جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه با افزایش کامنت به رشد پیج اینستاگرام خود کمک کنیم؟
    10 اردیبهشت 1401 - 12:06
    شناسه : 197416
    0

    درست است که اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی مبتنی بر تصویر است با این حال کلمات همیشه تاثیرگذاری خود را خواهند داشت.

    پ
    پ
    شاید مدتی قبل، همین که پست های شما دارای کامنت های زیادی بود (حتی اگر این کامنت ها کوتاه و تکراری بودند)، کاربران بسیاری به سوی پیج اینستاگرامی شما جذب می شدند. اما این روزها دیگر مردم به دنبال پیج های قدرتمندتری هستند. آن ها به کامنت پست های مختلف توجه می کنند و اگر طولانی و طبیعی باشند، به آن پیج اطمینان می کنند. افزایش کامنت اینستاگرام واقعی راهکاری عالی برای رشد پیج اینستاگرام شما می باشد. می توان گفت که «تمایز» مهمترین اصلی است که در رشد پیج اینستاگرام تاثیرگذار است. برای اینکه پست های پیج اینستاگرام شما کامنت طبیعی و بیشتری بگیرند بهتر است از یک سایت معتبر اقدام به خرید کامنت اینستاگرام بکنید.

    9 ترفند طلایی برای رشد پیج اینستاگرام با کامنت طبیعی

    image 1651136744 - چگونه با افزایش کامنت به رشد پیج اینستاگرام خود کمک کنیم؟ -

    چرا کامنت ها در رشد پیج اهمیت دارند؟

    درست است که اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی مبتنی بر تصویر است با این حال کلمات همیشه تاثیرگذاری خود را خواهند داشت. بسیاری از افراد برای کسب اطلاعات بیشتر یا صرفا برای سرگرمی و کنجکاوی وارد بخش کامنت ها می شوند و آن ها را مطالعه می کنند. حال شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و خودی نشان دهید. اما چگونه؟ در این بخش به تعدادی از این راهکارها اشاره خواهیم کرد.

    به دنبال پست هایی با کامنت کمتر باشید

    یکی از راه ها برای دیده شدن در اینستاگرام این است که کامنت بگذارید. با انجام این کار افراد دیگر صفحه ی شما را می بینند و احتمال این که به فالوور شما تبدیل شوند هم وجود دارد. اما اگر کامنت های خود را در پست هایی که تعداد نظرات آن زیاد است بگذارید، به احتمال زیاد در بین آن ها گم خواهید شد. بنابراین به دنبال پست هایی باشید که کامنت های کمتری دارند اما این پتانسیل را دارند که افراد با دقت بیشتری آن را مطالعه کنند.

    به دنبال پست هایی باشید که اخیرا منتشر شده اند

    یک راه خوب دیگر برای دیده شدن در اینستاگرام این است که به دنبال پست هایی باشید که اخیرا منتشر شده اند. لازم است که در این پست ها کامنت بگذارید چرا که آن ها قابلیت دیده شدن دارند. در واقع شما از اولین افرادی خواهید بود که در این نوشته ها کامنت قرار می دهید و بعد از مدتی توسط افراد بسیاری دیده خواهید شد. سعی کنید برای پست های کامنت بگذارید که پتانسیل دیده شدن داشته باشند.

    کامنت کوتاه و  بی ربط ننویسید

    یادتان باشد که نظرات کوتاه در گذشته می توانست توجه ها را به خود جلب کند اما این روزها دیگر نمیتواند این کار را کند. نظرات کوتاه مشابه با کامنت هایی است که اکانت های فیک منتشر می کنند. به همین خاطر لازم است که از ارسال کامنت های کوتاه یا ایموجی خالی خودداری کرده و به جای آن نظر خود را به صورت کامل و جامع بیان نمایید.

    به مضمون پست توجه کنید

    برای این که بتوانید کامنتی جلب توجه کننده منتشر نمایید، لازم است که محتوای آن هم به پست مد نظر مرتبط باشد. به همین خاطر نیاز است که حتما و حتما به مضمون پست توجه داشته باشید تا بتوانید کامنتی حساب شده و مرتبط بنویسید. این کار سبب می شود که شما هوشمندتر به نظر برسید.

    اگر نمیدانید چه چیزی بنویسید، سوال بپرسید

    گاهی پیش می آید که هیچ نکته ای در ذهن نداریم که آن را کامنت کرده و توجه ها را به سوی خود جلب نماییم. در چنین مواقعی بهترین کار این است که یک سوال بپرسید. البته سعی کنید که سوالتان مفهومی بوده و سطحی نباشد. به این طریق می توانید توجه ها را به سوی خودتان جلب کرده و به رشد پیج خود کمک کنید.

    افراد دیگر را در کامنت خود منشن کنید

    اگر فرصتی پیش آمد تا فرد دیگری را در کامنت خود منشن کنید، این کار را انجام دهید. چرا که این حرکت می تواند منجر به دریافت لایک شده و در نهایت کامنت شما در بخش بالایی نظرات جای بگیرد و بیشتر دیده شود.

    به کامنت سایر افراد پاسخ دهید و آن ها را لایک کنید

    یکی دیگر از راه هایی که با استفاده از آن می توانید توجه ها را به سوی خود جلب کنید این است که به کامنت افراد دیگر پاسخ دهید و در بحث ها شرکت کنید. البته باید تمام تلاش خود را کنید تا این تبادل نظرها محترمانه و حرفه ای انجام شود.
    همچنین خوب است که کامنت افراد دیگر را لایک کنید. توجه داشته باشید که بهتر است در هر پست فقط 3 کامنت از دیگران را لایک کنید.

    خودتان را تبلیغ نکنید

    به هیچ عنوان حین نوشتن کامنت چیزی را مبنی بر تبلیغ کردن خودتان ننویسید. ممکن است با انجام این کار سبب شوید که صاحب پست، کامنت شما را پاک کند. همچنین کاربران دیگر هم تمایل زیادی به دنبال کردن افرادی که در کامنت ها خودشان را تبلیغ می کنند نخواهند داشت.

    سخن پایانی

    همانقدر که تصاویر و ویدئوها می توانند تاثیرگذاری داشته باشند، واژگان هم می توانند جالب و تسخیر کننده باشند. کافی است که روی شیوه های نوشتن خود کار کرده و سپس سعی کنید که کامنت های خوبی را در پست هایی که پتانسیل کافی را دارند، منتشر نمایید. انجام این کار می تواند سبب شود که توسط افراد زیادی دیده شوید و به این طریق تعداد فالوورهای خود را به مرور زمان و به شکلی طبیعی افزایش دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.