×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

 اگر شما هم به دنبال ویلا در یک فضای خوش آب و هوا و دنج هستید که بتوانید در ایام تعطیل و روزهای آخر هفته،  اوقات خود را در آن سپری کنید، ویلا ملارد پیشنهاد ما به شما است. ملارد از شهرستان­های استان تهران می­باشد که در منطقه خوش آب و هوایی قرار دارد. به همین خاطر پر است از دشت­های باصفا و مناظر بکر که هر تماشگری را شیفته خود می­کند. با خرید ویلا ملارد، خود را از هیاهو و آلودگی شهرها دور کنید و لحظاتی را برای خودتان زندگی کنید.

111 2 - فروش ویلا در ملارد - باغ ویلا ملارد

چرا ملارد؟

این سوالی است که احتمالا شما هم پیش از خرید ویلا در این شهر از خود پرسیده­اید. بی شک شهرهای بسیار زیادی وجود دارد که می­توانید جهت خرید باغ ویلا و… به آن­ها سفر کنید. اما چرا ملارد؟ یکی از مهم­ترین دلایل انتخاب این شهر، فاصله کم آن با پایتخت است. کم بودن این فاصله، این امکان را برای شما فراهم می­کند تا ضمن دور بودن از محل کار و مشغله­های روزمره و… به راحتی به آن­ها دسترسی داشته باشید و نگرانی از بابت مسافت زیاد نداشته باشید. علاوه بر آن ملارد با توجه به شرایط اقلیمی که دارد برای زراعت نیز یک فرصت استثنایی است. به همین خاطر می­توانید با یک تیر دو نشان بزنید و با خرید ویلا در ملارد از کشاورزی نیز کسب درآمد داشته باشید.

باغ ویلا بخریم یا ویلا؟

اینکه باغ ویلا در ملارد را انتخاب کنید یا ویلا در ملارد، به انتخاب و تصمیم شما بستگی دارد. اما در زمان تصمیم‌گیری باید به یک سری نکات نیز توجه کنید که عبارتند از:

  • اگر علاقه به باغبانی دارید و فکر می­کنید می­توانید از پس این کار بربیاید، بهتر است به سراغ باغ ویلا در این شهر بروید. با اینکار یک سرگرمی نیز برای خود ایجاد خواهید کرد و می­توانید هرچند کم و کوچک اما به کشاورزی در ویلای خود مشغول باشید و گل­ها و درختان بسیاری را پرورش دهید.
  • در صورتی که تنها برای داشتن یک ویلا جهت سفر و دور بودن از شهر زندگی خود به دنبال ویلا هستید، سوئیت­ها و ویلاهای متنوعی وجود دارد که می­توانید بسته به نظر و نیاز خودتان انتخاب کنید.
  • بودجه شما، از دیگر عواملی است که بر روی انتخاب­تان موثر خواهد بود. قطعا باغ ویلا با توجه به مساحت زیادی که دارد از قیمت بالاتری برخوردار است. البته قیمت فروش ویلا نیز با توجه به امکانات و مساحتی که دارد متفاوت است.
  • 222 2 - فروش ویلا در ملارد - باغ ویلا ملارد

در زمان خرید باغ ویلا در ملارد به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید باغ ویلا در ملارد، باید فاکتورهای مد نظر خود را از پیش آماده کنید تا در زمان انتخاب دچار سردرگمی نشوید. از مهم­ترین پارامترهایی که باید برای باغ ویلا در نظر داشته باشید عبارتند از:

هوای پاک: باغی که انتخاب می­کنید باید سرسبز باشد و هوای پاک و تمیز را برای ریه های شما به ارمغان آورد.

منطقه مناسب: یک باغ ویلا باید با فاصله مناسبی از شهر باشد و در منطقه باغی شهر قرار بگیرد که مشکلی برای همسایگان و اطرافیان نداشته باشد. همچنین باید امکانات رفاهی لازم را برای شما داشته باشد.

دسترسی راحتی به شهر داشته باشد؛ می­دانیم که باغ ویلا همیشه از مرکز شهر دور است اما این فاصله نباید خیلی زیاد باشد تا آسودگی خاطر بیشتری برایتان فراهم کند.

متناسب با بودجه تان باشد: شما باید برای خرید باغی اقدام کنید که بودجه آن را داشته باشید. می­توانید با کم کردن مساحت، یا نادیده گرفتن یک سری امکانات به راحتی باغ ویلا مدنظر خود را در ملارد پیدا کنید.

برای خرید ویلا در ملارد به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید ویلا را در این شهر دارید، به شما تبریک می­گویم چرا که انتخاب درستی انجام داده‌اید. اما باید به فاکتورهای مهمی هم توجه کنید که آسایش و آرامش شما را فراهم می­کند. این فاکتورها عبارتند از:

برای سرمایه گذاری مناسب باشد: این ویلایی که امروز می­خرید، سرمایه آینده شما خواهد بود. مهم است که در یک منطقه مناسب قرار داشته باشد و ارزش بالایی داشته باشد.

فول امکانات باشد: البته هر ویلایی با توجه به طراحی که دارد از امکانات گوناگونی برخوردار است. این امکانات می­تواند پارکینگ، استخر، جکوزی، آلاچیق و… باشد که بسته به ساختمان و نقشه آن متفاوت است. البته روی قیمت ویلا نیز تاثیر مستقیم دارد.

حریم خصوصی امن داشته باشد: از دیگر نکاتی که در زمان انتخاب ویلا در ملارد باید به آن توجه کنید، داشتن حریم خصوصی امن و مطمئن برای ویلا است.

متراژ: هر ویلایی در متراژ و مساحت معینی احداث شده است. این مساحت رابطه مستقیمی با قیمت فروش آن دارد. اگر بودجه زیادی دارید می­توانید به سراغ ویلاهای بزگتر بروید و بالعکس.

333 2 - فروش ویلا در ملارد - باغ ویلا ملارد

معرفی مناطق ملارد

شهر ملارد دارای مناطق مختلفی بوده که هر کدام دارای ویژگی های خاص و شرایط خاص هستند اما اصلی ترین چیزی که همه این مناطق با یکدیگر در اشتراک هستند داشتن بافت باغی و شرایط آب و هوایی بسیار مناسب می باشد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود که تیم استیتستر آماداگی ارائه خدمات زیر را در این مناطق دارد.

 ویلا و باغ ویلای خود را به صورت اینترنتی انتخاب کنید

دیگر دوره آن گذشته است که برای انتخاب و خرید ویلا زمان خود را در بنگاه­ها و املاکی­ها صرف کنید. استیتستر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی در خانه خود بنشینید و ویلاها و باغ ویلاهای مختلف شهر ملارد را با توجه به نظر و خواسته خود بررسی کرده و به راحتی انتخاب کنید. بستری امن و مطمئن که بهترین و زیباترین ویلاهای این شهر را در اختیار مشتریان عزیز قرار می­دهد. می­توانید علاوه بر تصویر ویلاها، مشخصات کامل آن­ها را نیز بدست آورید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس­های درج شده در سایت ارتباط بگیرید تا در کوتاه­ترین زمان صاحب ویلا ملارد تهران شوید و از زندگی خود لذت ببرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.