شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه خانه خود را گران تر بفروشیم ؟
    20 اردیبهشت 1401 - 0:40
    شناسه : 197783
    0

    حال فروختن به بهترین قیمت در مورد تمامی وسایل به یک اندازه نیست. چرا که یک سری از وسایل قیمت واحدی دارند و نمیتوان آن ها را به قیمتی با اختلاف زیاد از قیمت اصلی به فروش رساند.

    پ
    پ

    111 1 - چگونه خانه خود را گران تر بفروشیم ؟ -

    بدون تعارف هر یک از ما در هنگام فروش هر یک از وسایل خود به دنبال این هستیم تا بتوانیم آن را به بهترین و بیشترین قیمت ممکن بفروشیم. این مقوله در مورد تمامی دارایی های ما صدق میکند و فرقی ندارد ارزش آن کم باشد و یا بیش ترین ارزش را داشته باشد.

    حال فروختن به بهترین قیمت در مورد تمامی وسایل به یک اندازه نیست. چرا که یک سری از وسایل قیمت واحدی دارند و نمیتوان آن ها را به قیمتی با اختلاف زیاد از قیمت اصلی به فروش رساند.

    اما در مورد املاک و خودرو ها عکس این قضیه وجود دارد.

    باید ذکر کنیم که فروختن به بهترین و بیشترین قیمت صرفا به این معنا نیست که مبلغی را اضافه تر و به ناحق از ارزش واقعی داراییمان به دست بیاوریم.

    بلکه نکته افزایش قیمت دقیقا در همین کلمه ارزش است.

    گاهی اوقات با اضافه کردن و یا کم کردن مقادیری از خانه میتوان ارزش افزوده بسیاری را برای آن  ایجاد کرد. و با تغییرات محدودی بازار قیمتی و تقاضای فروشنده را تا حد بسیار مطلوبی افزایش داد.

    در واقع با دانستن ساده ترین تغییرات میتوانید اثراتی را ایجاد کنید که در نهایت باعث افزایش قیمت خانه شما می شود و این افزایش قیمت بسیار بیشتر از هزینه تمام شده تغییرات شما میباشد.

    که این یعنی سود عالی در هنگام فروش !!!

    حال این تغییرات شامل چه چیزهایی است؟ چه مواردی را بهتر است اضافه کنیم و حذف چه مواردی باعث زیبا تر دیده شدن خانه می شود؟

    بیایید در ادامه این موارد را بررسی کنیم.

    دکوراسیون داخلی ، نمای خارجی

    در هنگام تغییرات ساختمان بهتر است هر دو وجه نمای ساختمان را در نظر بگیرید. یعنی به عبارتی هم دستی به نمای داخلی بکشید و هم از نمای بیرونی ساختمان غافل نشوید.

    چرا که نمیتوان اولویتی بین این دو مقوله در نظر گرفت.

    تصور کنید شما دکوراسیون داخل خانه را مدرن کرده و موارد بسیار زیادی را مورد بازسازی قرار داده اید تا قیمت نهایی فروش خانه را به بهترین شکل افزایش دهید. و مشتری را جلب نوسازی خانه و موارد مثبتی که انجام داده ای بکنید.

    ولی خریدار خانه شما هنگامی که میخواهد وارد ساختمانتان شود نمایی بسیار قدیمی و پر از خرابی را مشاهده کند.

    قاعدتا با دیدن این صحنه، تصویر بسیار بدیی در ذهن خریدار شکل میگیرد و رغبت بسیار کمتری به دیدن نمای خانه پیدا میکند چرا که جلو جلو نمای داخلی را با توجه به صحنه هایی که از نمای بیرونی ساختمان دیده است، تصور کرده است.

    حال در این هنگام دو حالت پیش می آید.

    یک حالت اینکه خریدار بعد از دیدن خرابی ها و فرسوده بودن نمای بیرونی ساختمان دیگر به هیچ صراطی نمای بازسازی شده و نو داخل خانه به چشمش نمی آید که این به معنای از دست رفتن تمامی هزینه هایی است که شما برای بازسازی کرده اید و به عبارتی ساده تر تمامی تلاش هایتان به باد میرود و هیچ گونه اثری را نمیگذارد.

     حالت دوم این است که خریدار بعد از دیدن نمای مدرن و بازسازی شده داخل خانه، ساختمان مورد پسندش قرار میگیرد ولی به علت فرسوده بودن و ایرادات ظاهری نمای بیرونی از شما میخواهد خانه را به قیمت کمتری به فروش برسانید تا او بتواند خود نمای بیرونی ساختمان را مورد مرمت و بازسازی قرار دهد .

    و باز هم همان مورد قبل پیش می آید. یعنی از بین رفتن تمامی هزینه هایی که انجام داده اید.

