×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خرید سررسید و تقویم رومیزی در صبح آگهی - کانون چاپ و تبلیغات صبح آگهی چه خدماتی ارائه می دهد؟ - تقویم رومیزی

کانون چاپ و تبلیغات صبح آگهی یکی از برترین کانون های چاپ و تبلیغات می باشد. چرا که خدمات بسیاری را جهت چاپ و تبلیغات انواع مختلف پوستر، سربرگ، تقویم و….. به مشتریان ارائه می دهد. این کانون که از سال ۱۳۸۲ شروع به کار کرده است برترین مجلات و تبلیغات را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این از مهم ترین خدماتی که این کانون امروزه به افراد ارائه می دهد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تخصص در زمینه هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی
  • تخصص در زمینه انواع مختلف چاپ
  • تخصص در زمینه طراحی گرافیکی

 

چاپ افست صبح آگهی:

چاپ افست از دیرباز تا کنون یکی از روش‌های رایج برای صنعت چاپ بوده است. امروزه بسیاری از شرکت‌های چاپ و تبلیغات از این روش برای محصولات چاپی خود استفاده می‌کنند. چرا که آن ها می‌ توانند با استفاده از چاپ افست کارهای تبلیغاتی خود را در تیراژی بالا و با کیفیت خوب به راحتی انجام دهند. علاوه بر این، این روش چاپ که در مقابل چاپ دیجیتال قرار دارد، با استفاده از زینک انجام می شود. یعنی کانون صبح آگهی برای چاپ افست از زینک استفاده می‌کند. لذا کاربرد های آن گسترده است.

چاپ کاتالوگ، بروشور، تراکت:

کاتالوگ از جمله ابزار و یا به عبارت دیگه اسنادی است که شامل لیست محصولات و اطلاعات کلی در مورد آن ها می باشد. به عبارت دیگر کاتالوگ دارای اطلاعات کامل در مورد انواع مختلف محصولات است.

روش چاپ کاتالوگ در صبح آگهی به گونه ای است که چاپ آن ها با تعداد پایین با استفاده از چاپ های دیجیتال انجام می‌ شود. اما در مقابل آن می ‌توان گفت چاپ کاتالوگ با تعداد بالاتر با استفاده از دستگاه ها و ماشین های چاپ انجام می شود. بروشور و تراکت نیز از دیگر محصولاتی هستند که به عنوان ابزار های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این دو محصول شباهت بسیاری با یکدیگر دارند. اما می توان گفت استفاده از تراکت گسترده تر است. چرا که از هزینه کمتری برخوردار می باشد و اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات و وسایل ارائه می دهد.

232 - کانون چاپ و تبلیغات صبح آگهی چه خدماتی ارائه می دهد؟ - تقویم رومیزی

بروشور نیز یکی دیگر از ابزاری است که برای تبلیغ محصولات و وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال هر شرکت و کانونی برای تبلیغ محصولات خود می تواند اقدام به چاپ بروشور کند. امروزه همان طور که مشاهده می‌ کنیم، شرکت های بسیاری از کاتالوگ، بروشور و تراکت برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. اما با توجه به مطالبی که بیان کردیم، استفاده تراکت و بروشور نسبت به کاتالوگ بیشتر و گسترده تر می باشد. زیرا داری هزینه کمتری است. لذا بسیاری از افراد از این ابزار ها استفاده می کنند. بنابراین اگر شما به دنبال معرفی محصولات و خدمات خود هستید و نمی خواهید هزینه زیادی بابت طراحی و چاپ کاتالوگ انجام دهید بهترین گزینه برای شما استفاده از بروشورهای تبلیغاتی است.

در نهایت می ‌توان گفت در کانون صبح آگهی خدمات بسیاری به مشتریان جهت چاپ کاتالوگ و بروشور و تراکت بر اساس سلیقه افراد و فعالیت مد نظرشان ارائه می شود.

چاپ پوستر صبح آگهی:

پوستر ها از جمله ابزار هایی هستند که افراد می ‌توانند برای تبلیغ محصول، کار خود و همچنین درج آگهی از آن ها استفاده کنند. علاوه بر این می توان گفت درج پوسترها در سطح شهر و روی دیوار ها امکان پذیر می باشد. لذا در کانون صبح آگهی انواع مختلف پوسترها چاپ می ‌شود. از طرف دیگر می توان گفت، پوستر های A3 در کانون صبح آگهی به صورت دو رو امکان چاپ دارند. در نتیجه امروزه افراد هیچ گونه نگرانی و دغدغه جهت چاپ انواع مختلف پوسترهای خود برای درج آگهی و تبلیغ محصولات ندارند.

