شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت لمینت دندان در تهران چقدر است؟
    14 اردیبهشت 1401 - 12:10
    شناسه : 197565
    1

    قیمت لمینت دندان 1400 در سال جدید تفاوتی نکرده است و قیمت مناسبی دارد. لمینت دندان قیمت های محتلفی دارد و این قیمت ها بر اساس نوع لمینت دندان و تعداد هر واحد لمینت دندان تعیین می شود.

    پ
    پ

    قیمت لمینت دندان 1400 در سال جدید تفاوتی نکرده است و قیمت مناسبی دارد. لمینت دندان قیمت های محتلفی دارد و این قیمت ها بر اساس نوع لمینت دندان و تعداد هر واحد لمینت دندان تعیین می شود.

    در این مطلب به توضیح انواع لمینت دندان مانند: لمینت دندان سرامیکی، لمینت دندان متحرک و همچنین قیمت لمینت دندان طرح لبخند می پردازیم با ما همراه باشید.

    بصورت کلی قیمت لمینت دندان تهران از مبلغ 1 میلیون و 200 هزار تومان تا 4 میلیون و 400 تومان می باشد که بر اساس جنس و مارک لمینت، قیمت هر واحد لمینت دندان تغییر می کند.

    قبل از هر چیز باید بدانیم که لمینت دندان چیست ؟ و چگونه است؟

    123 - قیمت لمینت دندان در تهران چقدر است؟ -

    لمینت دندان چیست؟

    لمینت دندان به انگلیسی (Dental laminate) که به ونیر دندان معروف شده است، روکشی و لایه ای نازک و سفید رنگ است که برای زیبایی هرچه بیشتر طرح لبخند شما و ظاهر دندان ها بر روی دندان های اصلی شما چسبانده می شود.

    پوسته های سفید رنگ و سرامیکی لمینت دندان بر روی دندان های شما قرار میگیرند و شکل و رنگ دندان های شما را تغییر می دهند و زیبایی دندان ها را دو چندان می کند. همچنین لمینت دندان مصارف درمانی هم دارد و دندان ها را نسبت به خطرات بیرونی و همچنین پوسیدگی مقاوم تر می کند.

    لمینت دندان ها از دو جنس سرامیکی یا پرسلن و لمینت های کامپوزیتی ساخته می شوند که هرکدام مزیت های خاص خود را دارند. مثلا لمینت های سرامیکی در مقابل بازتاب نور و ظاهر دندان ها بسیار طبیعی تر از لمینت های کامپوزیتی هستند.

    یا لمینت دندان های کامپوزیتی قیمت پایین تری نسبت به لمینت دندان سرامیکی دارند اما طول عمر و زیبایی کمتری هم دارند.

    انواع لمینت دندان

    لمینت دندان انواع مختلفی دارد و در دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی ساخته می شوند. لمینت کامپوزیتی دارای تنوع رنگ بیشتری است و نیازی به تراشیدن دندان ها ندارد به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار است و قابلیت فرم دهی بیشتری نسبت به شکل صورت و دهان شما دارد.

    اما لمینت سرامیکی یا ونیر که قیمت بالاتری دارد، نیاز به مقدار کمی تراشیدن دندان ها را دارد لمینت های سرامیکی اینگونه است که پس از تراشیدن دندان های قالبگیری انجام می شود و در لابراتوار دندانسازی ساخته می شود.

    لمینت ونیر دندان از نظر انتخاب نوع جنس و میزان شفافیت و طبیعی بودن دندان ها بسیار متنوع است و ظاهری بسیار زیباتر از لمینت های کامپوزیتی ارائه می دهد. لمینت های سرامیکی یا ونیر به جهت طول عمر بیشتر و ظاهر زیباتر قیمت بالاتری دارند اما بدلیل کیفیت بالا توصیه متخصصین دندانپزشکی است.

    امروزه نوع جدیدی از لمینت دندان متحرک بوجود آمده است و در بازار بفروش می رسد که طرفداران خاص خود را دارد و به لمینت دندان متحرک ماهواره یا اسنپ اسمایل معروف شده است و عوارض بسیار زیادی دارد.

    بهتر است برای آشنایی بیشتر با لمینت دندان متحرک و قیمت لمینت دندان متحرک به لینک زیر مراجعه کنید.

    بیشتر بخوانید: قیمت لمینت دندان متحرک

    234 - قیمت لمینت دندان در تهران چقدر است؟ -

    قیمت لمینت دندان در سال 1401

    همانطور که گفتیم قیمت لمینت دندان در تهران از مبلغ 1 میلیون و 200 هزار تومان تا 4 میلیون و 400 تومان می باشد. که در ادامه جدول قیمت هر واحد لمینت دندان را شرح داده ایم.

    نوع لمینت دندان                                                  قیمت لمینت دندان

    لمینت دندان موقت                                     1.000.000 الی 1.200.000

    لمینت ونیر کامپوزیت                                  1.200.000 الی 2.000.000

    لمینت دندان زیرکونیا                                  1.900.000 تومان

    لمینت دندان سرامیکی Vita                         3.100.000 تومان

    لمینت دندان ایمکس                                  3.800.000 تومان

    لمینت دندان فلدسپاتیک                             4.400.000 تومان

    لمینت دندان طرح لبخند چیست؟

    لمینت دندان طرح لبخند در واقع همان لمینت دندان است که جنس و ظاهر بهتری دارد و در درخشندگی و زیبایی لبخند شما به شدت تاثیرگذار است و معمولا برای دندان های جلویی و طرح لبخند استفاده می شود که به این نام شناخته شده است.

