×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

لینک سازی چند مرحله ای مفهومی است که ممکن است زیاد درباره آن شنیده باشید. زمانی که می خواهیم ارتباط ایجاد کنیم، می توانیم روش ها و استراتژی های مختلفی را پیاده سازی کنیم، در این بین باید سعی کنیم در فرآیند ساخت ارتباطات خود، یک ارتباط پیچیده داشته باشیم. در این مقاله به طور کامل این روش لینک بیلدینگ را که در سئوی خارجی بیسار مهم است از نگاه نشونت توضیح می دهیم. شما می توانید اطلاعات بیشتر را از صفحه خرید بک لینک قوی در سایت https://neshoonet.ir/backlink دنبال کنید.

اتصال چند لایه چیست؟

فرآیند اتصال چند لایه ای یا چند مرحله ای بهترین راه برای برقراری ارتباط در زمان ساخت بک لینک است. توجه به این نکته ضروری است که روش استفاده از این سبک مهم است. البته این سبک به طور کامل در صفحه خرید بک لینک وب سایت نشونت شرح داده شده است.

این نوع لینک بیلدینگ به دلیل طبیعی بودن کل فرآیند لینک سازی باعث می شود تا موتورهای جستجوگر از جمله گوگل هر چه بیشتر به سایت شما اعتماد کنند و در نتیجه این اطمینان باعث افزایش رتبه سایت شما می شود. البته همه اتصالات چند مرحله ای تاثیر مثبتی ندارند. روند و کیفیت کار بسیار مهم است.

image 1652963886 - لینک سازی چند لایه ای، تکنیک تایید شده در نشونت -

لینک بیلدینگ چند لایه باید باشد؟

همانطور که غیرطبیعی است، اگر یک لینک لایه ای باشد (یا به عبارت دیگر، لینک ها تک لایه باشند)، بسیاری از لایه های غیر متعارف می توانند یک لینک را غیرطبیعی کنند. پس سعی کنید تعداد لایه ها را منطقی انتخاب کنید. ممکن است در برخی پروژه ها لایه بندی ضروری نباشد و برعکس در برخی پروژه ها دقت بالایی برای اجرای سبک لازم است.

توجه داشته باشید که تعداد لایه ها به اندازه پروژه، تعداد لینک های لایه اول و خیلی موارد دیگر بستگی دارد. تیم نشونت هنگام ایجاد لینک در مکان‌های مختلف، گاهی لینک‌های لایه‌ای و چند سطحی را تا لایه هفت ایجاد می‌کند و تعداد کل لینک‌های ایجاد شده می‌تواند به هزاران بک لینک برسد. اما آیا همیشه باید اینطور باشد؟ پاسخ واضح این است: خیر! بنابراین ما تایید کرده‌ایم که تعداد لایه‌های خاصی وجود ندارد، اما در ادامه به شما خواهیم گفت که چه نوع پیوندی بهتر است در لایه اول و بعدی ایجاد کنید.

طراحی ساختار لینک سازی چند لایه

لینک سازی در لایه اول

لایه اول لایه اصلی سایت شماست که باید یک لینک خوب ایجاد کنید. یک اتصال خوب ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. رپورتاژ از منابع معتبر مانند سایت های مرتبط
  2. رپورتاژ از سایت های خبری مجلات
  3. رپورتاژ از وبلاگ با کیفیت بالا از سرویس های ایرانی
  4. رپورتاژ از شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار

برای این که با مراحل ثبت رپورتاژ آشنا شوید پیشنهاد می کنیم صفحه خرید رپورتاژ آگهی را در سایت نشونت مشاهده کنید.

اما سوال اینجاست که آیا در وهله اول ساخت لینک کافی است؟ وقتی صحبت از لینک چند لایه می شود، پاسخ منفی است. یعنی بعد از ایجاد بک لینک در یک لایه باید به سطح دوم برویم و در لایه دوم لینک های لایه اول را تقویت کنیم. البته لایه بعدی یک لایه معمولی است که به سایت های دیگر متصل می شود و هدف دیگری جز تقویت پشت این لایه ها ندارد. به عبارت دیگر، ما بیش از هر چیز سعی می کنیم شبکه لینک بیلدینگ را تقویت کنیم. تقویت اتصالات بالاتر اولویت بعدی است.

لینک بیلدینگ در دور دوم

بهبود بک لینک لایه ۱ که در لایه ۲ انجام می شود باید از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که انواع منابع بالا نیز باید در این لایه استفاده شوند. با این حال، می توانید بیشتر روی پست های وبلاگ در این سطح تمرکز کنید. نکته مهم این است که مهمترین لایه، لایه ۱ است (چون مستقیماً به صفحه شما پیوند می دهد) بنابراین باید هنگام انتخاب منابع لایه اول بسیار مراقب باشید، اما لایه دوم مستقیماً به صفحه شما پیوند داده نمی شود. از دیدگاه لینک دادن به سایت شما، چون به سایت شما نزدیک است، می تواند کمی خطرناک باشد. بنابراین این لایه را با دقت اجرا کنید و سعی کنید از لینک های بی کیفیت استفاده نکنید. اگر نمی دانید چطور این کار را انجام دهید، می توانید از خدمات مشاوره سئو نشونت بهره ببرید.

