شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟
    19 اردیبهشت 1401 - 12:36
    شناسه : 197765
    1

    کسب درآمد با تماشای تبلیغات دلاری است و برای نقد کردن امتیازاتی که به دست می‌آورید یا باید از حساب واسطه پی‌پال استفاده کنید یا انواع کارت هدیه مثل گیفت‌کارت آمازون داشته باشید.

    پ
    پ

    11 1 - چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ -

    مقدمه

    راه‌های کسب درآمد اینترنتی به حدی متنوع‌اند که روز به‌ روز شاهد ایده‌های جدید در این زمینه هستیم! آیا تا حالا از خود پرسیده‌اید چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ به ‌عنوان یک منبع درآمد جانبی می‌توانید تبلیغات را در سایت‌ها ببینید یا حتی از انواع برنامه کسب درآمد با دیدن فیلم بهره ببرید. این گونه فعالیت‌ها بیشتر حالت سرگرمی دارند اما می‌توانند یک روش قابل توجه کسب درآمد تلقی شوند به خصوص در ایران که امکان کسب درآمد دلاری با دیدن فیلم وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این روش‌ها مطلب را دنبال کنید.

    چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟

    دست کم یک بار این سؤال به ذهن همه ما خطور کرده که چگونه با بهترین اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات 100% واقعی؟ شاید باورش کمی سخت باشد ولی این کار شدنی است؛ یعنی می‌توانید از طریق کامپیوتر یا گوشی وارد وب‌سایت‌های مخصوص شوید و تبلیغات را تماشا کنید.

    برای بیشتر این برنامه‌ها به نصب و دانلود هیچ اپلیکیشنی نیاز ندارید حتی برای ثبت نام هم لازم نیست پول پرداخت کنید فقط باید وارد برنامه شوید و بگذارید تبلیغ پخش شود، به همین سادگی. تازه نیاز نیست بنشینید و دقیق تبلیغات را ببینید؛ فقط وارد آن‌ها شوید و در مدتی که پخش می‌شود به کارهای دیگرتان برسید مثلاً آشپزی کنید یا گلدان‌ها را آب دهید! فقط حواستان باشد تبلیغ تمام شد سراغ تبلیغ بعدی بروید.

    برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات هیچ گونه دانش و تخصص خاصی نیاز نیست. ضمناً این راه منبع درآمد اضافی برای اوقات فراغتتان محسوب می‌شود و می‌توانید روی سود آن برای تأمین هزینه‌های جانبی و تفریحی ماهانه مثل خوردن شام آخر هفته در رستوران یا رفتن به موزه حساب کنید!

    میزان درآمد حاصل از دیدن تبلیغات چقدر است؟

    22 - چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ -

    سایت‌هایی که با دیدن تبلیغات پول پرداخت می‌کنند را به عنوان سایت‌های کلیکی هم می‌شناسیم؛ زیرا تنها با یک کلیک روی تبلیغات نمایشی می‌توانید درآمد کسب کنید. مقدار پولی که با دیدن تبلیغات به دست می‌آورید متفاوت است و این که از کدام اپلیکیشن استفاده می‌کنید و چقدر برای دیدن تبلیغات زمان می‌گذارید تعیین می‌کند سقف سود و درآمدتان چقدر باشد.

    کسب درآمد با تماشای تبلیغات دلاری است و برای نقد کردن امتیازاتی که به دست می‌آورید یا باید از حساب واسطه پی‌پال استفاده کنید یا انواع کارت هدیه مثل گیفت‌کارت آمازون داشته باشید.

    حساب پی‌پال یک بانک مجازی است و به نوعی کیف پول دیجیتال شما محسوب می‌شود که می‌توانید از طریق آن درآمدتان را به حساب بانکی خود انتقال دهید. کارت هدیه هم از نام آن مشخص است نوعی کارت اعتباری است که می‌توانید با توجه به میزان پول آن با وارد کردن کد مخصوص از فروشگاه مربوطه محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ مثلاً کارت هدیه آمازون فقط برای فروشگاه آمازون مورد استفاده قرار می‌گیرد و با کارت هدیه فروشگاه گوگل‌پلی تفاوت دارد.

