جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راز داشتن یک پوسف شفاف
    20 اردیبهشت 1401 - 20:44
    شناسه : 197808
    0

    برای داشتن معیارهای زیبایی طبق اصول به روز جهان، اولین قدم داشتن پوستی سالم و البته شاداب است. اگر به دنبال رسیدگی بیشتر به پوست خود هستید، این مقاله مخصوص شماست.

    پ
    پ

    424 - راز داشتن یک پوسف شفاف -

    برای داشتن معیارهای زیبایی طبق اصول به روز جهان، اولین قدم داشتن پوستی سالم و البته شاداب است. اگر به دنبال رسیدگی بیشتر به پوست خود هستید، این مقاله مخصوص شماست.

    در کلینیک ایران لیزر به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در اصفهان به بررسی رسیدن به پوست شفاف می‌پردازیم.

    اهمیت داشتن پوست شفاف و صاف

    زیبایی طلب بودن انسان، همواره او را وادار به حل چالش‌های جدیدی در زمینه زیبایی می‌کند. چه خانم باشید و چه آقا، نکاتی که در ادامه بیان می‌شود، قطعا مفید است.

     داشتن پوستی سالم و شفاف در کمترین درجه به بهبود روحیه فرد کمک می‌کند. به دنبال آن اعتماد به نفس را در فرد تقویت می‌کند و در ارتباطات موثرتر خواهید بود. پس اهمیت داشتن پوست شفاف و سالم را دست کم نگیرید!

    پوست شفاف، آرزوی دست یافتنی

    فرض کنید جلسه مهم و حیاتی برای شما پیش آمده است، دو ساعت قبل از شروع جلسه در آینه میز آرایش خود را برانداز می‌کنید، در ذهن چه اتفاقی میفتد؟ هزار فکر با سرعت برق از ذهن عبور کرده و در نهایت دستی به صورت می‌کشید و از پوست خود راضی نیستید.

    بیشتر افراد از مشکلات پوستی خود اطلاعی ندارند، در صورتی که با کمترین زمان و هزینه توانایی تغییر وضعیت پوست خود را دارند، همین حالا شروع کنید وعلل عدم شفافیت پوستتان را با ایران لیزر مرور کنید.

    برای داشتن پوست شفاف چه کنم؟

    هوشمندانه رفتار کنید، در مارکت زیبایی، امروزه هزاران برند با شعارهای مختلف در حال خودنمایی هستند. طبیعی است که تحت تاثیر تبلیغات باشید، اما بیش از حد استفاده کردن از مواد اکثرا شیمیایی، جز آسیب به پوست فایده دیگری هم دارد؟

    پوست شما، بوم نقاشی نیست!!! در انتخاب انچه به صورت و یا هر ناحیه دیگر از بدن بزنید وسواس داشته باشید.

    برای داشتن پوست شفاف باید چه کار کنم؟

    در قدم اول، رنگ پوست خود را بپذیرید، اگر سبزه هستید پس باید منطقی به چالش نگاه کنید، انتظار نداشته باشید به یک سفیدبرفی تبدیل شوید. اما در هر رنگ پوستی که باشید به بهترین خود دسترسی پیدا می‌کنید اگر خود را دوست داشته باشید و همان رنگ را بپذیرید.

    قدم اصلی برای داشتن یک پوست شفاف

    یک تغییر بزرگ! تنها چند حرکت کوچک در زندگی بزرگترین لطفی است که در حق شفاف بودن پوست خود می‌کنید. حذف شکر و قند و البته نمک از سفره اصلی‌ترین قدم برای داشتن پوست سالم است. باید خود تجربه کنید، از امروز به مدت 30 روز نمک و شکر و قند را حذف کنید، پس از یک ماه شاهد پیشرفت چشمگیری در زمینه روشن شدن پوست هستید.

    ورزش کردن و شفاف شدن پوست

    کاهش جوش‌های پوستی و آکنه، سفت شدن پوست، اکسیژن رسانی به پوست، ساخت کلاژن و فیبرهای پوستی، تعدیل هورمورن‌ها، کاهش التهابات پوستی و … گوشه‌ای از این فواید است، پس لطفا برای رسیدن به پوستی شفاف، کم‌کاری نکنید.

    تاثیر ماسک‌های خانگی در شفاف شدن پوست

    فریب ماسک‌‌های خوش رنگ و لعاب موجود در پیج‌های آرایشی اینستاگرام و تبلیغات را نخورید. دست به کار شوید و بهترین ماسک‌های خانگی را خودتان بسازید بر اثر موادی که دردسترس دارید. وارد بحث ساخت ماسک خانگی برای شفافیت پوست نمی‌شویم.

    روش‌های نوین شفاف سازی پوست

    در باره روش‌های نوین جوانسازی پوست می‌توانید در مجله زیبایی ایران لیزر مطالعه کنید، در صورت دلخواه. در صورتی که  مایل به دریافت مشاوره رایگان از پزشک کلینیک هستید با ما تماس حاصل نمایید. مفتخریم که میزبان شما باشیم.

    جمع بندی

    به خاطر داشته باشید نیازی به مقدار زیادی از لوازم آرایشی ندارید، شما زیبا هستید اگر طرز تفکر خود را نسبت به موضع سلامت پوست تغییر دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.