×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

برند سمپیور مینرالز در سال 2009 در انگلستان تاسیس شد.

موسس این برند خارق العاده بانویی است که به زیبایی و سلامت پوست همزمان اهمیت می دهد.

استفاده زیاد از لوازم آرایشی و ترکیبایت شیمیایی و آسیب رسان مانند سرب، پارابن،پودر تالک، الکل و مواد نگهدارنده سنگین آرایشی می تواند به مرور زمان به سلامت پوست آسیب برساند.

از طرفی دیگر امروزه همواره تلاش بر این است محصولات آرایشی، آسیب کمتری به محیط زیست و حیوانات برساند و در نتیجه روز به روز آزمایش محصولات آرایشی بر روی حیوانات کمتر می شود.

اهمیت استفاده از املاح معدنی و ترکیبات ویتامینه نیز برای پوست سال هاست که بر کسی پوشیده نیست اما آیا تمامی محصولات  و برندهای آرایشی تمامی این موارد ذکر شده را رعایت می کنند؟

جواب این سوال همانطور که می دانید خیر است، با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه سلامت و زیبایی، همچنان بسیاری از برندها و حتی برندهای مطرح دنیا، نیازمند اصلاحات بسیاری در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی هستند تا نیاز به زیبایی و سلامت مصرف کنندگان را توامان برآورده کنند.

4345353 - برند آرایشی سمپیور مینرالز انگلستان -

سمپیور مینرالز انگلستان برند آرایشی حامی مصرف کنندگان

خوشبختانه خبر خوب این است که موسس برند سمپیور مینرالز انگلستان خود نیز به عنوان زنی که به دنبال استفاده از محصولات آرایشی امن و مناسب برای پوست است تمامی این دغدغه ها را تجربه کرده بود و در نتیجه فارغ از جنبه تجارت و کسب درآمد که البته اولیت اصلی مطرح ترین برندهای جهان است، اقدام به عملی پیشتازانه و نوین زد که امروزه بسیاری از برند های قدیمی نیز پیرو این زنان خارق العاده هستند.

خالق و موسس برند آرایشی ارگانیک سمپیور مینرالز انگلستان تصمیم گرفت تا هم نیاز افرادی که گیاه خوار هستند و هم زنان مسلمان را برآورده کند و هم به زندگی و حیات حیوانات احترام بگذارد و از این رو، اقدام به تولید محصولات آرایشی سمپیور مینرالز کرد که فاقد ترکیبات حیوانی، عدم آزمایش بر روی حیوانات و همچنین اولین برند اروپایی دارای گواهی حلال می باشد.

اما همه این موارد مستلزم صرف هزینه بیشتر و درایتی استثنایی بود که باعث شد برند سمپیور مینرالز از سال 2009 تا کنون به  پر افتخار ترین برند آرایشی اروپا تبدیل شود.

اما این تمام داستان نیست، حذف مواد آسیب رسان مانند سرب، پودر تالک، پارابن، سیلیکون، الکل و مشتقات نفتی از لوازم آرایش خود مانند یک معجزه برای پوست است و به سلامت و جوانی پوست کمک شایانی می کند.

پس سمپیور قدم را فراتر گذاشته و تمامی محصولات خود را عاری از هر گونه ترکیبات شیمیایی آسیب رسان به پوست تولید می کند.

دیگر پوست شما با استفاده از محصولات آرایشی سمپیور مینرالز مستعد جوش و آکنه نخواهد بود چرا که منافذ پوست بسته نشده و نفس می کشد.

دیگر رنگ پوست شما کدر و تیره نخواهد شد چون مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست از دل طبیعت با استفاده از سمپیور انگلستان به آن میرسد.

.

در نهایت رسیدگی به پوست و مراقبت از آن در کنار داشتن آرایش روزانه و زیبا دغدغه هر خانمی است که تا کنون هیچ برند آرایشی به تمامی این موارد توجه نکرده بود، اما سمپیور مینرالز تمامی محصولات خود را غنی شده با ترکیبات ویتامینه، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات و املاح معدنی خالص و ارگانیک کرده است تا در طی روز مراقبت و نگهداری از پوست شما به صورت کامل با یک برند آرایشی انجام شود.

56364364 - برند آرایشی سمپیور مینرالز انگلستان -

سمپیور مینرالز معتبر ترین و خلاق ترین برند آرایشی ارگانیک

سمپیور مینرالز امروزه به یکی از معتبر ترین برندهای تولید کننده محصولات وگان و ارگانیک آرایشی تبدیل شده است که در بسیاری از جشنواره ها و مسابقات بین المللی جوایز مهمی از جمله انتخاب اول مصرف کنندگان را دریافت نموده است.

این برند آرایشی انگلیسی در سراسر جهان توزیع می شود و طرفداران خود را پیدا کرده است. و در طی این سال ها نه تنها از کیفیت محصولات خود نکاسته، بلکه  به عنوان برند آرایشی خلاق و نوآور در سراسر جهان و بین مصرف کنندگان شناخته شده است.

یکی از معتبر ترین و پر طرفدارترین محصولات برند سمپیور مینرالز انگلستان کرم پودر های همه کاره پودری آن است.

این کرم پودرهای همه کاری پودری در زمینه تولید کرم پودرهای سبک پیشتاز هستند، فارغ از اینکه تمامی محصولات سمپیور مینرالز دارای SPF  می باشند، این کرم پودر علاوه بر اینکه ضد آفتابی سبک است، به عنوان کانسیلر، پنکیک، پودر تثبیت کننده و کرم پودر کاربرد دارد و انتخاب اول مصرف کنندگان اروپا از سال 2009 تا کنون می باشد.

447674 - برند آرایشی سمپیور مینرالز انگلستان -

شرکت بازرگانی ساسانیان پارسیان کهن نماینده برند آرایشی سمپیور

شرکت بازرگانی واردکننده محصولات آرایشی و بهداشتی ساسانیان پارسیان کهن نماینده رسمی و انحصاری برند سمپیور مینرالز انگلستان در ایران و امارات متحده عربی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این برند آرایشی و آشنایی با محصولات آن می توانید به فروشگاه آنلاین سلامتی و زیبایی مراجعه فرمایید و یا با مشاورین شرکت بازرگانی ساسانیان در ارتباط باشید.

02122147000

02122148000

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.