شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نصاب درب ضد سرقت چه ابزار و تجهیزاتی نیاز دارد
    19 اردیبهشت 1401 - 10:55
    شناسه : 197757
    0

    نصاب درب ضد سرقت فردی ماهر و باتجربه است که نصب انواع مختلف درب ضد سرقت را با استفاده از ابزار و تجهیزات مورد نیاز مانند تراز، شاغول، دریل، آچارهای مخصوص، دستگاه جوشکاری، چکش و میله آهنی، آچار و پیچ گوشتی

    پ
    پ

    نصاب درب ضد سرقت فردی ماهر و باتجربه است که نصب انواع مختلف درب ضد سرقت را با استفاده از ابزار و تجهیزات مورد نیاز مانند تراز، شاغول، دریل، آچارهای مخصوص، دستگاه جوشکاری، چکش و میله آهنی، آچار و پیچ گوشتی، رول بولت، پیچ سرمته‌ای و غیره با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. با توجه به پیچیده بودن مراحل نصب درب ضد سرقت کسی جز نصاب توانایی و مهارت این کار را ندارد. اگر یک فرد معمولی برای این کار اقدام کند، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به درب وارد خواهد شد. نصب درب با کیفیت تضمین شده، تجربه و مهارت کافی، رگلاژ درب ضد سرقت، نصب درب‌های ضد سرقت به جای درب‌های قدیمی، رفع سر و صدا در درب ضد سرقت، تعویض یا تعمیر یراق‌آلات درب‌های ضد سرقت، نصب درب با سرعت بالا و غیره مهم‌ترین ویژگی‌های نصاب درب ضد سرقت محسوب می‌شوند‌. در این مقاله قصد داریم درباره روش‌های نصب درب‌های ضد سرقت توضیح دهیم.

    image 1651902164 - نصاب درب ضد سرقت چه ابزار و تجهیزاتی نیاز دارد -

    لزوم نصب درب ضد سرقت توسط نصاب درب ضد سرقت

    یکی از روش‌های امنیتی کم‌هزینه و بسیار موثر در ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی استفاده از درب ضد سرقت است. درب‌های ضد سرقت در سال‌های اخیر به پرطرفدارترین نوع درب تبدیل شده‌اند و علاوه بر افزایش امنیت به عنوان عایق گرما، سرما و صدا هم کاربرد دارند. این درب‌ها ظاهری جذاب و شیک دارند و از ورود سارقین به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند‌. همان‌طور که در مقدمه هم اشاره کردیم نصب درب‌های ضد سرقت حتما باید توسط یک نصاب درب ضد سرقت انجام شود؛ زیرا نصب این درب‌ها یک کار تخصصی و بسیار پیچیده است و به نصابان باتجربه و دارای دانش کافی در این زمینه نیاز دارد.

    در صورتی که کار نصب درب توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام شود، درب کارایی خود را از دست خواهد داد و قابلیت‌های لازم برای حفظ امنیت ساختمان را نخواهد داشت. نصاب درب ضد سرقت کار خود را با نهایت دقت و مهارت بدون کوچکترین اشتباهی انجام می‌دهد؛ زیرا عدم جایگذاری درست درب در جای خود دوام، زیبایی و کارایی آن را به شدت از بین می‌برد. ابزار و تجهیزاتی که نصاب برای نصب درب استفاده می‌کند باید استاندارد باشند تا میزان کیفیت خدمات پایین نیاید.

    آشنایی با روش‌های نصب درب ضد سرقت

    به طور کلی نصب درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترکی شامل دو مرحله است. در مرحله اول چهارچوب درب نصب می‌شود و در مرحله دوم درب ضد سرقت از طریق لولا به فریم انتظار متصل می‌گردد. نصاب درب ضد سرقت این درب‌ها را با روش‌های مختلفی شامل روش جوش دادن، روش رولت بولت و روش پیچ سرمته‌ای نصب می‌کند‌ و برای هر یک از روش‌های نصب، ابزارها و تجهیزات خاصی را به کار می‌برد.