چاپ ست اداری ( سربرگ، پاکت، فاکتور و کارت ویزیت ):

امروزه یکی از اصلی ترین کارها و به عبارت دیگر زیباترین فعالیت ها جهت تبلیغ محصولات و هر نوع کسب و کاری، در صبح آگهی چاپ ست اداری می باشد.

معمولاً چاپ ست اداری چاپ همان سربرگ، پاکت، فاکتور و کارت ویزیت در صبح آگهی می باشد. علاوه بر این می توان گفت چاپ ست اداری ( سربرگ، پاکت، فاکتور و کارت ویزیت ) بر اساس طرح های خاص و مشخصات گرافیکی انجام می‌ شود. همچنین از این نوع چاپ جهت امور اداری با دفتر های مختلف، شرکت ها و اداره ها استفاده می کنند. چاپ ست اداری به دلیل اینکه از طراحی خاص و گرافیکی بسیار شیک برخوردار است، هویت جذابی را برای هر مجموعه و شرکت ایجاد می کند. بنابراین افرادی که در مجموعه و شرکت ها فعالیت می کنند می بایستی برای چاپ ست اداری از جمله سربرگ، پاکت و فاکتور و…..، طرح گرافیکی شیک و خاصی را انتخاب کنند. به عنوان مثال آن ها می ‌توانند با مراجعه به یک گرافیست حرفه ای و ماهر علاوه بر چاپ ست اداری خود با طراحی خاص و گرافیکی، از هویت مستقلی که آن چاپ برای مجموعه آن ها به وجود می‌ آورد، لذت ببرند. لذا کانون صبح آگهی اقدام به طراحی و چاپ ست اداری برای مشتریان عزیز می‌نماید.

424234 - کانون چاپ و تبلیغات صبح آگهی چه خدماتی ارائه می دهد؟ - تقویم رومیزی

چاپ دیجیتال:

یکی از برترین و متنوع ترین انواع مختلف چاپ در کانون صبح آگهی، چاپ دیجیتال می باشد. چرا که این روش چاپ نسبت به روش‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد. یکی از اصلی ترین تفاوت های آن استفاده نکردن از پلیت می باشد. یعنی در این روش چاپ از پلیت برای چاپ کردن استفاده نمی کنند. به عبارت دیگر چاپگرها با استفاده از تونر یا جوهر به طور مستقیم فایل ها را چاپ می کنند.

یکی از مهم ترین مزایای چاپ دیجیتال در کانون صبح آگهی، چاپ تصاویر و چاپ اطلاعات و هر نسخه به صورت جداگانه می باشد.

 طراحی و چاپ بنر:

یکی از رایج ترین روش ها برای تبلیغ محصولات و درج آگهی در صبح آگهی ، طراحی و چاپ بنر می باشد. چرا که چاپ بنر علاوه بر اینکه رد پای محکمی از خود به جای گذاشته، در تبلیغ سریع تر و جذاب تر محصولات نقش بیشتری داشته است. همچنین می ‌توان گفت طراحی و چاپ بنر از قیمت و جذابیت بسیار خوب و بالایی برخوردار است. لذا افراد برای درج آگهی و تبلیغ محصولات خود با جذابیت بیشتر، می توانند به طراحی و چاپ بنر های مختلف بپردازند.

افراد می توانند برای چاپ بنر به کانون صبح آگهی مراجعه کنند. زیرا متون و تصاویر با مواد خاص و کیفیت بالا انجام می شود.

انواع هدایای تبلیغاتی در کانون تبلیغات صبح آگهی

همان طور که می دانیم امروزه در بازار ها کادو و هدایای تبلیغاتی متنوع و گسترده وجود دارد. از طرف دیگر دست افراد برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی باز است. چرا که این محصولات در طرح ‌ها و تنوع بسیار بالایی طراحی و تولید شده اند. لذا افراد می ‌توانند با توجه به مناسبت پیش روی خود از میان انواع مختلف هدایای تبلیغاتی، هدیه مناسب و مد نظر خود را خریداری کنند. به عنوان مثال آن ها می توانند با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز از میان انواع هدایای تبلیغاتی تقویم و یا سررسید را انتخاب کنند. همچنین شرکت‌های مختلفی ارائه دهنده این هدایای تبلیغاتی می باشند. در کنار هدایای تبلیغاتی صبح آگهی می توان از شرکت هایی همچون چاپ کهن، گیفتو، مدیرگیفت، هدایای تبلیغاتی صدرا و مجموعه پیشکش نام برد. در ادامه به معرفی انواع این هدایا می‌پردازیم.