    با تماشای تبلیغ در کدام وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها می‌شود پول درآورد؟

    33 - چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ -

    حالا که می‌توانید به سؤال چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ بیایید با انواع اپلیکیشن‌ها در این زمینه آشنا شوید. در این قسمت بهترین برنامه‌های خارجی آورده شده است که می‌توانید طی چند ثانیه با کلیک روی آن‌ها و مشاهده تبلیغات درآمد کسب کنید. همچنین تعدادی از سایت‌های کلیکی معتبر ایرانی هم معرفی خواهیم کرد که به ازای دیدن تبلیغات پول پرداخت می‌کنند:

    اپلیکیشن‌های خارجی

    44 - چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ -

    اگر دنبال کسب درآمد ارزی با سایت‌های خارجی می‌گردید ایده‌های زیر را مطالعه کنید:

    Swagbucks

    برنامه Swagbucks خوراک افرادی است که عاشق گشت و گذار در اینترنت هستند. با ورود به این برنامه علاوه بر درآمدی که با دیدن تبلیغات کسب می‌کنید می‌توانید در وب‌سایت‌ها بگردید، نظرسنجی‌ها را پر کنید، کامنت بگذارید، در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنید و حتی دوستان خود را به این برنامه دعوت کنید. به ازای تک‌تک فعالیت‌هایی که نام برده شد Swagbucks به شما امتیاز می‌دهد که با پی‌پال یا کارت هدیه می‌توان آن را به پول نقد تبدیل کرد.

    Swagbucks علاوه بر انتشار تبلیغات، برنامه کسب درآمد با دیدن فیلم هم محسوب می‌شود. می‌توانید در کنار دیدن تبلیغات ویدئویی به شکل آنلاین فیلم ببینید؛ این طوری هم لذت ببرید هم درآمد داشته باشید!

    Viggle

    این برنامه هم ایده جالب دیگر برای کسب درآمد آنلاین است که با تبلیغاتی که در اختیارتان قرار می‌دهد درآمد کسب می‌کنید اما آپشن‌های متنوع دیگری هم دارد. در سایت Viggle می‌توانید فیلم‌ها و آلبوم‌های موسیقی مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید؛ همچنین ارائه کامنت و تعامل با افراد در فضای این اپلیکیشن از دیگر روش‌هایی است که درآمد آنلاین پرداخت خواهد کرد.

    AppTrailers

    این برنامه از نامش مشخص است که چطور می‌توان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد. در اپلیکیشن AppTrailers باید آگهی‌های تبلیغاتی را در تریلرهای فیلم و برنامه‌ها ببینید و به شکل آنلاین درآمد دلاری کسب کنید. نحوه رسیدن به سود و درآمد در برنامه AppTrailers بر پایه میزان فعالیت است؛ هرچه بیشتر تبلیغات را تماشا کنید، امتیاز و پول بیشتری به دست می‌آورید!

    You-Cubez

    اپلیکیشن You-Cubez هم روند کار مشابه سایت‌های دیگر را دارد؛ با این تفاوت کوچک که کاربران را به تعامل و ارتباط با خدمات خود دعوت می‌کند. در این سایت علاوه بر دیدن تبلیغات، می‌توانید نظرات خود را درباره محصولات بازخورد دهید و درآمد کسب کنید.

    Slide Joy

    تا حالا فکر کرد‎ه‌اید در تلفن همراه چگونه می‌توانیم با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ برنامه‌هایی که تا الان نام برده شد هم در موبایل هم در دسکتاپ قابل استفاده هستند؛ اما برنامه Slide Joy فقط برای گوشی مناسب است. با ورود به این اپلیکیشن صفحات مختلفی از تبلیغات ویدئویی برایتان نمایش داده می‌شود که اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری از آن‌ها را بشناسید انگشت خود را روی صفحه به سمت چپ بکشید ولی برای استفاده از بقیه فضای تلفن انگشت را به سمت راست حرکت دهید.

