شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای جامع فروش اینترنتی در سال 1401
    04 خرداد 1401 - 13:13
    شناسه : 198429
    0

    فروش اینترنتی در ایران تا چند سال پیش خیلی با استقبال خوبی رو به رو نبود. اما اکنون لحظه به لحظه تعداد فروشگاه‌های اینترنتی رو به افزایش است و میل مردم به خرید کالای اینترنتی بیش از پیش شده است. با این وجود هنوز هم ترس‌هایی از فروش اینترنتی وجود دارد که مانع خرید کالای اینترنتی توسط مردم می‌شود.

    پ
    پ

    فروش اینترنتی یکی از پردرآمد ترین مشاغل حال حاضر است. اما اینکه فروش آنلاین چه چیزی سود بیشتری دارد و مشتری بیشتری جذب می‌کند، همواره مورد بحث متخصصان این حوزه بوده است.

    قبل از هر چیزی بهتر است به این نکته توجه کنید که باید برای پیدا کردن شغل مناسب خود به سه عامل استعداد، مهارت و نیاز بازار توجه کنید. عدم توجه به هرکدام از این نکته‌ها منجر به شکست در کسب‌وکارتان می‌شود.

    استعداد و مهارت که دو مؤلفه شخصی هستند، نیاز به کاوش در درون خودتان دارد؛ اما بررسی نیاز بازار همت بیشتری می‌طلبد و نیاز به جست‌وجوی میدانی، پرس‌وجو و تحقیق دارد.

    در گذشته که فضای وب با این سرعت و امکانات در اختیار بازاریابان نبود، راه‌های بسیار پیچیده و عجیبی برای سنجش نیاز بازار و پیداکردن پرفروش ترین محصولات در فروشگاه اینترنتی سال 2022 طی می‌شد.

    اما اکنون غول‌های فروش اینترنتی اطلاعات بی‌نظیر و ارزشمندی در خصوص پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران و جهان در اختیار ما می‌گذارند.

    کافی است سری به لیست فروش محصولاتشان بزنیم و دسته بندی های مختلف را ارزیابی کنیم. در ادامه برای پاسخ به سؤالات زیر همراه ما باشید.

    • پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال چیستند؟
    • کدام محصولات در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران هستند؟
    • در سطح جهانی چه محصولاتی پر فروش تر هستند؟
    • کدام فروشگاه ها غول فروش اینترنتی در جهان هستند؟
    • چگونه فروش محصولات اینترنتی خود را بیشتر کنیم؟

    13214 - راهنمای جامع فروش اینترنتی در سال 1401 - پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال

    با پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال آشنا شویم

    فروش اینترنتی در ایران تا چند سال پیش خیلی با استقبال خوبی رو به رو نبود. اما اکنون لحظه به لحظه تعداد فروشگاه‌های اینترنتی رو به افزایش است و میل مردم به خرید کالای اینترنتی بیش از پیش شده است. با این وجود هنوز هم ترس‌هایی از فروش اینترنتی وجود دارد که مانع خرید کالای اینترنتی توسط مردم می‌شود.

    طبق آمار جهانی، خریدهای اینترنتی در آمریکا به 40 میلیارد دلار رسیده است و همینطور طبق گزارش‌ها داخلی میزان خریدهای اینترنتی در ایران نسبت به شش سال گذشته 25 برابر شده است. با این وجود چه عواملی منجر به ترس خریداران می‌شود؟

    قبل از اینکه به «پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران» بپردازیم بهتر است نگاهی به دلایل استقبال از فروش اینترنتی در ایران و همچنین ترس از آن بپردازیم.

    دلایل استقبال مردم از فروش اینترنتی

    تنوع بالای محصولات

    تصور کنید برای خرید مانتو به بازار محله خود بروید و تمام آن را زیر و رو کنید؛ یا نه حتی فرض کنید به بزرگترین مرکز فروش مانتو در ایران بروید چند مانتو رو می‌توانید ببینید و با چه تنوعی رو به رو هستید؟

    حتی اگر بنا به فرض شما به بزرگترین بازار هم بروید و پایتان هم شما را یاری کند و از نفس نیافتید باز هم نمی‌توانید تنوع خیلی زیادی را شاهد باشید.

    اما اگر خرید اینترنتی را انتخاب کنید می‌توانید تمام بازارهای ایران و یا حتی فراتر از ایران را زیر نظر داشته باشید و با دنیایی از تنوع رو به رو شوید. در حال حاضر در ایران، مانتوها در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال قرار گرفته اند.

    نیازی نیست به صورت حضوری به فروشگاه بروید

    خرید به صورت حضوری در شهرهای بزرگ و پرترافیک امروزه دیگر لذت زیادی ندارد و بیشتر از لذت باعث می‌شود خستگی ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های سنگین بر تن آدم بماند.

         این در حالی است که خریدهای اینترنتی به ما این امکان را می‌دهند بدون این همه زحمت و تنها با یک کلیک خرید خود را انجام دهیم و از خرید خود نهایت لذت را ببریم.