2543223 - کانون چاپ و تبلیغات صبح آگهی چه خدماتی ارائه می دهد؟ - تقویم رومیزی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی :

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی از جمله هدایایی هستند که توسط شرکت و مجموعه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به عنوان برترین راه و روش های محبوب برای تبلیغ نمایشگاه و محصولات به شمار می روند. علاوه بر این گزارش و تجربه ها نشان داده است که هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به عنوان یکی از برترین راه حل ها برای افزایش اعتبار و تجربه یک شرکت مورد استفاده قرار می گیرند. لذا افراد می توانند با اعطای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی برند خود را میان مشتریان تبلیغ کنند. در نتیجه محصولات خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ و توزیع کنند.

هدایای تبلیغاتی عید نوروز :

یکی از برترین روش های بازاریابی و کسب و کار ها می تواند اهدای هدایای تبلیغاتی به افراد و مشتریان باشد. با توجه به اینکه هدایای تبلیغاتی متنوع و گسترده هستند، افراد می‌ توانند با توجه به مناسبت پیش روی خود از میان انواع مختلف آن ها مناسب ترین را انتخاب کنند. به عنوان مثال افراد با نزدیک شدن به عید نوروز و فصل بهار می توانند از هدایای تبلیغاتی از جمله تقویم، سررسید و…. استفاده کنند. چرا که آن ها می‌ توانند با اهدای هدایای تبلیغاتی عید نوروز به افراد، برند و محصولات خود را به خوبی تبلیغ و معرفی کنند.

هدایای تبلیغاتی سازمانی:

امروزه اکثر شرکت ها به دنبال برقراری رابطه محکم با افراد هستند. لذا آن ها از هدایای تبلیغاتی سازمانی به منظور برقراری این رابطه استفاده می کنند. به عبارت دیگر افراد با اهدای هدایای تبلیغاتی سازمانی برند و نام شرکت خود را در ذهن افراد و مشتریان می کنند. علاوه بر این مشتریان با استفاده از این روش تبلیغات خلاقانه با نام تجاری آن شرکت به خوبی آشنا می‌ شوند و به تبلیغ آن نزد دیگران می پردازند. بنابراین هر ساله شرکت ها براساس رفع نیاز کاربر خود هدایای تبلیغاتی سازمانی را خریداری و به آن ها اهدا می ‌کنند.

 هدایای تبلیغاتی پرفروش در صبح آگهی:

همان طور که می دانیم افراد برای تبلیغ کسب و کار و محصول خود از وسایل و تجهیزات مختلفی استفاده می کنند. این محصولات شامل آدرس، تلفن، نام شرکت، لوگو و…. می باشند. بنابراین در جذب افراد به آن شرکت نقش گسترده ای دارد. محصولاتی که دارای این موارد هستند، معمولاً برای کسب و کارهای خاص، تخفیف ویژه، سرویس های خاص و…. به کار می روند.

لذا در کانون صبح آگهی هدایای تبلیغاتی پرفروش بیان شده است. به عبارت دیگر هدایای تبلیغاتی پرفروش در صبح آگهی عبارت اند از: لیوان، ماگ، خودکار، تقویم، کیف، سررسید، دفترچه یادداشت، ساعت، کلاه و….

ساعت دیواری تبلیغاتی:

ساعت دیواری تبلیغاتی از دیگر راه حل ها و روش های رایج برای تبلیغ یک برند و نام شرکت می باشد. اما می توان گفت این روش تبلیغ نسبت به روش های دیگر مناسب و مفید تر است. چرا که افراد می توانند با یک بار هزینه در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند. همان طور که مشاهده کردیم ساعت دیواری تبلیغاتی بیشتر در اماکن و محیط های عمومی دیده می‌ شود. بنابراین افراد بهتر است با طراحی خاص و جذاب در ساعت دیواری تبلیغاتی که به عنوان بهترین روش برای تبلیغ برند شناخته می شود، شرکت خود را تبلیغ کنند.

24522 - کانون چاپ و تبلیغات صبح آگهی چه خدماتی ارائه می دهد؟ - تقویم رومیزی

 چاپ و تولید سررسید در صبح آگهی:

معمولاً شرکت و مجموعه ها پایان هر سال سررسید هایی را به افراد ارائه می دهند. آن ها سررسید ها را برای تبلیغ و توزیع برند و یا نام شرکت خود به افراد می دهند. معمولاً سررسید ها که دارای موضوع های مختلف از جمله تبلیغاتی و آموزشی هستند، با طراحی خاص و حرفه ‌ای تولید و چاپ می شوند. به عبارت دیگر افراد می بایستی برای چاپ و تولید سررسید به طراحان حرفه ای مراجعه کنند. زیرا افراد می توانند برند مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنند. از طرف دیگر آن ها می بایستی از طراحان درخواست جذاب ترین و خلاقانه ترین سررسید را داشته باشند.

در نتیجه شما می توانید برای اطلاع از قیمت چاپ سررسید صبح آگهی به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. چرا که این کانون به بهترین شکل ممکن ابزار و وسایل مورد سلیقه افراد را چاپ و تولید می کند.