    Netflix

    امکان ندارد نام نتفلیکس به گوشتان نخورده باشد! این سرویس به اندازه سایت‌هایی مثل یوتیوب و اینستاگرام معروف است؛ نه این که آپشن‌های آن‌ها را داشته باشد اما با نتفلیکس می‌توانید خیلی از فیلم‌ها و ویدئوها را به شکل آنلاین تماشا کنید. نتفلیکس هم مانند سایت‌های دیگری که به آن‌ها اشاره کردیم قابلیت کسب درآمد را برای کاربران فراهم کرده است؛ در این برنامه به عنوان «تگر» یا برچسب‌زننده می‌توانید پول دربیاورید به این صورت که به آگهی‌ها و تبلیغات بازرگانی برچسب می‌زنید و درآمد کسب می‌کنید.

    Nielsen Digital Voice

    با سرویس Nielsen Digital Voice کسب درآمد رؤیایی را تجربه کنید. در این سایت می‌توانید آنلاین به موسیقی گوش دهید و تبلیغات ویدئویی را تماشا کنید و به سود برسید. اما بخش جذابش اینجاست که این برنامه هر ماه قرعه‌کشی‌هایی برگزار می‌کند که اگر در آن برنده شوید تا 10000 دلار می‌توانید جایزه ببرید؛ به نظرتان این مبلغ رؤیایی نیست؟!

    Perk TV

    اگر دنبال کسب درآمد دلاری با دیدن فیلم هستید و می‌خواهید تریلرهای برنامه و ویدئوهای محبوب خود را ببینید می‌توانید اپلیکیشن Perk TV را امتحان کنید. البته امتیازها در این اپلیکیشن زمانی به دست می‌آیند که آگهی و ویدیوهای تبلیغاتی پخش شوند. یک ترفند برای کسب درآمد بیشتر از این برنامه اشتراک‌گذاری محتوای آن در رسانه‌های اجتماعی است.

    Successbux

    کارکرد برنامه Successbux مشابه Swagbucks است؛ چون علاوه بر تماشای تبلیغات می‌توانید با نوشتن نظرات یا آزمایش محصولات و… از آن درآمد داشته باشید. مزیتی که سایت Swagbucks دارد میزان برداشت پول در پایین‌ترین آستانه است؛ به این صورت که اگر امتیازاتتان به 1.10 دلار برسد می‌توانید آن را نقد کنید.

    Paid2YouTube

    خود برنامه Paid2YouTube دارد می‌گوید با ویدئوها و تبلیغات یوتیوب درآمد کسب کنید! با دانلود اپلیکیشن Paid2YouTube جدا از تماشای محتوای یوتیوب می‌توانید در رنکینگ ویدئوها و نوشتن نظرات شرکت کنید همچنین دوستان خود را به این برنامه بیاورید که همه این اقدامات سود برایتان ایجاد می‌کند. با دیدن هر ویدئوی یوتیوب 0.005 دلار امتیاز می‌گیرید که در صورتی که آستانه آن به 10 دلار برسد می‌توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

    HitBliss

    این سایت هم در زمینه تماشای تبلیغات تلویزیونی پول پرداخت می‌کند ولی با سایت‌های دیگر تفاوت دارد؛ به این صورت که امتیازاتی که از این سایت به دست می‌آوردید را نمی‌توانید در فروشگاه‌های اینترنتی دیگر خرج کنید فقط باید در فروشگاه HitBliss برای استفاده از خدماتی مثل تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود یا گوش دادن به موسیقی‌هایی که دوست دارید هزینه بپردازید.

    InboxDollars

    اگر می‌خواهید کسب درآمد دلاری با دیدن فیلم را به شکل شگفت‌انگیز تجربه کنید فقط دنبال برنامه InboxDollars بروید. این برنامه یک سایت معتبر و قانونی است که تبلیغات ویدئویی و کلیپ‌های فیلم را برایتان پخش می‌کند همچنین زمینه انجام کارهایی مثل تکمیل فرم‌های نظرسنجی را فراهم می‌سازد اما درآمدی که از آن کسب می‌کنید ناچیز نیست بلکه زمینه ایجاد درآمد میلیونی را برایتان فراهم می‌سازد.

