×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

خارجی - بهترین تورهای خارجی (روسیه و ارمنستان) -

طبق مقاله اخیر وب سایت triponline.ir درباره روسیه و ارمنستان بهترین تورهای خارجی برای شما سفر به روسیه و ارمنستان دو تا از بهترین و جذاب ترین مسافرت های خارجی محسوب می شوند که یکی با قیمت ارزان و دومی با قیمت بیشتر ولی جذابیت ها و امکانات فوق العاده تر انجام می شوند. در مطلب  صفحه گفته شده است:

روسیه و ارمنستان، بهترین تورهای خارجی برای شما

اگر شما هم به دنبال هیجان انگیز ترین و جذاب ترین تورهای مسافرتی خارجی هستید، پیشنهاد می کنم که این مطلب را تا آخر مطالعه بفرمایید. در این صفحه قرار است درباره تور ارمنستان و تور روسیه که دارای فرهنگ های متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد هستند صحبت کنیم.

شما بعد از این مقاله به راحتی می توانید برای سفر آینده خود بهترین انتخاب را با تورهای هوایی و زمینی داشته باشید.

معرفی بهترین تور ارمنستان

شما نیز به دنبال راهنمای رزرو ارزان ترین تور ارمنستان هستید؟ می دانید که بهترین زمان برای رزرو تور ایروان کی می باشد؟

اطلاعات سفر و قیمت تور ارمنستان (زمینی و هوایی) در سایت فارا گشت

امروزه بسیاری از گردشگران به دنبال رزرو تور ارمنستان هستند. چرا که می خواهند از دیدنی های این کشور بازدید نمایند. توجه داشته باشید که کشور ارمنستان از تاریخ سه هزار ساله ای برخوردار است. همچنین مردمان این کشور بسیار مهمان نواز هستند. بنابراین سفر به ارمنستان می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد.

این کشور در مرز اروپا و آسیا واقع شده است و یکی از زیباترین کشورهای جهان محسوب می شود. این کشور از جنوب با ایران هم مرز بوده و سالانه تورهای متعددی به مقصد ارمنستان در حال برگزاری است. توجه نمایید که کشور ارمنستان یکی از سردترین کشورهای دنیا می باشد. بنابراین بهترین زمان برای بازدید از این کشور فصل بهار و تابستان می باشد. هر چند در پاییز و زمستان این کشور هم دیدنی است.

با رزرو تور ارمنستان زمینی و هوایی می توانید در لوکس ترین و بهترین هتل های این کشور اقامت نمایید. معروف ترین هتل های کشور ارمنستان عبارتند از:

– هتل متروپل: هتل یاد شده یکی از معروف ترین هتل های ارمنستان می باشد که در مرکز ایروان واقع شده است. این هتل از معماری و دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد.

– هتل آنی پلازا: یکی از هتل های مشهور ارمنستان را هتل آنی پلازا شکل داده است. این هتل در شهر ایروان قرار دارد. شما می توانید اقامت باشکوهی را در هتل یاد شده داشته باشید.

همچنین شما با شرکت در تورهای مسافرتی ارمنستان می توانید از جاذبه های منحصر به فرد این کشور نیز بازدید کنید.

ارمنستان - بهترین تورهای خارجی (روسیه و ارمنستان) -

معروف ترین جاذبه های گردشگری کشور ارمنستان عبارتند از:

– میدان جمهوری: با شرکت در تور هوایی یا زمینی ارمنستان می توانید از میدان جمهوری ایروان بازدید کنید. این میدان از نورپردازی بسیار فوق العاده ای برخوردار می باشد.

– ساختمان هزار پله ای: بسیاری از گردشگران ساختمان یاد شده را با اسم کاسکاد نیز می شناسند. شما می توانید تصاویر باشکوهی را از ساختمان یاد شده به ثبت برسانید.

سفر به ارمنستان به شکل هوایی و زمینی برگزار می شود. شما می توانید با توجه به قیمت تورهای ارمنستان، بهترین تور گردشگری را رزرو نمایید. که یا با اتوبوس های vip تخت شو حرکت دارند و یا با پروازهای ایرباس چارتر و سیستمی.

همکاران ما سعی دارند بهترین خدمات را در تورهای مسافرتی و گردشگری ارمنستان ارائه دهند. بنابراین با مشاوره می توانید انتخاب بسیار مناسب تری داشته باشید.

 

معرفی ایده آل ترین تور روسیه

گردشگران بسیار زیادی برای مسافرت خود به دنبال خرید و رزرو تور روسیه هستند. تور یاد شده به شکل هوایی توسط فارا گشت برگزار می شود. بنابراین گردشگران می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خود را به شهر مسکو یا سنت پترزبورگ برسانند. شهر مسکو یکی از بزرگ ترین شهرهای جهان می باشد.