چاپ تقویم رومیزی در صبح آگهی:

بسیاری از شرکت و مجموعه ها برای تبلیغ نام شرکت و برند خود اقدام به چاپ تقویم رو‌میزی از طریق صبح آگهی می‌ کنند. چرا که تقویم رومیزی از جذابیت و زیبایی بسیاری برخوردار است. معمولاً صاحبان شرکت ها پایان هر سال و آغاز فصل بهار به مناسبت عید نوروز به چاپ تقویم رومیزی می پردازند. زیرا مشتریان و افراد با قرار دادن تقویم رومیزی روی میز خود در ذهن خود نام شرکت و برند مجموعه ها را هک می‌ کنند و به تبلیغ این محصولات نزد دیگران می پردازند. اما یکی از نکات بسیار مهم برای چاپ و تولید تقویم رومیزی مراجعه به بهترین مجموعه و شرکت ارائه خدمات تبلیغاتی می باشد. علاوه بر این افراد باید طراحی خاص و گرافیکی مناسب برای تبلیغ برند خود انتخاب کنند.

 در نتیجه صبح آگهی یکی از برترین کانون و مجموعه ‌های ارائه خدمات تبلیغاتی است.

لذا شما می توانید با مراجعه به صبح آگهی، از بهترین خدمات بهره مند شوید.

خودکار تبلیغاتی :

خودکار تبلیغاتی از جمله وسایل و ابزاری است که مورد استقبال اکثر افراد قرار می گیرد. چرا که عموم افراد از خودکار استفاده می کنند. بنابراین شرکت و مجموعه ها می توانند برای تبلیغ و معرفی برند شرکت خود از خودکار تبلیغاتی استفاده کنند. همچنین آن ها می توانند با هدیه خودکار تبلیغاتی به افراد علاوه بر جذب آن ها به شرکت خود، نام و برند شرکت را در ذهن آن ها حک کنند. گفتنی است که یکی از مهم ترین مزایای خودکار تبلیغاتی علاوه بر استقبال بسیار زیاد، قیمت ارزان و مناسب می باشد. پس این روش تبلیغاتی از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

ست مدیریتی:

معمولا در شرکت ها و مراکز افراد برای هدیه دادن به دیگر همکاران و کارمندان ارشد خود از ست های مدیریتی استفاده می کنند. چرا که باعث اعتماد بیشتر و وفاداری آن ها می شود‌. علاوه بر این کارمندان نمی توانند به مدیران خود هدایای تبلیغاتی مانند ماگ، لیوان، خودکار و…. که وسایل ارزان هستند، بدهند. بنابراین آن ها می توانند با خرید ست مدیریتی یک هدیه آبرومندانه و مناسب به آن ها می دهند. تجربه نشان داده است که هدیه ست مدیریتی سبب وفادار ماندن کارمندان نسبت به نام و برند شرکت ها شده است. بنابراین افراد می توانند با خرید این وسایل و ابزار نام شرکت و برند خود را برای همیشه در ذهن کارمندان و دیگر افراد حک کنند. تنها نکته ای که افراد باید هنگام خرید این وسایل در نظر بگیرند کیفیت آن ها و افراد تولیدکننده می باشد.

24252 - کانون چاپ و تبلیغات صبح آگهی چه خدماتی ارائه می دهد؟ - تقویم رومیزی

چاپ ساک دستی تبلیغاتی:

در کانون صبح آگهی وسایل و ابزار دیگری نیز چاپ می شود. به عنوان مثال چاپ ساک دستی تبلیغاتی در این کانون امکان پذیر است. ساک دستی تبلیغاتی به عنوان جدید ترین و هوشمندانه ترین وسیله و ابزار برای تبلیغ برند و نام شرکت ها شناخته می شود. معمولاً فروشگاه ها و مراکز خرید از ساک های دستی تبلیغاتی استفاده می کنند. چرا که افراد بسیاری از فروشگاه خرید می کنند. لذا آن ها می توانند با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی به تبلیغ و معرفی برند و نام شرکت مد نظر بپردازند. هنگام چاپ ساک دستی تبلیغاتی توجه به جنس و کیفیت آن و ابعادی که دارد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین افراد می بایستی ابعاد مناسب این محصول را در نظر بگیرند. زیرا ساک های بزرگ مناسب نمی باشند.

خلاصه اینکه در این مقاله به معرفی و بررسی مهم ترین کانون چاپ یعنی صبح آگهی پرداختیم و با انواع هدایای تبلیغاتی آشنا شدیم. علاوه بر این افراد می توانند با مطالعه این محتوا با هدایای مختلف تبلیغاتی و چاپ ست های اداری آشنا شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.