    از همه جای اپلیکیشن InboxDollars می‎توان برای رسیدن پول استفاده کرد؛ مثلاً موقع ثبت نام 5 دلار جایزه می‌گیرید. همچنین وقتی آستانه میزان امتیازات شما به 30 دلار برسد وقتش رسیده که آن را به پول نقد تبدیل کنید.

    My Points

    با ثبت نام در سایت My Points مبلغ 10 دلار به عنوان خوشامدگویی به شما تعلق می‌گیرد. در این اپلیکیشن که می‌توانید به شکل نامحدود امتیاز کسب کنید امکان دیدن ویدئوهای سرگرم‌کننده با موضوعاتی که دوست دارید، تماشای تبلیغات، مطالعه ایمیل‌ها، جستجو در سایت‌ها یا خرید محصولات مورد علاقه‌تان وجود دارد که همه امتیاز مهیا می‌کنند. همچنین با وارد کردن دوستان خود به My Points، 10 درصد از امتیازات او را کسب می‌کنید و می‌توانید با رسیدن به آستانه 25 دلار پاداش خود را به پول نقد تبدیل کنید.

     Ibotta

    یکی از معروف‌ترین سایت‌های درآمد دلاری Ibotta است که برای کسب درآمد در این سایت می‌توانید ویدئوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید یا خرید آنلاین انجام دهید. اما محور اصلی کسب درآمد در Ibotta استفاده از کوپن‌های الکتریکی برای تهیه مواد غذایی و وسایل الکتریکی است. هنگامی که کوپن مناسب خود را پیدا کردید روی آن کلیک کنید و بعد از تماشای یک تبلیغ 15 ثانیه‌ای به 3 سؤال ساده آن جواب دهید؛ به همین سادگی شما به پول و درآمد می‌رسید. حداقل آستانه لازم برای برداشت پول 20 دلار است.

    AppNana

    برنامه جالب AppNana برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات و شرکت در بازی‌های سرگرم‌کننده مناسب است. این اپلیکیشن فضای هیجان‌انگیز و پرچالشی دارد؛ می‌توانید در آن برنامه‌های جدید را امتحان کنید همچنین طی 48 ساعت از فروشگاه‌های شناخته‌شده و مطرحی مانند آمازون با امتیازات خود جایزه بگیرید. به علاوه می‌توانید با پاداش‌هایتان ایکس‌باکس دریافت کنید، خیلی از بازی‌ها و برنامه‌های پولی را به شکل رایگان دانلود نمایید یا اگر گوشی آیفون داشته باشید صاحب کارت هدیه آیتونز شوید.

    National Consumer Panel

    سرویس National Consumer Panel نوعی سیستم تحقیقات در زمینه استراتژی‌های بازاریابی به شمار می‌آید. با ورود به این سایت می‌توانید به شکل آنلاین ویدئوها را ببینید، کامنت بگذارید و درآمد کسب کنید. در این سایت هم میزان درآمد با فعالیت رابطه مستقیم دارد؛ به این شکل که هرچه بیشتر در نظرسنجی‌های ویدئویی شرکت کنید پول بیشتری می‌گیرید و می‌توانید با آن انواع کارت هدیه یا محصولات مورد علاقه‌تان را خریداری کنید.

    CreationsRewards

    چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم ولی از برنامه‌های قدیمی استفاده کنیم؟ ما به شما اپلیکیشن CreationsRewards را پیشنهاد می‌کنیم که ثبت نام در آن خیلی ساده است. در این برنامه به ازای وب‌گردی، تکمیل پیشنهادات، پاسخ به سؤالات و خرید آنلاین امتیاز دریافت می‌کنید. همچنین این اپلیکیشن یک «برنامه کسب درآمد با دیدن فیلم» هم محسوب می‌شود.