    • نصب درب‌های ضد سرقت با روش جوش دادن

    در این روش نصاب درب ضد سرقت درب قدیمی را از فریم خارج و درب ضد سرقت را به جای آن قرار می‌دهد. عملکرد درب ضد سرقت باید قبل از نصب به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد. نصاب پس از قرار دادن درب در داخل چارچوب، باید با استفاده از ابزار و تجهیزاتی به نام تراز و شاغول از تراز بودن آن اطمینان حاصل می‌کند. پس از تراز کردن درب ضد سرقت، آن را با استفاده از دستگاه جوشکاری و چند خال جوش به صورت موقت به چارچوب متصل کنید. نصاب بعد از رگلاژ درب ضد سرقت و تست کردن قفل‌ها، جوشکاری را به طور کامل انجام می‌دهد.

    image 1651902228 - نصاب درب ضد سرقت چه ابزار و تجهیزاتی نیاز دارد -

    • نصب درب‌های ضد سرقت با روش رول بولت

     نصاب درب ضد سرقت فقط در صورتی می‌تواند از روش رول بولت استفاده کند که از استحکام و مقاومت‌ دیوارها مطمئن باشد. دیوارهای 35 سانتی می‌توانند وزن درب‌های ضد سرقت را به خوبی تحمل کنند. نصاب قبل از نصب درب باید از صافی و تراز بودن محل نصب اطمینان حاصل کند‌. عملکرد صحیح قفل‌ها و لولاهای درب را نیز تست کند‌. سپس با استفاده از دستگاه دریل دیوار را سوراخ می‌کند. مجددا بعد از اطمینان از تراز بودن درب در چارچوب رولت بولت را به داخل حفره‌های ایجاد شده توسط دریل وارد می‌کند. برای وارد کردن رولت بولت باید از یک میله و پیچ گوشتی کمک گرفته شود. در مرحله بعد با استفاده از آچارهای مخصوص پیچ‌های رولت بولت را محکم می‌کند.‌ محکم کردن پیچ‌های رولت بولت به صورت همزمان و به تدریج انجام می‌شود‌ تا درب ضد سرقت از حالت تراز خارج نشود.

    • نصب درب‌های ضد سرقت با روش پیچ مته‌ای

    نصاب درب ضد سرقت در روش پیچ مته‌ای نیز مانند روش‌های جوش دادن و رول بولت قبل از هر اقدامی بعد از باز کردن بسته‌بندی درب ضد سرقت، عملکرد صحیح لولاها و قفل‌های آن را به خوبی بررسی می‌کند. سپس آن را در داخل چارچوب قرار داده و با تراز و شاغول آن را به طور کامل تراز کرده و محل سوراخ‌های روی چارچوب را با دستگاه دریل سوراخ می‌کند. در مرحله بعد پیچ سرمته‌ای از طریق سوراخ‌های ایجاد شده روی چارچوب، درب را به فریم انتظار متصل می‌کند. نصاب بستن پیچ‌های سرمته‌ای را به صورت ضربدری انجام می‌دهد تا مانع از به هم خوردن تعادل درب ضد سرقت شود.

    عوامل موثر بر هزینه نصب درب ضد سرقت

    هزینه نصب درب‌های ضد سرقت به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل فاصله شرکت ارائه‌دهنده خدمات با محل نصب درب است. مسافت زیاد باعث می‌شود که هزینه ایاب و ذهاب نصاب درب ضد سرقت را نیز پرداخت کنید. میزان تخریب دیوار برای قرار دادن چهارچوب هر چه بیشتر باشد، دستمزد نصاب نیز بیشتر خواهد شد. عامل دیگر میزان مهارت نصاب است. نصاب‌های ماهر و باتجربه اجرت بیشتری دریافت می‌کنند و به هیچ وجه به تجهیزات و قطعات درب ضد سرقت آسیبی وارد نمی‌کند. این نصاب‌ها نصب درب را با تضمین کیفیت و گارانتی انجام می‌دهند.

    image 1651902279 - نصاب درب ضد سرقت چه ابزار و تجهیزاتی نیاز دارد -

    نصب و رگلاژ درب ضد سرقت توسط نصابان تیم هیراد

    اگر قصد دارید امنیت ساختمان اداری و تجاری خود را با نصب درب‌های ضد سرقت افزایش دهید، کار تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت را به نصابان ماهر و حرفه‌ای تیم کاری هیراد با آدرس اینترنتی https://hiradupvc.com بسپارید. تیم کاری هیراد از کادری حرفه‌ای و متخصص تشکیل شده است و تمام خدمات خود را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. این تیم علاوه بر نصب و رگلاژ و تعمیر درب‌های ضد سرقت در زمینه تعمیر و نصب درب و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی، تعویض درب‌ها و پنجره‌های قدیمی بدون هیچ گونه تخریب، فروش و نصب توری پلیسه نیز خدمات ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.