جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نحوه متوقف کردن پرش تصویردر تلویزیون LCD
    10 اردیبهشت 1401 - 3:51
    شناسه : 197390
    0

    خوشبختانه، چند مرحله عیب‌یابی وجود دارد که می‌توانید قبل از تماس با یک تکنسین تعمیر، مشکل لرزش تصویر را اصلاح کنید.

    پ
    پ

    01 2 - نحوه متوقف کردن پرش تصویردر تلویزیون LCD - tv

    هنگام استفاده از تلویزیون ال سی دی ممکن است گهگاه متوجه شوید که تصویر از صفحه نمایش تکان می خورد یا بالاو پایین می پرد. این باعث می شود تماشای مجموعه نسبتاً گیج کننده باشد و حتی ممکن است باعث سردرد شما شود. خوشبختانه، چند مرحله عیب‌یابی وجود دارد که می‌توانید قبل از تماس با یک تکنسین تعمیر، مشکل لرزش تصویر را اصلاح کنید.

    مرحله

    1ورودی های ویدئویی پشت تلویزیون LCD را بررسی کنید. اگر کابل های ورودی به طور ایمن به تلویزیون متصل نباشند، سیگنال ضعیفی دریافت خواهید کرد که اغلب باعث پرش تصویر می شود.

    02 2 - نحوه متوقف کردن پرش تصویردر تلویزیون LCD - tv

    گام 2

    دکمه «منو» را روی کنترل از راه دور تلویزیون فشار دهید، «تصویر» را انتخاب کنید، نرخ تازه‌سازی را انتخاب کنید و آن را در سطح پایین‌تری تنظیم کنید. نرخ تازه‌سازی سرعت بازنشانی تصویر تلویزیون را کنترل می‌کند. اگر نرخ تازه‌سازی در سطحی تنظیم شود که تلویزیون قادر به تولید دقیق آن نباشد، تصویری لرزان ایجاد می‌کند.

    مرحله 3

    تلویزیون را خاموش کنید، آن را از پریز برق جدا کنید و چند دقیقه آن را  درحالت خاموش نگهدارید. با این کار یک تنظیم مجدد تلویزیون انجام می شود که اغلب مشکلات پخش را در سیستم تصحیح می کند.

    مرحله 4

    به ایستگاه دیگری تغییر دهید اگر تصویر فقط در یک ایستگاه خاص لرزان است، مشکل از پخش است، نه تلویزیون.

    مرحله 5

    فریمور را به روز کنید. اگر سیستم عامل قدیمی باشد، تلویزیون LCD به درستی کار نمی کند. در رایانه خود، به وب سایت سازنده بروید، (  Support  ) را انتخاب کنید و مدل تلویزیون مورد استفاده خود را انتخاب کنید. به‌روزرسانی میان‌افزار را دانلود کنید، آن را در درایو فلش USB ذخیره کنید و درایو را به پورت USB تلویزیون وصل کنید. مجموعه به طور خودکار به روز رسانی را بارگیری می کند.

    03 2 - نحوه متوقف کردن پرش تصویردر تلویزیون LCD - tv

    عیب یابی تلویزیون JVC LCD با صفحه تخت

    تلویزیون های ال سی دی JVC از تراشه های ریزپردازنده برای کار با تلویزیون استفاده می کنند. با این حال، مشکلاتی ممکن است رخ دهد که می تواند تصویر و صدای غیرمرتبط با تراشه پردازش را مبهم کند. رایج ترین مشکلاتی که هنگام استفاده از تلویزیون با آن مواجه می شودید مشکلات تصویر، صدا، برق و کنترل از راه دور است. اگر بعد از عیب‌یابی مشکلات همچنان رخ می‌دهد، با JVC تماس بگیرید تا مشکل خود را حل کند، زیرا ممکن است نشانه‌ای از قطعات معیوب یا آسیب دیده باشد.

    گام1

    اگر با تصویر مشکل دارید، بررسی کنید که آیا آنتن تلویزیون شما به درستی وصل شده است یا خیر. بررسی کنید که همه اتصالات به درستی وارد شده باشند و بررسی کنید که آیا کابل یا سیم آنتن خروجی به تلویزیون وصل شده است. اگر از جعبه کابل استفاده می کنید، مطمئن شوید که کابل یا سیم آنتن به دوشاخه “” In جعبه کابل وصل شده است و تلویزیون به دوشاخه جعبه کابل Out متصل است.

    گام 2

    04 - نحوه متوقف کردن پرش تصویردر تلویزیون LCD - tv

    برای مشکلات رنگ ، “” Menu را در کنترل از راه دور تلویزیون JVC خود انتخاب کنید. با استفاده از کلیدهای جهت دار روی کنترل از راه دور، «تصویر» را انتخاب کنید. به پایین اسکرول کنید و “” Video Reset را انتخاب کنید تا تصویر خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

     

    مرحله 3

     اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما به “” Input-1، “Input-2” یا “” Input-3 متصل نیست، زیرا باعث می شود صدایی از “” Audio Out در پشت تلویزیون خوددریافت نکنید.

    مرحله 4

    05 - نحوه متوقف کردن پرش تصویردر تلویزیون LCD - tv

    بررسی کنید که آیا باتری های شما به درستی جاگذاری شده اند یا خیر. اگر چنین هستند، یک جفت باتری جدید را امتحان کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که در فاصله 23 فوتی تلویزیون برای کار با کنترل از راه دور هستید.

     

    مرحله 5

    06 - نحوه متوقف کردن پرش تصویردر تلویزیون LCD - tv

    اگر تلویزیون شما به طور خودکار خاموش می شود، مطمئن شوید که عملکرد خواب خودکار خاموش است. برای انجام این کار، “” Menu را در کنترل از راه دور خود انتخاب کنید و “” Settings را انتخاب کنید. گزینه “خاموش” را برای عملکردهای “خاموش خودکار” و “تایمر خواب” انتخاب کنید.

    اگر در نهایت تلاش و بررسی ها به این نتیجه رسیدین که مشکل پرش تلویزیون شما به دلیل مشکلات ذکر شده نبوده است.می توانید با یکی از معتبر ترین نمایندگی های خدمات پس از فروش مارک محصول خود تماس بگیرید.تا به صورت تخصصی به رفع مشکل تلویزیون شما بپردازند.

     

     و شرکت مهندسی اگنش نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش سیستم های صوتی تصویر برند های همچون سونی ، الجی ، فیلیپس ، سامسونگ ، پاناسونیک ، توشیبا ، هیتاچی ، کانن و..با 40 سال سابقه درخشان درزمینه  تعمیرات سیستم های صوتی تصویری شهر مشهد اماده ارائه خدمات تخصصی به شما هم شهریان محترم می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.