    شرط دریافت جایزه این است که در دو ماه اول عضویت باید حداقل 5000 امتیاز داشته باشید؛ همچنین وقتی میزان امتیازات شما به آستانه 1000 تا برسد می‌توانید وارد صفحه جوایز شوید و آنچه مدنظرتان هست را انتخاب کنید.

    GrabPoints

    سایت GrabPoints خیلی متنوع است و در آن می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید، ویدئو ببینید، به نظرسنجی‌ها پاسخ دهید. سرویس GrabPoints این قابلیت را فراهم کرده تا ویدئوهای مورد علاقه خود را آنالیز کنید و به ازای آن شاهد امتیاز 20 دلار در حساب بانکی خود باشید. آستانه برداشت پول نقد 3 دلار معادل 3000 امتیاز است و ظرف 48 ساعت به حساب شما می‌نشیند. همچنین اگر دوستان خود را به این برنامه بیاورید 250 دلار امتیاز کسب خواهید کرد!

    در سایت  GrabPoints، اگر تمایل داشته باشید می‌توانید به جای برداشت پول نقد از انواع کارت هدیه مثل گیفت‌کارت آمازون، کدهای نتفلیکس، کارت الکترونیکی والمارت، کد گوگل و… بهره‌مند شوید.

    CheckPoints

    یک برنامه فوق‌العاده برای کسب درآمد آنلاین در موبایل CheckPoints است که هم کاربران اندروید هم آیفون می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. برای ایجاد حساب در CheckPoints از طریق فیسبوک هم می‌توانید اقدام کنید. در این اپلیکیشن آزمون‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود را حل می‌کنید؛ در سایت‌ها به خرید آنلاین مشغول می‌شوید، پیشنهادات را تکمیل می‌کنید و ویدئو می‌بینید. با تماشای ویدئو و دریافت پول می‌توانید انواع کارت هدیه مثل تارگت یا آمازون را خریداری کنید.

    نکته جالب استفاده از این سایت اینجاست که حداقل آستانه برداشت پاداش 1 دلار است که چند ساعت بعد از ثبت نام می‌توانید بردارید.

    iRazoo

    از بهترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد دلاری که سرگرم‌کننده است iRazoo می‌باشد که با ایجاد حساب کاربری در این سایت 100 امتیاز کسب می‌کنید. محتوای ویدئویی این برنامه هر روز آپدیت می‌شود و می‌توانید انواع فیلم‌های کوتاه، آموزش‌های آشپزی و… را در آن تماشا کنید. جدا از تماشای تبلیغات فعالیت‌هایی مثل بازی‌های آنلاین و شرکت در نظرسنجی‌ها درآمد خوبی برایتان فراهم می‌کند. زمانی که میزان امتیازات شما به 3000 تا رسید اولین جایزه خود را بگیرید؛ پاداش‌ها هفتگی در اختیار کاربران سایت قرار می‌گیرند.

    WeAre8

    استفاده از سایت WeAre8 یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات است. این سایت به شکل هفتگی ویدیوهای تبلیغاتی کوتاه در حد 20 تا 30 ثانیه منتشر می‌کند و بعد از اتمام پخش یک سری سؤالات ساده از شما می‌پرسد؛ به این شکل شما به درآمد می‌رسید و می‌توانید امتیازات خود را از طریق حساب پی‌پال به پول نقد تبدیل کنید.

    Inbox Pounds

    یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری سریع استفاده از سیستم Inbox Pounds است. در این سیستم با تماشای تبلیغات، خواندن ایمیل‌ها، جستجو در وب و شرکت در نظرسنجی‌ها سود می‌گیرید که می‌توانید وقتی به آستانه 20 پوند رسید آن را به پول نقد تبدیل کنید؛ یا مثلاً برای خرید کارت هدیه آمازون هزینه کنید. همچنین موقع ورود هم 1 پوند به شما تعلق می‌گیرد.