در لایه ۲، چنین اتصالاتی می توانند روند فعالیت را به طور کامل عادی کنند:

  1. رپورتاژ های های وبلاگی
  2. یک لینک برای نظرات ایجاد کنید
  3. ایجاد لینک در بازاریابی اجتماعی
  4. ترکیبی از انجمن ها و فروم ها
  5. و غیره.

توجه داشته باشید که ساخت بک لینک های سطح دوم برای هر موضوع نیازمند استراتژی خاصی است. بنابراین خودسرانه و بدون برنامه لینک ایجاد نکنید و در یک بازه زمانی مشخص برنامه خاصی را در نظر بگیرید که بسته به شرایط و موقعیت سایت شما می تواند کاملا متفاوت اجرا شود. اگر می خواهید وب سایت خود را بررسی کنید و استراتژی را تعیین کنید، می توانید از خدمات مشاوره سئو استفاده کنید.

لینک بیلدینگ در لایه سوم

مشابه ساختن پیوندها در ردیف دوم که از آن پیوندهایی به پیوندهای ساخته شده در ردیف ۱ ارائه کرده اید، باید پیوندهایی را در ردیف ۳ ایجاد کنید که به ردیف ۲ پیوند می دهند. منابعی را در این سطح انتخاب کنید که شبیه به ردیف دوم است. اما بهتر است نکات کلیدی را به خاطر بسپارید.  در دنیای واقعی چیزی به نام لایه وجود ندارد و منابع مختلف با حروف مختلف به صفحات مختلف لینک می دهند و فرقی نمی کند در ردیف دوم یا سوم باشد یا هزارم.

تفکیک منابع در لایه های مختلف تنها برای مدیریت بهتر بودجه خواهد بود. زیرا ابزار ایجاد لینک در لایه دوم و بعد از آن مستلزم هزینه ایجاد کمتر است. با این حال، اگر محدودیت بودجه ندارید، توصیه می کنیم از بهترین منابع، اما کاملاً تکرار نشدنی در هر سری استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر به سایت خود در ردیف اول یک سایت ایسنا لینک می دهید، می توانید در ردیف دوم با سایت خبری یا مجله دیگری به سایت ایسنا خود لینک دهید.

برای کاهش قابل توجه هزینه های لینک سازی، می توانید با خرید بک لینک های با کیفیت از نشونت به این هدف برسید. نشونت خدمات بک لینک مجله ای خبری، یک مجله ویژه و یک وبلاگ را به شما ارائه می دهد که می تواند هزینه های لینک سازی شما را تا حد زیادی کاهش دهد. تمامی این خدمات در سایت https://neshoonet.ir در دسترس شما هستند.

در هر لایه چند لینک ایجاد کنیم؟

درست مانند یک اتصال چند مرحله ای، هیچ عدد تنظیمی برای سطوح وجود ندارد، هیچ عدد تنظیمی برای بازگشت به هر سطح وجود ندارد. این بدان معنا نیست که شما باید ۲۰ پشت در طبقه اول، ۱۰۰ پشت در طبقه دوم و ۱۰۰۰ پشت در طبقه سوم ایجاد کنید. بله، تعداد بک لینک ها به وضعیت هر سایت بستگی دارد. بهترین راه این است که آن را مرحله به مرحله و مداوم انجام دهید. زیرا لینک بیلدینگ باید یک فرآیند مداوم در فرآیند سئوی وب سایت باشد و فعالیت های لینک بیلدینگ هر از چند گاهی قطع نشود. وقتی در مورد بک لینک های انبوه و فشرده صحبت می کنیم و ساخت آنها را در بسیاری از پروژه ها ممنوع می کنیم، منظور اولین لایه است. ایجاد بک لینک های سطح اول بسیار خطرناک است و می تواند سایت شما را خیلی سریع به حاشیه براند. به خصوص اگر کیفیت لینک هایی که در لایه اول دریافت می کنید پایین باشد. به همین دلیل سعی کنید بک لینک های با تعداد خیلی زیاد و در مدت زمان کوتاه در این سطح ایجاد نکنید یا اگر می کنید طبق یک برنامه مشخص باشد.

برای اینکه آشنایی بیشتری پیدا کنید

مجموعه نشونت آماده ارائه مشاوره در این زمینه هستند. کافیست با شماره ۰۱۳۹۱۰۱۲۶۱۷ یا ۰۹۱۱۴۹۳۴۶۲۳ تماس بگیرید و درخواست ارائه مشاوره دهید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.