    به همین علت است که میگوییم برای فروش خوب و به قیمت مناسب، بهتر است تمامی بازسازی هر دو حالت ممکن را در نظر بگیرید.

    موارد تاثیر گذار در بازسازی نمای داخلی ساختمان

    شاید با شنیدن این جمله مواردی مانند رنگ کردن خانه، تعویض کابینت ها و مواردی از این قبیل به ذهنتان برسد.

    درست است . این ها مثال های کارامدی از بازسازی نمای داخلی میباشند اما همه چیز به این موارد ختم نمیشود.

    گاهی با انجام موارد کوچک و ساده، میتوان تغییرات بسیار عمده و زیادی را ایجاد کرد.

    برای مثال اگر دقت کرده باشید در دیوار های خانه های نسبتا قدیمی، نوعی گچبری وجود داشت. که افراد از آن به عنوان آیینه استفاده میکردند و گاهی هم به آن کاری نداشته و کار خاصی بر روی آن انجام نمیدادند.

    حذف این گچبری از روی دیوار بسیار کار راحتی است و هزینه ای که برای شما متقبل میشود نیز بسیار کم است. اما همین کار سطحی، باعث تغییر معماری ساختمان شما میشود و آن را مدرن تر جلوه میدهد.

    سلیقه خود را در نظر نگیرید!!!

    بله درست خوانده اید. اگر میخواهید خریدار را جذب دکوراسیون داخلی خانه بکنید، صرفا سلیقه خود را در نظر نگیرید و سعی کنید حال و هوایی به روز به خانه بدهید.

    برای مثال اگر میخواهید دیوار های خانه را رنگ کنید، صرفا نیاز نیست مثل همیشه از رنگ سفید استفاده کنید. رنگ بندی های مطلوب را در گوگل با توجه به سبک معماری خانه و متراژ و نورگیر آن پیدا کنید.

    هم چنین چیدمان خانه از مواردی است که در عین بی هزینه بودن، بسیار مهم و کارامد محسوب میشود.

    چرا که هنگامی که چیدمان منزل شما بسیار به روز و منحصر به فرد باشد، ناخوداگاه تاثیر آن را بر روی ملک شما نیز میگذارد و خریدار را مجذوب معماری خانه میکند. عکس این قضیه هم وجود دارد.

    بنابراین سعی کنید با توجه به نوع ساختمان خود، بهترین تغییرات را ایفا کنید.

    از بازسازی نمای بیرونی ساختمان غافل نشوید!!

    نمای بیرونی ساختمان شما در واقع مانند شناسنامه ساختمان شما است و نمای داخلی را معرفی میکند.

    نیاز نیست با هزینه های زیاد خود را به خرج بیندازید. بلکه فقط کافیست آن را از حالت فرسوده بودن خارج کنید.

    برای مثال نگذارید نمای ساختمان همراه با جای خالی سنگ ها باشد.

    میتوانید به راحتی و با هزینه ای کم تمامی سنگ های نما ساختمان را پیچ و رولپلاک کنید و سنگ های شکسته را بازسازی کنید.

    پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به راحتی هم قیمت ملک شما را افزایش میدهد و هم باعث زیباسازی آن میشود.

    در حال حاضر دو تا از بهترین شرکت هایی که کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام میدهند شرکت های سازه لوکس و جهان فرود هستند.

    222 1 - چگونه خانه خود را گران تر بفروشیم ؟ -

    از تمیزی غافل نشوید!!

    تمیزی ساختمان نیز نکته بسیار مهم و کلیدی در زیباسازی نمای ساختمان است. در همه حالات و در همه موارد تمیزی باعث جذب مشتریان میشود.

    نگذارید نمای ساختمان شما سیاه و پر از کثیفی و گردوغبار باشد. و در قسمت های مختلف آن فضله های خشک شده و قدیمی پرندگان به چشم برسد.

    با یک نماشویی ساده میتوانید تغییر بسیار عمده را ایجاد کنید و رنگ سنگ ها را به همان روز اولشان در بیاورید.

    لازم است ذکر کنیم انجام عمل پیچ و رولپلاک ساختمان و نماشویی وقت گیر نیستند و میتوان هر دو را در بازه زمانی یک روزه و نهایتا دو روزه انجام داد.

    پس نگران طولانی بودن پروژه آن نباشید.

    333 1 - چگونه خانه خود را گران تر بفروشیم ؟ -

    به طور کلی به یاد داشته باشید در بسیاری از موارد میتوان با ساده ترین کار ها تغییرات بسیار زیاد و زیبایی را ایجاد کرد. چرا که بعضی از موارد در عین سادگی بسیار تاثیرگذار هستند.

    ولی به خاطر سادگی آن ها در بسیاری از موارد از آن چشم پوشی می شود.

    منبع مطلب: خبرگزاری ایلنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.