جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مجسمه ها، جذابترین و پرفروش ترین اجناس آنتیک
    12 اردیبهشت 1401 - 1:56
    شناسه : 197486
    1

    مجسمه های آنتیک ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را از مجسمه های دیگر متمایز می کند اغلب این مجسمه ها از متریال هایی همچون: قلع و سرب، برنز، برنج و نقره ساخته شدند.

    پ
    پ

    12 - مجسمه ها، جذابترین و پرفروش ترین اجناس آنتیک - آنتیک

    مجسمه ها از اجناس آنتیک و لوکسی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. همه کسانی که علاقمند به خرید و نگهداری عتیقه و کالاهای آنتیک هستند حتما چندین مجسمه لوکس و قدیمی در دکوراسیون خود دارند.

    مجسمه های آنتیک ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را از مجسمه های دیگر متمایز می کند اغلب این مجسمه ها از متریال هایی همچون: قلع و سرب، برنز، برنج و نقره ساخته شدند.

    یکی دیگر از نشانه های مجسمه آنتیک اورجینال هک شدن نام یا امضای صاحب اثر بر روی مجسمه است. مجسمه های امضا دار ارزش بسیار زیادی دارند و معمولا از قیمت بالایی برخوردار هستند.

    از دیگر ویژگی های این مجسمه ها و به طور کلی اجناس آنتیک می توانیم به خاص و تک بودن این کالاها اشاره کنیم. تمام این محصولات تک بوده و تعداد زیادی از آن موجود نیست به همین دلیل برای فروش آنها مزایده برگذار میشود و نفر برنده که بیشترین قیمت را پیشنهاد داده باشد برنده میشود.

    در ادامه این مطلب میخواهیم به معرفی چند مدل از مجسمه های آنتیک و لوکس که طرفداران زیادی دارند بپردازیم با ما همراه باشید.

    23 - مجسمه ها، جذابترین و پرفروش ترین اجناس آنتیک - آنتیک

    مجسمه برنزی فرانسوی آنتیک

    مجسمه آنتیک و زیبای برنزی که در تصویر میبینید ساخت کشور فرانسه است. این مجسمه امضادار بوده و نشان Cybele بر روی آن هک شده است. این مجسمه تماما از برنز ساخته شده و نمادی از الهه طبیعت و باروری می باشد. اکثر مجسمه های آنتیک نمادی از الهه ها و یا اشخاص معروف در گذشته هستند که برای ماندگاری آن شخص یا الهه ساخته شدند.

    کیفیت مجسمه برنزی فرانسوی آنتیک بسیار بالاست و در طول سالیان سال هیچ تغییر رنگی به چشم نمی خورد. اگر از علاقمندان و به قول معروف عتیقه بازان باشید حتما تشخیص مجسمه اصل از فیک برای شما راحت تر است اما اگر جز کسانی هستید که به تازگی به عتیقه علاقمند شدید شاید تشخیص براس شما سخت باشد پس بهتر است از گالری های معتبر خرید کنید و یا هنگام خرید از کارشناسان در این حوزه کمک بگیرید.

    مجسمه قلع و سرب فرانسوی آنتیک

    دیگر مجسمه ای که در لیست معرفی قرار دادیم این مجسمه قلع و سرب فرانسوی آنتیک است. این مجسمه نیز مثل مجسمه قبلی همانطور که از نامش پیداست ساخت کشور فرانسه است.

    متریال ساخت این مجسمه قلع و سرب است. قلع و سرب در گذشته به دلیل به صرفه بودن و قابلیت شکل پذیری و قیمت مناسب جایگزین نقره شده است و مجسمه های بسیاری از قلع و سرب ساخته شده است.

    قلع و سرب آلیاژی همانند برنز است با این تفاوت که نقطه ذوب قلع و سرب کمتر از برنز است.

    این مجسمه پلاک دار بوده و نشان france  بر روی آن هک شده است، مجسمه قلع و سرب فرانسوی آنتیک نمادی از فیگور زیبای الهه ویکتوریا و یا همان نیکه الهه پیروزی است. این مجسمه بسیار اصیل و شکیل بوده و ارزش بسیار بالایی دارد.

    همانطور که توضیح دادیم این مجسمه به دلیل تک بودن به صورت مزایده به فروش می رسد و شخصی که بالاترین قیمت را پیشنهاد دهد صاحب مجسمه خواهد شد.

    443 - مجسمه ها، جذابترین و پرفروش ترین اجناس آنتیک - آنتیک

    مجسمه آنتیک و اصیل آلمانی

    این مجسمه برخلاف دو مجسمه دیگر از فلزات ساخته نشده و جنس آن چینی است. این مجسمه در آلمان ساخته شده است. برند این محصول wallendorfer می باشد، اگر از علاقمندان به کالاهای آنتیک باشید به احتمال زیاد نام این برند به گوشتان خورده است و با آن آشنایی دارید.

    این مجسمه به دلیل جنس و متریالی که برای ساخت  آن بکار برده شده است، نسبت به دو مجسمه قبلی شکننده تر است و در اثر برخورد یا افتادن خواهد شکست در نتیجه نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

    سخن پایانی

    در این مطلب برای علاقمندان به آنتیک و عتیقه سه مجسمه جذاب و با ارزش را معرفی کردیم به شما پیشنهاد میکنیم برای خرید هر کدام از آن ها حتما به فروشگاه های معتبر که سابقه چندین ساله در فروش عتیقه دارند مراجعه کنید، برای خرید کالاهای آنتیک می توانید به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی فروش عتیقه نیز اقدام نمایید فروشگاه های بسیاری با سابقه و معتبر در این زمینه وجود دارند که اجناس آنتیک را به سراسر کشور ارسال می کنند با یک سرچ ساده می توانید این سایت ها را بیابید و خرید خود را انجام دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.