    لمینت دندان طرح لبخند همان لمینت دندان های سرامیکی هستند که کیفیت و زیبایی بیشتری نسبت به دیگر لمینت ها دارند و قیمت لمینت دندان طرح لبخند به نسبت بالاتر از بقیه لمینت دندان ها است.

    قیمت هر واحد لمینت دندان طرح لبخند 4 میلیون و 800 هزار تومان است که با ضمانت 15 ساله عرضه می شود.

    نوع لمینت دندان                                                  قیمت لمینت دندان طرح لبخند

    لمینت دندان سرامیکی                                      4.800.000 تومان

    لمینت دندان طرح لبخند به لمینت دندان بازیگران معروف شده است زیرا در ابتدا و بیشتر توسط بازیگران استفاده میشد و به دلیل فانتزی بودن این لمینت و زیبایی خیلی زیاد محبوبیت پیدا کرد و در بین عموم مورد استفاده قرار گرفت. لمینت دندان بازیگران که دارای زیبایی درخشندگی زیادی است از نوع لمینت دندان طرح لبخند و یا لمینت دندان سرامیکی است.

    45345 - قیمت لمینت دندان در تهران چقدر است؟ -

    مقایسه لمینت و کامپوزیت دندان

    همانطور که در بالاتر اشاره کردیم لمینت دندان با کامپوزیت ها تفاوت دارد و جنس هرکدام متفاوت است. به همین دلیل مزایا و معایب خود را دارند و جدول مقایسه این دو را می توانید مشاهده کنید.

    لمینت کامپوزیتی یا ونیر                                  لمینت دندان سرامیکی                                     

    قیمت متوسط                                             قیمت بالا

    مدت زمان 1 جلسه درمانی                            حداقل 2 جلسه درمانی

    طول عمر 5 الی 7 سال                                طول عمر 10 الی 15 سال

    مقاومت متوسط و رنگپذیری                          مقاومت بسیار بالا و عدم رنگپذیری

    همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید مزایای لمینت دندان سرامیکی بسیار بیشتر از کامپوزیت دندان است اما قیمت بالاتری دارد و اگر از نظر قیمت مشکلی ندارید و یک لمینت دندان با کیفیت می خواهید، حتما از لمینت سرامیکی استفاده کنید.

    این نکته را باید بگوییم که لمینت دندان بر روی روکش های دندانی و یا ایمپلنت دندان امکانپذیر نیست و اگر دندانی از بین رفته و ایمپلنت شده دارید باید برای روکش ایمپلنت دندان اقدام کنید و نمی توانید لمینت دندان روی آن انجام دهید.

    ایمپلنت دندان قیمت 1400 مختلف است و از مبلغ 3 میلیون تومان تا 16 میلوین تومان می باشد که مناسبترین روش برای کاشت دندان طبیعی و جایگزینی دندان از دست رفته است.

    5646 - قیمت لمینت دندان در تهران چقدر است؟ -

    لمینت دندان چقدر طول میکشد؟

    این سوالی است که در بین تمام افرادی که میخواهند لمینت دندان انجام دهند مشترک است و معمولا دغدغه این افراد است که بخواهیم لمینت دندان انجام دهیم چقدر طول میکشد؟

    به طور کلی لمینت دندان بین 1 الی 3 هفته زمان میبرد و حدودا 2 الی 3 جلسه باید به دندانپزشکی خود مراجعه کنید. در جلسه اول پس از عکسبرداری از شکل فک و استخوان دندان های شما تراش دندان شروع می شود. تراشیدن دندان ها برای لمینت دندان بسیار کم و مطمئن است تا به دندان ها آسیبی وارد نشود.

    پس از تراشیدن، قالبگیری از دندان ها انجام می شود و این قالب ها به لابراتوار دندانسازی ارسال می شود و حدودا 10 الی 15 روز زمان برای ساخته شدن و آماده شدن لمینت دندان های شما زمان لازم است.

    پس از آن در جلسه دوم درمان لمینت ها بر روی دندان های شما قرار میگیرد و به خوبی باید روی دندان ها بچسبد. در این جلسه اگر لمینت دندان ها مشکلی داشته باشند دوباره به لابراتوار ارسال می شوند و پس از رفع ایرادات دوباره بر روی دندان های شما چسبانده می شود.

    لازم بذکر است که برای بیشتر نشدن جلسات درمانی خود و انجام شدن لمینت دندان ها در کوتاه ترین زمان ممکن به دندانپزشکی و متخصص باتجربه و مطمئن مراجعه کنید.

    معرفی دندانپزشکی لمینت دندان در تهران

    پیشنهاد ما برای دندانپزشکی لمینت دندان در تهران که باتجربه و مطمدن باشند لمینت دندان در دندانپزشکی آیریک است که کلینیک دندانپزشکی در شریعتی است و دارای محیطی مجهز و پزشکانی مجرب و خوب دارد.

    وبسایت کلینیک دندانپزشکی آیریک به آدرس iricclinic.com  می باشد که در منطقه شریعتی تهران قرار دارد و توسط دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان در تهران مدیریت می شود و شعبه دوم دندانپزشکی آیریک در سعادت آباد افتتاح شده است.

     در ادامه می تواندی نمونه تصاویر لمینت دندان در دندانپزشکی آیریک را مشاهده کنید.

    564565 - قیمت لمینت دندان در تهران چقدر است؟ - 6575 - قیمت لمینت دندان در تهران چقدر است؟ - 67567 - قیمت لمینت دندان در تهران چقدر است؟ -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.