    Toluna

    سایت Toluna بابت تماشای تبلیغات ویدئویی، تکمیل فرم‌های نظرسنجی حتی تست کیفی محصولات به شما پاداش می‌دهد. در این سایت موقع ثبت نام و ساخت حساب کاربری 500 امتیاز جایزه می‌گیرید حتی با تکمیل پروفایلتان 1300 دلار دریافت می‌کنید. پاداش‌های شما قابل تبدیل شدن به پول نقد هستند ولی برای خرید کارت‌های هدیه، کوپن‌های خرید یا جایزه برنده فوری هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

    Earnably

    برای تماشای ویدئو می‌توانید از سایت Earnably هم استفاده کنید و با امتیازات خود کارت هدیه یا جوایز دیجیتال بخرید. به علاوه اگر در این سایت عضو شدید مدام صفحه اجتماعی آن را در فیسبوک یا توییتر چک کنید زیرا گاهی کدهایی را به اشتراک می‌گذارند که استفاده از آن‌ها امتیاز بیشتری برایتان مهیا می‌کند.

    PrizeRebel

    سرویس PrizeRebel روش‌های مختلفی برای کسب درآمد پیش رویتان قرار می‌دهد. مثلاً دیدن تبلیغات و پاسخ دادن به سؤالاتی که به منظور تحقیقات بازار در اختیارتان قرار می‌گیرد امتیاز و پاداش می‌آورد. حداقل میزان تبدیل پاداش به پول نقد 500 امتیاز یا همان 5 دلار است!

    اپلیکیشن‌های ایرانی

    55 - چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ -

    اگر دنبال کسب درآمد با سایت‌های ایرانی می‌گردید ایده‌های زیر را مطالعه کنید:

    سایت کلیکی پارت‌کلیک

    یکی از بهترین سایت‌های کلیکی ایرانی که نیاز نیست کمترین هزینه‌ای برای عضویت در آن پرداخت کنید! این سایت مشابه گزینه‌های خارجی که گفته شد تبلیغات در اختیار شما قرار می‌دهد و شما با دیدن آگهی‌ها به سود می‌رسید و می‌توانید روزانه درآمد خود را برداشت کنید. مزیت طلایی این سرویس به کلیک‌های همزمان در آن مربوط می‌شود؛ در سایت پارت‌کلیک می‌توانید همزمان چند صفحه تبلیغ را باز بگذارید و بر خلاف خیلی از سایت‌های خارجی نیاز نیست یکی یکی تبلیغات را تماشا کنید!

    پارت‌کلیک قابلیت کسب درآمد از طریق جستجوی گوگل را هم در اختیار کاربران قرار داده است که میزان درآمد آن بیشتر از کلیک روی تبلیغات است.

    سایت کلیکی مریتا

    مریتا هم مثل پارت‌کلیک برای کسب درآمد آنلاین در منزل بدون هیچ گونه سرمایه‌گذاری مناسب است و تنها کافی است در این سایت ثبت نام کنید و با کلیک روی تبلیغات به سود برسید!

    سایت کلیکی فیس‌نما

    در فیس‌نما هم می‌توانید با دیدن تبلیغات به درآمد برسید اما خوبی آن قابلیت کلیک خودکار روی تبلیغات است؛ یعنی شما با فعال کردن سیستم خودکار نیاز نیست دستی روی تبلیغات کلیک کنید خود سیستم این کار را برایتان انجام می‌دهد و سود را به حسابتان واریز می‌کند.

    آیا کسب درآمد با دیدن فیلم واقعیت دارد؟

    66 - چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ -

    همانطور که در تعدادی از برنامه‌های بالا هم اشاره کردیم گاهی می‌توانید با دیدن فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود درآمد کسب کنید؛ اما واقعاً چرا؟ زیرا صنعت سینما به نقد و بازخوردهای بینندگان درباره فیلم‌ها احتیاج دارد! این که چه مقدار می‌توانید از این راه درآمد داشته باشید به روشی که انتخاب می‌کنید و زمانی که می‌گذارید بستگی دارد؛ برای مثال دیدن تریلر فیلم به مراتب درآمد کمتری ایجاد می‌کند تا تماشای فیلم کامل و ویدیوهای سلبریتی‌ها!