مسکو جزو مهمترین شهرهای مذهبی، آموزشی و سیاسی قاره اروپا می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که آب و هوای شهر مسکو قاره ای مرطوب است. این شهر از تابستان های بسیار کوتاه مدتی برخوردار می باشد. فصل های تابستان و بهار جزو ایده آل ترین زمان برای بازدید از دیدنی های مسکو و سنت پترزبورگ است.  از مهمترین دیدنی های شهر مسکو می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

روسیه - بهترین تورهای خارجی (روسیه و ارمنستان) -

دیدنی های ویژه روسیه

– کلیسای سنت باسیل: شما می توانید با شرکت در تور روسیه از کلیسای یاد شده بازدید نمایید. این کلیسا در میدان سرخ واقع شده است. شما می توانید اسم کلیسای یاد شده را در لیست میراث فرهنگی جهانی مشاهده کنید.

– تئاتر بولشوی: یکی از مهمترین دیدنی های شهر مسکو را تالار نمایش بالشوی شکل داده است. سالانه مراسم های متعددی در این تالار در حال برگزاری می باشد.

– موزه هنرهای پوشکین: بدون شک بهترین مقصد گردشگری مسکو را موزه ی یاد شده شکل داده است. این موزه محل نگهداری ارزشمندترین آثار تاریخی می باشد.

بهترین زمان برای رزرو تور روسیه هم اکنون است. شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی کشور روسیه، تور مدنظرتان را رزرو کنید. همچنین فراموش نشود که تورهای گردشگری روسیه از تنوع بالایی برخوردار هستند.

همچنین با شرکت در تورهای گردشگری روسیه می توانید از دیدنی های معروف سنت پترزبورگ نیز بازدید کنید. سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه می باشد این شهر بی نظیرترین موزه ها و مراکز هنری را به خود اختصاص داده است. معروف ترین و بهترین جاذبه های گردشگری شهر سنت پترزبورگ نیز عبارتند از:

– قصر پیترهوف: قصر یاد شده یکی از دیدنی ترین جاذبه های شهر سنت پترزبورگ می باشد. این کاخ یک سقف طلایی باشکوهی را به خود اختصاص داده است. همچنین کاخ یاد شده متعلق به تزارها می باشد.

– موزه هرمیتاژ: یکی از معروف ترین موزه های جهان را موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ شکل داده است. این موزه همچنین در لیست قدیمی ترین موزه های جهان قرار دارد. شما می توانید لحظات باشکوهی را در این موزه سپری کنید.

– قلعه پتر و پال: قلعه یاد شده یکی از مقاوم ترین قلعه های ساخته شده در دنیا می باشد. امروزه این قلعه به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری شهر سنت پترزبورگ تبدیل شده است.

123 9 - بهترین تورهای خارجی (روسیه و ارمنستان) -

راهنمای رزرو تورهای خارجی و سخن آخر

گردشگران می توانند جهت بررسی قیمت مربوط به تور ارمنستان و تور روسیه با ما در آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر تماس باشند. البته آژانس مسافرتی فارا گشت سعی دارد تا بهترین تورها را با قیمت ارزان و  مناسبی عرضه نماید.

گردشگران می توانند با کمترین بودجه ی در اختیار خود بهترین تور گردشگری روسیه یا ارمنستان را رزرو کنند. همچنین جهت رزرو تور روسیه چنین فرصت باشکوه را از دست ندهید. برای خرید تلفنی تور ارمنستان و روسیه هم اکنون با شماره 02188909296 یا 02186037414 تماس حاصل نمایید. این آژانس جزو بهترین مجریان تورهای گردشگری خارجی می باشد. همچنین همکاران ما سعی دارند تا بهترین خدمات را در تورهای گردشگری خود ارائه دهند.

مهمترین خدمات مربوط به تورهای مسکو و ایروان ما عبارتند از: ارائه بیمه نامه های مسافرتی، رزرو بهترین هتل در ایروان، مسکو و سنت پترزبورگ، رزرو بلیط هواپیما و اتوبوس به صورت رفت و برگشت، داشتن تور لیدر حرفه ای و البته فارسی زبان، تنظیم برنامه سفر و گشت های ویژه بسیار عالی.

دیگر وقت آن رسیده است که به همراه خانواده ی عزیز خود یک سفر بی دغدغه ای را تجربه کنید. برای این منظور می توانید هم اکنون در یکی از تورهای خارجی روسیه و ارمنستان فارا گشت کوروش کبیر شرکت نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.