جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با بهترین برند های تولید کننده صندلی های اداری و مدیریتی آشنا شوید!
    25 اردیبهشت 1401 - 11:58
    شناسه : 197965
    0

    اگر قصد دارید تا برای دفتر کار، محیط منزل، مغازه و…. خودتان یک صندلی اداری یا مدیریتی خریداری کنید این مطلب میتواند به شما خیلی کمک کند، در این مطلب قصد داریم تا بهترین برند های تولید کننده صندلی های اداری و مدیریتی و ویژگی محصولات طراحی شده توسط هر کدام را برایتان شرح دهیم پس با ما همراه باشید…

    پ
    پ

    اگر بخواهیم خیلی سریع و فوری به شما بگوییم که واقعا بهترین برند های تولید کننده صندلی های اداری در ایران کدام برند ها هستند باید به برند های نیلپر، راحتیران و لیو اشاره کنیم، لازم به ذکر است که قبل از اینکه بخواهیم به معرفی این برند ها بپردازیم باید اشاره کنیم که واقعا محصولات تولید شده توسط هر یک از این برند ها کیفیت بسیار بالایی دارند و محصولات تولید شده توسط این سه برند را میتوان جز کالا های ایرانی با کیفیت دانست!

    اولین برند : نیلپر!

    image 1652476903 - با بهترین برند های تولید کننده صندلی های اداری و مدیریتی آشنا شوید! -

    برند نیلپر یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات اداری و مدیریتی در ایران است، این برند حدود بیش از 30 سال است که به صورت دقیق و طبق استاندارد های روز دنیا در حال تولید انواع صندلی های اداری و مدیریتی میباشد! جالب است بدانید که محصولات این برند آنقدر خوب و با کیفیت است که شما میتوانید به راحتی حداقل بیش از 10 سال به خوبی از آن ها استفاده کنید، برند نیلپر، برندی نیست که فقط بازار داخل را در نظر داشته باشد بلکه حتی وارد بازار بسیاری از کشور ها همانند ترکیه و کشور های عربی و کشور های اروپایی نیز شده است!

    یکی از مزیت های برند نیلپر تولید شدن اکثر قطعات استفاده شده در محصولات این برند در داخل ایران است! این یک مزیت بسیار خوب برای شماست چراکه اولا به دلیل وجود قطعات مختلف صندلی قابل تعمیر است و دوما به دلیل تولید قطعات این صندلی در داخل کشور لازم نیست هزینه چندانی برای تعمیر صندلی پرداخت نمایید! اگر قصد تهیه یک صندلی اداری حرفه ای و زیبا با امکانات مختلف را دارید برند نیلپر میتواند گزینه بسیار خوبی برای شما عزیزان باشد.

    دومین برند : راحتیران!

    image 1652477330 - با بهترین برند های تولید کننده صندلی های اداری و مدیریتی آشنا شوید! -

    همیشه برند های نیلپر و راحتیران را میتوان جز رقیب های قدیمی یک دیگر دانست! راحتیران نیز جز یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده محصولات اداری و مدیریتی در ایران است! برند راحتیران نیز بیش از 30 سال است که در این حوزه در حال فعالیت میباشد و نکته جالب درباره این برند این است که راحتیران اولین برندی بوده که توانسته گواهینامه رسمی ارگونومیک بودن صندلی های اداری و مدیریتی را دریافت کند!

    یکی از مزیت های بسیار عالی برند راحتیران این است که در طراحی و ساخت صندلی های این برند به صورت کاملا اصولی تمامی اصول مهم علم ارگونومی رعایت میشود، البته این به این معنی نیست که برند نیلپر اصول ارگونومیک را رعایت نمیکند اما صندلی ها اداری و مدیریتی برند راحتیران را میتواند جزو بهترین و ارگونومیک ترین صندلی های تولید شده در ایران نام برد! البته ناگفته نماند که برند راحتیران علاوه بر ارائه 2.5 سال ضمانت و گارانتی، 10 سال نیز خدمات پس از فروش ارائه میدهد!

    البته یکی از معایب بزرگ برند راحتیران استایل و حالت طراحی صندلی های مدیریتی و اداری این شرکت است، امروزه از لحاظ طراحی، سبک طراحی بیشتر صندلی های اداری و مدیریتی در سراسر جهان در حال حرکت به سمت مدرنیته و ساده سازی میباشد، با این حال حتی جدید ترین صندلی های طراحی شده توسط برند راحتیران خیلی مدرن و ساده نیستند و حالت کلی آن ها به نسبت سایر برند ها همچون نیلپر یا لیو و… کمی قدیمی به نظر میرسد که البته به طور کلی قابل قبول است!

    سومین برند : لیو!

    image 1652477886 - با بهترین برند های تولید کننده صندلی های اداری و مدیریتی آشنا شوید! -

    سومین برند برتر تولید کننده برند لیو میباشد، برند لیو را میتوان جزو برند های خلاق و پیشرو دانست که با اینکه شاید حدود یک دهه از عمر آن میگذرد اما به خوبی توانسته بخش زیادی از بازار صندلی اداری و مدیریتی ایران را از آن خود کند!

