جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش مستربچ رنگی نانو خارجی
    30 اردیبهشت 1401 - 0:44
    شناسه : 198238
    0

    مستربچ که یکی از پر کاربردترین مواد برای تولید محصولات پلاستیکی می باشند که مستربچ پرکننده از موارد بسیار مهم در تولید محصولات آن ها شناخته می شوند.

    پ
    پ

    مستربچ خارجی ارزان

    مستربچ که یکی از پر کاربردترین مواد برای تولید محصولات پلاستیکی می باشند که مستربچ پرکننده از موارد بسیار مهم در تولید محصولات آن ها شناخته می شوند، روش های پخش مختلفی برای پخش مستربچ وجود دارد که ارسال محصولات به عمده فروشی ها یکی از راه های پخش این محصولات می باشد و افراد خواهان آن می توانند با مراجعه به عمده فروشی ها محصول را خریداری کنند.

    ۰۰۱۱۰۶ - فروش مستربچ رنگی نانو خارجی -

    پخش کالا به صورت اینترنتی یکی دیگر از شیوه های فروش مستربچ می باشد که کارخانجات خواهان محصول با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند، یا پخش مستر بچ به توزیع کننده های مستقل که مخصوص کارخانه تولیدی مستربچ می باشد که در این صورت قیمت مستربچ بسیار ارزان تر از قیمت بازار می باشد که برای شما سود خوبی نیز خواهد داشت.

    از مزایای استفاده از مستربچ می توان به ۱.پخش شدم بهتر رنگ و مواد باهم ۲.مصرف کمتر پیگمنت و پلاستیک و صرفه جویی در استفاده از مواد ۳.ماندگاری بیشتر رنگ و خواص پلاستیک ۴.صرفه جویی در وقت به دلیل آسانی پاک کردن مواد از دستگاه ها ۵.شفافیت رنگ و زیبایی ظاهر محصولات ۶.عدم پخش شدن مواد مضر و زیان آور در هوا و یا آلوده شدن دیگر خطوط تولیدی اشاره کرد. پس استفاده از مستربچ در تولید محصولات پلاستیکی بسیار مهم و ضروری می باشد که خواص و کارایی آن ها را دو چندان می کند.

    فروش مستربچ رنگی نانو

    استفاده از مستربچ های نانو دارای مزایای بیشماری می باشد و این مزایا آن ها را به پرفروش ترین انواع مستربچ ها در بین انواع این محصولات، در صنایع تبدیل کرده است. مستربچ ها به خاطر محبوبیتی که در صنایع مختلف دارند، فروش بالایی هم دارند. انواع مختلف مستربچ نانو به بازار های جهانی صادر میشود و ایران نیز یکی از مهم ترین تولیدکنندگان مستربچ های صنعتی می باشد. به طور تقریبی مقدار مستربچ هایی که در تولید یک محصول به کار می رود از زیر یک درصد تا بالای 50 درصد در آن محصول تخمین زده می شود.

     

    ۰۰۱۱۱۴ - فروش مستربچ رنگی نانو خارجی -

    در سال گذشته از این مستربچ ها در اکثر صنایعی که با رنگ به هر نحوی کار داشته اند استفاده شده است. اگر بخواهیم میزان فروش مستربچ نانو را بررسی کنیم باید به تک تک صنایع مرتبط با رنگ های صنعتی سر بزنیم که این خود نشان دهنده ی اهمیت بالا و سودآوری مستربچ های صنعتی هستند.

    قیمت مستربچ نقره ای

    مستربچ نقره ای یکی از انواع مستربچ رنگی است و با مستربچ طوسی متفاوت است. محصول تولید شده با مستربچ نقره ای دارای درخشندگی خاصی است و از این مستربچ بیشتر به جای آب کاری نقره استفاده می شود.

     

     

    ۰۰۱۱۲۷ - فروش مستربچ رنگی نانو خارجی -

    در قیمت مستربچ نقره ای عوامل مختلفی دخیل است که چند مورد از آن شامل: میزان خلوص مستربچ زیرا موادی مثل پودر کربنات، تالک و آلودگی هایی از این دست سبب شکنندگی پلاستیک می شود، رنگ مستربچ و یک دست بودن آن، شاخص جریان مذاب که مشخص می کند که یک ماده پلاستیکی چند بار ذوب شده است. این عوامل در قیمت مستربچ نقره ای هم دخیل بوده و آن را دچار نوسان قیمت می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.