    در این قسمت می‌توانید چند پیشنهاد برای کسب درآمد دلاری با دیدن فیلم و درآمد به تومان را مطالعه کنید:

    Checker Patrol

    یک برنامه کسب درآمد با دیدن فیلم که به اندازه کسب درآمد با دیدن تبلیغات اعتبار دارد سرویس Checker Patrol است. در این سایت می‌توانید تریلر و ویدئوها را تماشا کنید و به ازای آن پاداش نقدی بگیرید یا برای خرید کارت هدیه اقدام کنید. رسیدن به پول با سایت Checker Patrol یکی از راه‌های کسب درآمد برای نوجوانان است.

    تولید محتوای متنی برای نقد فیلم‌ها

    حتماً تعجب کرده‌اید که مگر می‌شود با نویسندگی درباره فیلم و سریال‌ها به پول رسید؟ بله شدنی است. خیلی از عاشقان سینما این راه را انتخاب می‌کنند. ولی برای کسب درآمد با این روش باید از دانش نقد و تحلیل فیلم برخوردار باشید و بتوانید با رعایت اصول نگارشی یک مطلب خوب و کارآمد بنویسید که درک عمیقی درباره محتوای فیلم‌ها را در اختیار افراد در فضای مجازی قرار دهد. درواقع این راه همان بازاریابی محتوایی سایت به شمار می‌آید؛ ولی با رویکردی متفاوت!

    تولید زیرنویس برای فیلم‌ها

    یکی از معروف‌ترین روش‌های کسب درآمد با دیدن فیلم ترجمه و تهیه زیرنویس مناسب برای آن‌هاست. اگر با زبان‌های دنیا آشنایی دارید چرا از این توانایی خود استفاده نمی‌کنید؟ با تولید زیرنویس مناسب می‌توانید پول خوبی به دست آورید؛ فقط باید بتوانید دیالوگ‌ها را به درستی معنی کنید و در نوشتن زیرنویس از محتوای اصلی فیلم دور نشوید!

    تولید پادکست درباره فیلم و سریال‌ها و ایجاد کانال یوتیوب در این زمینه راه‌های دیگر برای کسب درآمد با دیدن فیلم و سریال به شمار می‌آیند.

    سخن پایانی

    حالا که می‌توانید یک جواب قانع‌کننده برای سؤال چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟ پیدا کنید انتخابتان کدام اپلیکیشن است؟ توصیه می‌کنیم چند راه درآمد در این زمینه برای خود داشته باشید؛ مثلاً هم تماشای تبلیغات را انتخاب کنید، هم بهترین برنامه کسب درآمد با دیدن فیلم را در نظر بگیرید. از طریق کسب درآمد دلاری با دیدن فیلم و تبلیغات ویدئویی وقتی با چند اپلیکیشن در ارتباط باشید سود هنگفتی برایتان فراهم می‌شود؛ پس منتظر چه هستید؟ همین حالا شروع کنید!

    سؤالات متداول

    چگونه با دیدن تبلیغ پول دربیاریم؟

    برنامه‌های زیادی در سطح بین‌المللی و داخلی وجود دارد که تنها با کلیک روی تبلیغات می‌توانید به درآمد برسید و امتیازات خود را با حساب پی‌پال به پول نقد تبدیل کنید. البته در صورت تمایل می‌توانید کارت‌های هدیه با تخفیف خریداری کنید.

    آیا می‌توانیم با تماشای فیلم و سریال درآمد دلاری کسب کنیم؟

    بله. راه‌های زیادی وجود دارد که با دیدن فیلم و سریال‌ها می‌توانید درآمد کسب کنید حتی خیلی از نرم‌افزارها در کنار ارائه تبلیغات انواع فیلم و سریال را در اختیارتان می‌گذارند تا با نقد و ارائه بازخورد درباره آنها پول بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.