    یکی از بهترین مزیت های برند لیو که موجب شده بتواند تنها در مدت زمان کوتاهی موفق و معروف شود، طراحی بسیار زیبا محصولات این برند میباشد! به طور کلی زیبا ترین و حرفه ای ترین صندلی های اداری و مدیریتی تولید شده در ایران توسط شرکت لیو تولید میشود و در این زمینه رتبه اول را در اختیار دارد! همچنین به طور اختصاصی بهترین و زیبا ترین صندلی های مدیریت در مدل های مختلف نیز توسط این برند تولید میشود به طوری که واقعا فردی که بر روی صندلی های مدیریتی برند لیو بنشیند قدرتمند و حرفه ای به نظر میرسد!

    البته لازم به ذکر است که یکی از معایب بزرگ این شرکت را نیز میتوان قیمت های بالا محصولات تولیدی این برند نام برد، به نسبت محصولات مشابه تولید شده توسط شرکت نیلپر یا راحتیران محصولات برند لیو قیمت های بالا تری دارند و نکته جالب این است که حتی امکانات برخی از محصولات این برند نیز در حد و اندازه محصولات مشابه شرکت های دیگر همانند راحتیران یا لیو نمیباشد! اما به طور کلی اگر به ظاهر و شیک بودن و کیفیت صندلی اداری و مدیریتی خود اهمیت میدهد حتما باید به محصولات این برند سر بزنید!

    ویژگی های یک صندلی اداری و مدیریتی خوب!

    image 1652478404 - با بهترین برند های تولید کننده صندلی های اداری و مدیریتی آشنا شوید! -

    اکنون که با سه عدد از بهترین برند های تولید کننده صندلی اداری و مدیریتی در ایران آشنا شدیم وقت آن است که به معرفی ویژگی های یک صندلی اداری یا مدیریتی مناسب اشاره کنیم، پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید!

    1- ظاهری مدرن اما ساده

    حتما به ظاهر صندلی اداری یا مدیریتی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید، دقت نمایید که همیشه زیبایی در سادگی میباشد و سعی کنید از خرید مدل هایی که خیلی شلوغ و پر جزئیات هستند خودداری کنید! البته لازم به ذکر است که بحث صندلی های مدیریتی در این مورد استثناء میباشد، صندلی های مدیریتی معمولا پشتی بلندی دارند و باید شما را قدرتمند و حرفه ای نشان دهند اما حتی در زمینه خرید صندلی مدیریتی نیز میتوانید به سراغ مدل های شیک و مجلل اما ساده بروید نه مدل های خیلی شلوغ و پر از طرح!

    2- حتما حتما ارگونومیک باشد!

    ارگونومیک بودن صندلی مهم ترین موردی است که باید حتما حتما در هنگام خرید صندلی اداری یا مدیریتی به آن دقت کنید! خیلی ساده بگوییم، اگر صندلی اداری یا مدیریتی که قصد خرید آن را دارید ارگونومیک نباشد، نشستن بر روی آن بعد از مدتی برای شما جهنم خواهد شد! و مشکلاتی مثل کمر درد، گردن درد و… به صورت همیشگی همراه شما خواهند آمد! حتما دقت کنید که صندلی مورد نظر 100 درصد ارگونومیک باشد و بخش های مختلف بدن انسان را به صورت کامل پوشش دهد تا بتوانید ساعت های طولانی و مدوام بدون کوچک ترین مشکلی بر روی صندلی خودتان بنشینید ولذت ببرید!

    3- پارچه و چرم تنفسی!

    یکی دیگر از موارد مهم و ضروری که باید در هنگام خرید یک صندلی اداری یا مدیریت به آن دقت کنید جنس پارچه یا چرمی است که بر روی نشیمنگاه و پشتی صندلی بکار رفته است! دقت کنید که حتما جنس پارچه یا چرم صندلی مورد نظر “پارچه یا چرم تنفسی” باشد تا هوا را از میان ساختار خود عبور دهد و باعث شود شما بتوانید ساعت های طولانی حتی بدون اینکه احساس کنید قسمت نشیمنگاه یا پشتی صندلی گرم شده یا عرق کرده بر روی صندلی بنشینید و به انجام کار هایتان بپردازید!

    4- اصالت کالا!

    به شما حتما پیشنهاد میکنیم صندلی اداری یا مدیریتی خود را به صورت اینترنتی و از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید تا خیالتان بابت ضمانت و اصالت کالا راحت باشد اما اگر قصد دارید تا از بازار های سنتی و مغازه های سطح بازار خریداری کنید حتما دقت نمایید که مدل صندلی مورد نظر فیک نباشد و حتما از فروشنده برگه گارانتی صندلی را بخواهید تا به شما ارائه دهد و به صورت کلی مراقب مدل های فیک که معمولا با قیمت هایی پایین تر به فروش میرسند باشید!

    جمع بندی کلی!

    هر یک از بند های نیلپر، راحتیران و لیو واقعا جزو بهترین برند های تولید کننده صندلی های اداری و مدیریتی هستند و مطمئن باشید در صورت خرید از این برند ها میتوانید تا سالیان سال به خوبی از محصولات با کیفیت این برند ها استفاده نمایید! البته لازم به ذکر است که قطعا برند های تولید کننده دیگری نیز در ایران همانند برند آرتمن و… وجود دارند که محصولاتی با کیفیت قابل قبولی تولید میکنند اما در این مطلب تمرکز ما بر معرفی 3 برند اصلی و برتر در کشور عزیزمان ایران بود! از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما متشکریم!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.