شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زعفران و زرشک عمده و جزئی را از کشاورز بخرید
    17 اردیبهشت 1401 - 15:13
    شناسه : 197689
    0

    اصلی‌ترین دغدغه صادرکنندگان و خریداران عمده، تامین محصول مورد نظر از مبدا است. مبدا زعفران و زرشک نیز کشاورزان هستند. تامین این محصولات از کشاورز مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

    پ
    پ

    و زرشک را از کشاورزان بذرگران بهرید. - زعفران و زرشک عمده و جزئی را از کشاورز بخرید - بذرگران

    زعفران و زرشک از محصولات کشاورزی استراتژیک استان خراسان جنوبی هستند. این محصولات، سهم خوبی از سبد خرید ماهانه خانواده ایرانی را تشکیل میدهند و به همین دلیل توجه خریداران عمده را به خود جلب کرده است.

    عموما کارخانه‌های بسته‌بندی، صادرکنندگان، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌دارها از طرفداران خرید عمده زعفران هستند. سایت بذرگران به دلیل دسترسی خوب به کشاورزان استان خراسان جنوبی، میتواند زعفران را به صورت عمده تامین کند.

    اصلی‌ترین دغدغه صادرکنندگان و خریداران عمده، تامین محصول مورد نظر از مبدا است. مبدا زعفران و زرشک نیز کشاورزان هستند. تامین این محصولات از کشاورز مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

    مزایای خرید عمده زعفران از کشاورز قائنات (خراسان جنوبی)

    در تامین عمده زعفران قیمت، کیفیت و مطمئن بودن از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران آن است. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم تا آن را از کشاورزان و فروشگاه‌های معتبر بخرید.

    بذرگران یکی از فروشگاه‌های معتبر بوده که در آن میتوانید زعفران قاینات را  از کشاورز بخرید. کیفیت و اصالت زعفران بذرگران در آزمایشگاه‌های معتبر مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس آماده ارسال به مشتریان می‌شود. همینطور به دلیل خرید بدون واسطه آن از کشاورزان میتوانید آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

    زعفران به دلیل گران بودن توجه سودجویان را به خود جلب کرده است. سودجویان زیادی اقدام به تولید زعفران تقلبی و یا افزودن ناخالصی به زعفران میکنند تا از این طریق سود نامشروعی را کسب کنند.

    طبق گزارش‌های منتشر شده برای تقلب در زعفران حدود 700 روش مختلف وجود دارد که امکان تشخیص تقلب در زعفران را بسیار سخت کرده است. هیچ روش خانگی برای تشخیص زعفران وجود ندارد و اصالت و کیفیت زعفران باید حتما در آزمایشگاه‌های معتبر بررسی شود.
    خرید عمده زعفران از بذرگران - زعفران و زرشک عمده و جزئی را از کشاورز بخرید - بذرگران

    خرید عمده زعفران از بذرگران

    قیمت انواع زعفران فله و بسته بندی به صورت عمده

    از دیگر مزایای وبسایت بذرگران امکان خرید عمده زعفران به صورت فله و بسته‌بندی است.

    بذرگران سفارشات عمده شما را به صورت فله و بسته‌بندی ارسال میکند. همینطور شما میتوانید نوع بسته‌بندی و متن روی آن را نیز مشخص کنید.

    معروف ترین ظروف زعفران عبارتند از: ظروف خاتم، پاکت مقوایی، ظروف کریستالی، ظروف شیشه‌ای، بسته بندی های لوکس و …

    زعفران انواع مختلفی دارد که از میان آنها میتوان به نگین، سرگل، دخترپیچ، ریشه زعفران و … اشاره کرد. هر کدام از این انواع می‌تواند برای مصرف خاص خود استفاده شوند.

    زعفران دخترپیچ یا دسته: بهترین گزینه برای رستوران‌دارها زعفران دسته یا دخترپیچ است زیرا علاوه بر اینکه رنگ و عطر بی نظیری دارد از قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر انواع زعفران برخوردار است.

    ریشه زعفران: این نوع زعفران بیشتر برای تهیه دمنوش و دادن عطر زعفران به غذا استفاده میشود. قیمت پایین آن باعث شده تا افراد زیادی اقدام به خرید آن کنند.

    زعفران سرگل: معروف‌ترین و مرسوم‌ترین نوع زعفران است. این نوع زعفران برای مصارف خانگی، صادرات و بسته‌بندی استفاده میشود.

    زعفران نگین: این زعفران بیشتر برای مصارف لوکس خریداری میشود. زعفران نگین بیشتر سهم صادرات را در بین انواع مختلف زعفران دارد.

