جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا مزو رویتاکیر از سفید شدن مو هم جلوگیری می‌کند؟
    29 اردیبهشت 1401 - 11:27
    شناسه : 198178
    0

    مزوتراپی توسط کوکتل مزو رویتاکیر علاوه بر رفع دائمی چربی و شوره سر باعث مشکلاتی مانند: تقویت ریشه و ساقه مو، تقویت پوست سر، آب‌رسانی به پوست سر و جلوگیری از سفیدی مو خواهد شد.

    پ
    پ

    یکی از علائم و نشانه‌های افزایش سن، سفید شدن مو بوده است، روندی که تا به دهه‌های اخیر چاره‌ای برای مقابله با آن نداشتند. البته برخی با رنگ کردن مو با هزینه کم‌تر رنگ سفید موهای خود را می‌پوشانند، ولی باید بدانید که این‌کار علاوه بر اینکه از رشد دوباره موهای سفید و بیشتر شدن آن‌ها پیشگیری نمی‌کند، بلکه تاثیر آن فقط برای یک مدت کوتاه خواهد بود. امروزه با پیشرفت و علم و تکنولوژی به‌راحتی راه‌هایی برای درمان این مسئله ایجاد شده است. شاید بسیاری از افراد سفید شدن مو را یک جز لاینفک سیر زندگی بدانند، اما درعین‌حال افرادی هستند که با این مسئله مانند یک مشکل برخورد کرده و در پی رفع آن هستند. محققان در این زمینه راهکارهای جالبی را ارائه کرده و آزمایش‌ها زیادی انجام داده‌اند.

    مو - آیا مزو رویتاکیر از سفید شدن مو هم جلوگیری می‌کند؟ - درمان ریزش مو

    شاید برای شما هم سوال باشد که مزو رویتاکر چگونه تزریق می شود؟ با روش مزوتراپی انجام می‌شود، یکی از راه‌های از بین بردن سفیدی مو بوده، که در کلینیک‌های زیبایی و ترمیم پوست و مو انجام می‌گیرد. این محصول تولید کشور فرانسه و به‌طور اختصاصی برای زیبا و جوان‌سازی پوست و مو است. داروهای مزوتراپی به‌وسیله یک سوزن بسیار کوچک که به عمق حدود یک میلی‌متری پوست رفته  تزریق خواهد شد. ترکیباتی که در این دارو و شبیه آن در مزوتراپی استفاده شده حاوی رنگ‌دانه‌های ملانین بوده که از سفید شدن مو جلوگیری خواهد کرد. از مزایای دیگر این روش می‌توان به: بدون درد بودن آن، نیاز نداشتن به داروهای بی‌حسی و بیهوشی و همچنین بهبودی بدون استراحت و نقاهت اشاره نمود. بنابراین افرادی که از سفید شدن موهای خود نگران‌اند با خیالی آسوده خواهند توانست با مزو رویتاکر دوره مزوتراپی را انجام دهند. زیرا این روش بسیار ایمن و بدون هرگونه عوارضی می‌باشد. طبق آزمایش‌ها برای تأثیرپذیری بیشتر داروی مزو رویتاکر برای جلوگیری از سفیدی مو بهتر است مزوتراپی به مدت 10 جلسه و به فاصله زمانی یک ماه انجام بگیرد.

    از مزو رویتاکیر برای ابرو هم استفاده می‌شود؟

    متأسفانه مشکلاتی مانند: انواع بیماری‌های پوستی، درماتیت، آلوپسی و بسیاری دلیل‌های دیگر باعث ریزش ابرو خواهند شد. افراد بر طبق سلیقه خود، برای درمان این مسائل از کاشت ابرو و تاتو استفاده می‌کنند. با پیشرفت علم در این زمینه مزوتراپی از روش‌های محبوب بین مردم محسوب شده است. این روش با تزریق دارو به ابروها انجام می‌گیرد. البته مقدار دارو و تعداد جلسات باید با مشاوره پزشک متخصص تعیین شود. ولی به‌طورکلی مزوتراپی برای ابرو بهتر است حداقل در سه جلسه و با فاصله هفت روز انجام بگیرد. مزو رویتاکیر از داروهایی بوده که باعث رشد مجدد ابرو و جلوگیری از ریزش آن است. مزوتراپی ابرو بدون خونریزی و درد بوده، همچنین باعث بهبود گردش خون و تنظیم چربی در پوست صورت می‌باشد.

    مطمئناً چشم‌ها به مراقبت ویژه‌ای نیاز داشته و ابروها نیز از اجزای کمک کننده به مراقبت ابرو هستند. در این صورت حتماً برای دست‌کاری و درمان مشکلات ابرو باید با اطلاعات و آگاهی کامل پیش رفت. مزوتراپی ابرو عوارض مشکل‌سازی نداشته، اما ممکن است گاهی با تورم، درد، کبودی و قرمزی مواجه شود. البته خوشبختانه محققان مزوتراپی ابرو را به‌وسیله داروهای تأیید شده بسیار موفق دانسته‌اند.

    مو - آیا مزو رویتاکیر از سفید شدن مو هم جلوگیری می‌کند؟ - درمان ریزش مو

    مزو رویتاکیر در درمان شوره سر تأثیر دارد؟

    یکی از تأثیرات مثبت مزوتراپی، اثر سریع کوکتل مزو رویتاکیر برای شوره سر و رفع آن می‌باشد. چنانچه شوره سر دائمی بوده باید به‌فکر درمان آن بود. از بین بردن این مشکل به‌طور موقت توسط انواع شامپو، ماسک و لوسیون صورت خواهد گرفت. اما اگر شما بخواهید به‌صورت همیشگی آن را رفع نمایید، با خیالی راحت می‌توانید از مزوتراپی با مزو رویتاکر استفاده کنید. با اینکه این دارو از باقی داروهای مشابه خود قیمت بیشتری داشته، اما عوارض کمتر و درعین‌حال دارای موفقیت بیشتری می‌باشد. داروی مزو رویتاکیر در ایران دارای مجوز بهداشت است. مزو رویتاکیر دارویی سرشار از زینک و هیالورونیک اسید بوده و تنها دارویی است که طی یک بازه زمانی دو جلسه‌ای سبب از بین رفتن کامل شوره سر می‌شود. تزریق هر مقدار از کوکتل بستگی به نوع مشکل و درمان مخصوص آن، باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود.

    مزوتراپی توسط کوکتل مزو رویتاکیر علاوه بر رفع دائمی چربی و شوره سر باعث مشکلاتی مانند: تقویت ریشه و ساقه مو، تقویت پوست سر، آب‌رسانی به پوست سر و جلوگیری از سفیدی مو خواهد شد. مزو رویتاکر اصل فرانسه در برندهای مختلف در ایران عرضه می‌گردد، برای خرید باید در مورد هر کدام از آن‌ها اطلاع کاملی به دست آورد. درصورتی‌که فردی از سرنگ و درد ناشی از مزوتراپی بترسد، می‌تواند از تزریق بدون سوزن استفاده کند، البته این نوع تزریق اثربخشی کمتری دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.