×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دستگیر بازداشت - بازداشت یکی از مدیران بندرانزلی/ متهم به قانون تمکین نکرده بود - انزلی

به گزارش تسنیم، اکبر سبحانی صبح امروز در جمع خبرنگاران از بازداشت یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی بندرانزلی با دستور قضایی خبر داد و اظهار داشت: علت بازداشت وی عدم تمکین از قوانین بود.

دادستان عمومی و انقلاب بندر انزلی در تشریح جزئیات این خبر خاطرنشان کرد: عدم تمکین از قوانین و انجام وظایف در زمان مقرر توسط مدیر یکی از دستگاه‌های اجرایی بندر انزلی سبب شد تا وی با دستور دادستانی بازداشت شود.

سبحانی با تأکید بر لزوم اجرای صحیح قوانین توسط مدیران و مسئولان در دستگاه‌های اجرایی افزود: مدیران دستگاه اجرایی باید در اجرای صحیح قوانین، عدم ترک فعل و رعایت زمان در اجرای دستورات قضایی دقت نظر داشته باشند.

وی گفت: مدیران باید دقت نظر در ارائه خدمات مرتبط با حوزه فعالیت خود را در دستور کار قرار دهند تا مانع از ایجاد تخلفات قانونی و فراهم شدن بستر فساد در حوزه کاری خود شده و در کمترین زمان بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

به گزارش تسنیم، پرونده بازداشت این مدیر اجرایی نخستین پرونده بازداشت مسئولان در سال ۱۴۰۱ در گیلان نبوده و پیش از این نیز اواخر فروردین ‌۲ دهیار روستاهای صومعه‌سرا و یک عضو شورای یکی از بخش‌های این شهرستان نیز دستگیر شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.