    در این رابطه بخوانید: فواید فوق العاده زعفران

    مزایای خرید زرشک از کشاورز قاینات

    عموما کارخانه‌های بسته‌بندی، صادرکنندگان، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌دارها برای بیشتر کردن سود خود از مشتریان خرید عمده زرشک هستند. ما در بذرگران به دلیل دسترسی خوب به کشاورزان قائنات و بیرجند در استان خراسان جنوبی، میتوانیم زرشک را به صورت عمده تامین کند.

    ما در بذرگران زرشک را در شرایطی استاندارد و بهداشتی نگه‌داری میکنیم تا رنگ آن سیاه نشده و خواص خود را از دست ندهد. در صورتی که قصد دارید زرشک قائنات را از کشاورز و با کیفیت عالی خریداری کنید به صفحه خرید زرشک بذرگران مراجعه کنید.

    یکی از دغدغه‌های خریداران عمده زرشک تهیه این محصول با رنگ قرمز و ظاهر مناسب آن است زیرا رنگ و کیفیت این محصول با گذشت زمان دچار تغییر می‌شود به همین دلیل خرید زرشک امسالی با رنگ و ظاهر زیبا اهمیت بسیار زیادی دارد.

    زرشک را بیشتر برای تزیینات غذا می‌شناسیم. خشکباری که مقدار بسیار کمی از آن میتواند غذا را بسیار خوشمزه کند. استفاده از زرشک لوکس می‌تواند ظاهر دلچسبی به غذا بدهد به همین دلیل مورد توجه رستوران‌دارها قرار گرفته است.

    عمده زرشک از بذرگران - زعفران و زرشک عمده و جزئی را از کشاورز بخرید - بذرگران

    خرید عمده زرشک از کشاورز

    قیمت عمده زرشک در سال 1401 چقدر است؟

    قیمت محصولات کشاورزی استان خراسان جنوبی در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. یکی از دلایل افزایش قیمت زرشک و زعفران کاهش میزان تولید آن به دلیل خشکسالی و ناامیدی کشاورزان است.

    قیمت زرشک بسته به نوع و کیفیت آن میتواند متفاوت باشد اما در حال حاضر قیمت تقریبی هر کیلو زرشک پفکی 70 هزار تومان و زرشک دانه اناری 65 هزار تومان می‌باشد.

    زرشک انواع مختلفی دارد که از میان آن‌ها میتوان به زرشک پفکی، دانه اناری و زیرتالاری اشاره کرد.

    زرشک پفکی خشک: بهترین و گران‌ترین نوع زرشک است. تولید این نوع زرشک ۶ ماه طول می کشد. به دلیل پروسه طولانی تولید این زرشک، این زرشک مرغوبیت و رنگ خیره کننده ای دارد.

    زرشک دانه اناری:  شاخه های زرشک پس از جدا شدن بر روی سطح وسیعی در معرض تابش نور خورشید قرار می گیرد تا خشک شوند. برای جلوگیری از فاسد شدن زرشک های انباشته شده مدام زرشک ها را جابجا می کنند. این نوع زرشک از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

    در صورتی که تفاوت زرشک دانه‌اناری و پفکی را نمیدانید به شما پیشنهاد میکنیم تا هر دو نوع آن را امتحان کنید و سپس بسته به نوع مصرف خود اقدام به خرید زرشک مورد نظر خود کنید.

    بیش از 95 درصد زرشک دنیا در کشور ما ایران تولید میشود. این آمار نشان‌دهنده یک فرصت تجاری برای ساختن بازار و صادرات زرشک به تمام نقاط دنیا است.

    مزایای خرید از سایت بذرگران چیست؟

    بذرگران یک وبسایت معتبر است که در سال 1397 با هدف دسترسی مصرف‌کنندگان نهایی به کشاورزان فعالیت خود را آغاز کرده است. خرید از این فروشگاه مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

    • تامین محصولات کشاورزی از مبدا و رسیدن سود به کشاورز
    • امکان تامین مستمر با کیفیت یکسان
    • خرید محصولات با خیال راحت» کیفیت و اصالت محصولات بذرگران توسط کارشناسان بررسی می‌شود.
    • بسته‌بندی و نگهداری در شرایط بهداشتی و استاندارد
    • تجربه خریدی با قیمت مناسب و کیفیت عالی

    برای خرید زعفران، خشکبار، آجیل و گیاهان دارویی همین الان به سایت بذرگران مراجعه کنید و با کیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی و تایید شده خریداری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.