله شامل، محبوبترین طراحان و مدلها میباشد. این مجله مد و استایل، در دنیا منتشر شده و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

    سایت مجله دبلیو : https://wmagazine.com

    مجله مد و استایل گرازیا (grazia)

    مجله گرازیا (grazia) یک ویترین مد ایتالیایی محسوب میشود که رویکردی پیچیده و متمرکز به روندهای اروپایی ارائه میدهد. صفحات آن حاوی ترکیبی از موضوعات برجسته با آخرین اخبار مد از جمله بحثهای اقتصادی و مقالات هنری است.

    آدرس سایت مجله گرازیا : https://graziadaily.co.uk

    مجله مد و فشن اسنس (essence)

    اسنس (essence)، مجله ای میباشد که جلد آن با افراد مشهوری از بیانسه گرفته تا میشل اوباما و به طور کلی با زنان زیبا و قدرتمند تزئین شده است.

    وبسایت مجله اسنس: https://essence.com

    مجله مد و استایل کازموپالیتن (Cosmopolitan)

    مجله کازموپالیتن (Cosmopolitan) همه چیز برای خانمها از ورزش و تغذیه گرفته تا مدل مو و روند مد را دارد. به عنوان مثال همیشه میتوانید، مصاحبه‌ هایی با ستاره‌های پرطرفدار از جسیکا آلبا گرفته تا اسکارلت جوهانسون را در صفحات مجله کازموپالیتن بخوانید.

    وبسایت مجله کازموپالیتن : https://cosmopolitan.com

    مجله مد و استایل کاری کلر (Marie Claire)

    مجله ماری کلر (Marie Claire)، مجموعه ی گسترده ای از مصاحبه های متنوع از دنیای مد و ستاره ها دارد. همچنین، جدیدترین محصولات مد و زیبایی در Maire Claire دیده میشود.

    در این رسانه مد و استایل، تمام مصاحبه ها با هنرمندان را میتوانید مشاهده کنید.

    آدرس سایت مجله کاری کلر: https://marieclaire.com

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.