شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین روش های زیبایی صورت و گونه های بانوان
    17 اردیبهشت 1401 - 16:59
    شناسه : 197701
    0

    گودی گونه همیشه جزئی از زیبایی صورت محسوب می شود که هنگام خندیدن ظاهر بسیار زیبایی ایجاد می کند. به طور کلی، چال گونه به دلیل نقص عملکردی در عضله گونه ایجاد می شود که وظیفه بلند کردن لب بالایی را بر عهده دارد. این نقص عملکردی زیبا زمانی نمایان می شود که شخص بخندد یا لبخند بزند.

    پ
    پ

    روش های متفاوتی برای زیبایی صورت و رفع ایرادات آن وجود دارد. در این مطلب 4 روش عالی برای زیبایی هر چه بیشتر صورت و گونه های شما را عنوان می کنیم. برای داشتن صورت زیبا و پوستی زیبا و درخشان، داشتن روتین مراقبت از پوست بسیار مهم است. اما در بسیاری از موارد نیاز است روش های جایگزینی را انتخاب کرد. برخی از موارد زیبایی صورت در بانوان با روش های پزشکی قابل درمان هستند. به خصوص ایجاد چال گونه می تواند زیبایی شما رو دو چندان کند. گودی های روی گونه ها در هنگام خندیدن زیبایی بسیاری به صورت شما می دهند. این فرورفتگی ها باعث جذابیت لبخند شما می شود.

    1. ایجاد چال گونه

    گودی گونه همیشه جزئی از زیبایی صورت محسوب می شود که هنگام خندیدن ظاهر بسیار زیبایی ایجاد می کند. به طور کلی، چال گونه به دلیل نقص عملکردی در عضله گونه ایجاد می شود که وظیفه بلند کردن لب بالایی را بر عهده دارد. این نقص عملکردی زیبا زمانی نمایان می شود که شخص بخندد یا لبخند بزند.

    حرکت دادن پوست روی این عضله باعث ایجاد دو گودی زیبا در دو طرف گونه در هنگام لبخند زدن می شود. جالب است بدانید که این نقص عملکردی در دوران جنینی رخ می دهد و به اشتباه از آن به عنوان نقص مادرزادی یاد می شود. بد نیست بدانید که استخوان گونه بسیار شایع است و بسیاری از افراد از این نقص عملکردی زیبا بهره مند می شوند که هیچ تاثیر منفی بر سلامت آن ندارد.

    تمامی بیمارانی که قصد ایجاد گودی گونه دارند باید برای مشاوره به پزشک مراجعه کنند تا پزشک وضعیت آنها را ارزیابی کرده و اطلاعات لازم را در مورد ساختار طبیعی گونه و زیبایی صورت به دست آورد. بسته به ساختار صورت، پزشک چال  گونه ای ایجاد می کند که ظاهری کاملا طبیعی ایجاد می کند. قبل از درمان، باید با پزشک خود مشورت کنید تا او سابقه پزشکی شما را بررسی کند، وضعیت و آناتومی صورت را ارزیابی کند و در مورد دلایلی که برای انجام این جراحی دارید با شما صحبت کند. شما باید تمام نکاتی را که پزشک در مورد مراقبت های قبل از عمل بیان می کند درک کنید و در صورت وجود ابهام در صحبت های پزشک، از او اطلاعات بیشتری بخواهید.

    2 - بهترین روش های زیبایی صورت و گونه های بانوان -

    2. انجام هایفوتراپی

    هایفوتراپی درمانی بدون نیاز به جراحی برای جوانسازی پوست است. هدف ما این است که به شما کمک کنیم به گذشته برگردید و افتادگی گونه‌ها، چانه و پلک‌ها را که نشان‌دهنده پیری هستند و همچنین اثراتی که افزایش سن و جاذبه روی گردن و سینه‌تان می‌گذارد را از بین ببرید.

    فردی که دارای افتادگی پوست، خط فک و گونه های افتاده، افتادگی پلک و خطوط عمیق خنده است می تواند از خدمات پزشکی برای دستیابی به نتایج موثر بهره مند شود. افرادی که پوسته پوسته شدن خفیف تا متوسط دارند بهترین کاندیدها برای این نوع درمان هستند. هایفوتراپی درمانی برای لیفت صورت برای افرادی که پوست کاملا بالغ یا بالغ دارند به طرز شگفت انگیزی موثر است. زنان بالای 50 سال و مردان بالای 55 سال احتمالا بهترین کاندید برای این درمان هستند.

    3. درمان پف زیر چشم

    پف  یا تورم خفیف زیر چشم یک پدیده شایع در سنین بالا است. با افزایش سن، ماهیچه های پلک ضعیف تر می شوند و تولید کلاژن شروع به کاهش می کند. این امر منجر به چین و چروک و افتادگی پوست خواهد شد. کلاژن در بدن وظیفه تشکیل سلول ها و حفظ استحکام و کشسانی پوست را بر عهده دارد. علاوه بر پوست و ماهیچه، چربی نیز یکی دیگر از دلایل پف زیر چشم است. با افزایش سن، رباط هایی که لایه های چربی را در جای خود نگه می دارند ضعیف تر می شوند و به چربی ها اجازه می دهند به جلو حرکت کنند. این کار باعث پف خفیف زیر چشم می شود.

    لیزر درمانی با کاهش یا از بین بردن پف و افتادگی پوست اطراف چشم، ظاهری بسیار جوان و پویا برای پلک ها ایجاد می کند. این درمان باعث افزایش تولید کلاژن طبیعی در بدن می شود و در نتیجه منجر به سفت شدن و بازیابی قوام نواحی زیر چشم می شود. دفعات درمان و تعداد جلسات درمانی به شدت پف زیر چشم بستگی دارد. این درمان سرپایی تحت بی حسی موضعی انجام می شود. شما می توانید بلافاصله پس از عمل به خانه بازگردید.

    4 - بهترین روش های زیبایی صورت و گونه های بانوان -

    4. درمان افتادگی پوست

    با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین کندتر می‌شود، آفتاب‌سوختگی تأثیر نامطلوبی روی پوست شما می‌گذارد و وقتی در آینه نگاه می‌کنید و تاریکی اطراف چشمانتان را می‌بینید، به قدرت جاذبه پی می‌برید، اما راهی برای بازگشت به عقب. و از شر چین و چروک خلاص شوید. و چین و چروک روی پوست ایجاد می شود. به این روش سفت کردن پوست گفته می شود که با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، عمل بسیار رایجی است. در واقع سفت کردن پوست به صورت سرپایی آسان و بسیار آسان است که می تواند ظاهر شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و زمان بهبودی بسیار کوتاه است. اثربخشی این روش برای درمان افتادگی پوست به سن، سبک زندگی و سطح فعلی کلاژن سازی در پوست شما بستگی دارد.

    بارداری یکی از دلایل اصلی افتادگی پوست است زیرا بارداری باعث کشیدگی بیش از حد پوست می شود. افزایش سن، کاهش وزن، عوامل ژنتیکی و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش از دلایل اصلی کاهش خاصیت ارتجاعی پوست هستند. این عوامل می توانند به فیبرهای کلاژن آسیب برسانند و تعداد فیبروبلاست ها (سلول هایی که فیبرهای کلاژن تولید می کنند) را کاهش دهند. در نتیجه پوست شروع به شل شدن و افتادگی می کند.

    منبع : https://chalcheek.ir/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.