×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

- ثبت نام یارانه جدید بدون محدودیت؛ امروز و فردا - یارانه

به گزارش ایسنا، طی زمانبندی صورت گرفته جهت ثبت نام از جاماندگان از یارانه نقدی، امروز ۳۱ اردیبهشت و فردا اول خردادماه، متقاضیان می‌توانند بدون رعایت شماره آخر کد ملی برای ثبت نام اقدام کنند. با اتمام این دو روز، اگر همچنان کسانی از ثبت نام جامانده باشند، باید منتظر باشند تا سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان دیگری را مشخص و اعلام کند.

ثبت‌نام از جاماندگان یارانه، طبق تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۱ انجام می‌شود که از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شد. بر اساس زمان اعلامی از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مقرر شد در ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت افرادی که عدد آخر کد ملی آنها زوج است برای ثبت نام اقدام کنند و در دور روز دوم یعنی ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت هم افرادی که عدد آخر کد ملی آنها فرد است.

ثبت نام برای یارانه، محدود به گروه خاصی نیست و تمامی افرادی که یارانه دریافت نمی‌کنند، می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کرده تا درخواست آنها بررسی شود.

متقاضیان ثبت‌نام باید برای کسب اطلاع از آخرین وضعی ثبت‌نام خود، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره‌گیری و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه اقدام ‌کنند.

با اتمام ثبت نام و انجام بررسی‌های اولیه توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها، لیست جهت بررسی نهایی و انجام دهک‌بندی در اختیار وزارت رفاه قرار خواهد گرفت و در صورت تائید نیاز متقاضی به دریافت یارانه، به لیست یارانه‌بگیران اضافه خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.