×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

4670459 - ماجرای اجرای تماشاچی مسابقه که ناگهان اجازه اجرا پیدا کرد | عذر بدتر از گناه «عصر جدید» - عصر جدید

به گزارش همشهری آنلاین، ایمان قیاسی پس از یادآوری این ماجرا توضیح داد که قبلا یک بار دیگر هم این اتفاق در «عصر جدید» رخ داده و یک خواننده از میان تماشاگران فرصت اجرا روی صحنه را پیدا کرده بود! در حالی که به نظر می‌رسد نمی‌توان به واسطه این اتفاق، عدول «عصر جدید» از قوانین خودش، برای هومن یارمحمدی را توجیه کرد. علاوه بر این، شرایط یارمحمدی با تماشاگری که روی صحنه آمد کاملا متفاوت است و نمی‌توان این دو اتفاق را برابر دانست.

استقبال متفاوت از هومن یارمحمدی

در ویدئویی که در «هشتگ عصر جدید» پخش شد، احسان علیخانی توضیح می‌دهد یکی از تماشاگران به او گفته در فصل دوم و سوم مسابقه ویدئویی از خوانندگی خود برای «عصر جدید» ارسال کرده اما دیده نشده است. علیخانی پس از گفت‌وگوی کوتاهی با این فرد که در میان تماشاگران نشسته بود، او را در عمل انجام‌شده قرار داد و گفت روی صحنه برود و ترانه‌ای بخواند. این تماشاگر ترانه کوتاهی را بدون موسیقی از روی موبایل خواند اما در خصوص هومن یارمحمدی شرایط کاملا متفاوت و البته مهیا بود.

او پس از این که اتفاقی توسط احسان علیخانی انتخاب شد، روی صحنه آمد و قطعه «نفرین» را خواند که اتفاقا موزیک آن به صورت تنظیم‌شده و آماده موجود بود ! یارمحمدی به اندازه شرکت‌کنندگانی که از فیلتر ارسال فیلم و راستی‌آزمایی عبور کرده‌ بودند، فرصت اجرای یک قطعه کامل را داشت و با رای داوران در فینال حاضر شد، در صورتی که این اتفاق برای فردی که ویدئوی اجرایش را در «هشتگ…» دیدیم، رخ نداد و حتی اجرای او در برنامه اصلی یعنی قسمت سوم، اصلا پخش نشد.

نقض قوانین مسابقه

هر مسابقه‌ای چارچوب و قوانینی دارد که همه شرکت‌کنندگان باید آن را رعایت کنند تا به رقابت راه یابند، بنابراین حتی اگر فرض کنیم فرصتی مشابه فرصت هومن یارمحمدی در اختیار دیگر افراد قرار گرفته باشد، باز هم مسئله اجحاف در حق دیگر شرکت‌کنندگان مسابقه و نقض قوانین همچنان به قوت خود باقی است و نمی‌توان به واسطه آن ماجرای هومن یارمحمدی را توجیه کرد. اگر او صرفا قطعه‌ای را اجرا می‌کرد و با رای داوران به فینال نمی‌رفت و زنگ طلایی احسان علیخانی را دریافت نمی‌کرد، ایراد مهمی به موضوع وارد نبود اما او بدون طی مراحل لازم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
منبع: روزنامه خراسان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.