    امکان خرید بدون واسطه و ارزان تر

    فروشگاه‌های حضوری اغلب به خاطر اجاره‌های سنگینی که پرداخت می‌کنند مجبورند به روی مبالغ خود بکشند و یا حتی اجناس را به قیمت گزافی به مشتری بفروشند.

    اما با خرید از پیج‌ها یا سایت‌های اینترنتی شما دیگر مجبور نیستید اجاره صاحب مغازه را پرداخت کنید! بلکه می‌توانید از قیمت‌های مناسب لذت ببرید.

    اگر به لیست «پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال» بروید و قیمت آن‌ها را با همان محصولات در بازارهای همتای حضوریشان مقایسه کنید به خوبی متوجه این موضوع می‌شوید.

    دلایل ترس مردم نسبت به فروش اینترنتی

    با وجود تمام مزایایی که در بالا برای خریدهای اینترنتی شمردیم بازهم عده زیادی همچنان از خرید اینترنتی ترس دارند. دلایل ترس آن‌ها را در ادامه بخوانید:

    ترس از فیک بودن فروشگاه آنلاین

    از آنجایی که فروشگاه‌های آنلاین در حال حاضر مانند قارچ در حال تکثیر هستند نباید از حق بگذریم که اعتماد کردن به هر فروشگاهی کار دشواری است.

    در پیج‌های اینستاگرامی توجه به نکات زیر می‌تواند به ما در تشخیص فیک بودن یا نبودن کمک کند.

    • عکس‌های پیج شخصی سازی شده باشد و هرعکس از یک جا نباشد.
    • هایلایتی مربوط به نظرات کاربران و مشتریان داشته باشد.
    • کامنت‌های فیک در زیر پست‌هایش نباشد.
    • و…

    اگر به غول‌های فروش اینترنتی سری بزنید (در ادامه این مطلب لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال را با توجه به آمار آن‌ها برایتان آورده‌ایم) ؛ متوجه خواهید شد که آن‌ها از همان ابتدا تمام این نکات را رعایت کرده‌اند.

    عدم تطابق عکس و اطلاعات کالا با کالای واقعی

    یکی دیگر از دلایل ترس از خرید آنلاین مغایر بودن اطلاعات کالا با کالای دریافتی است. خیلی اوقات افراد عکس از کالای خارجی می‌گذارند اما کالایی که برای شما می‌فرستند کاری بسیار بی کیفیت است.

    دزدیده شدن و فروش اطلاعات

    این مورد نیز از دیگر دلایلی است که می‌تواند منجر به وحشت از خرید اینترنتی گردد. متأسفانه برخی از کلاهبرداران از اطلاعات کارتی شما سو استفاده کرده و حسابتان را خالی می‌کنند.

    برای جلوگیری از تمام این موارد بهترین راه و تنها راه هوشمند بودن شما و دقت زیادتان در هنگام خرید است.

    حال که به اهمیت فروش اینترنتی پی بردیم بهتر است اگر می‌خواهیم وارد این حوزه بشویم و برای خود آنلاین شاپی تأسیس کنیم با پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال آشنا شویم.

    پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال

    در حال حاضر با وجود سایت‌های اینترنتی معتبر نظیر دیجی‌کالا و… دستیابی به لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال کار ساده‌ای است. از این رو در ادامه با بررسی آمار همین سایت‌ها لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران را برایتان می‌آوریم.

    محصولات غذایی و سوپر مارکت

    محصولات غذایی همواره جزء پرفروش ترین محصولات اینترنتی بوده‌اند در ادامه لیست پرفروش‌ترین این محصولات در ایران را ببینید:

    شیر

    اصولاً کالاهای مصرفی روزانه بیشترین فروش را دارند و شیر نیز دقیقاً از همین نوع کالاهاست. به طور تقریبی هر روز جمعیت زیادی برای مصرف روزانه خود شیر تهیه می‌کنند.

    تخم‌مرغ

    یکی دیگر از پرمصرف‌ترین کالاها در خانه‌های ایرانی و پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران، تخم‌مرغ است و می‌شود گفت به گونه‌ای یار همیشگی مادر خانواده برای مواقع بی حوصلگی است تا غذای ساده ای با آن تهیه کند؛ از این رو در مقام دوم پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال قرار می‌گیرد.

    دستمال کاغذی

    دستمال کاغذی نیز از دیگر کالاهایی است که در کشور ما مصرف بسیار بالایی دارد از این رو در لیست پرفروش‌ترین کالاهای اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد.

    روغن

    تقریباً می‌شود گفت روغن پایه و بیس تمام غذاهای ایرانی است از این رو یکی دیگر از محصولاتی که در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال قرار می‌گیرد روغن است.

    ماست

    ماست نیز همانند شیر یکی از محصولات محبوب ایرانی هاست که معمولاً در کنار غذاهای برنجی خیلی خوش می‌درخشد پس چای تعجب نیست اگر اسم آن را نیز در کنار پر فروش ترین محصولات اینترنتی در ایران ببینیم.

    تنقلات مختلف

    برای اینکه بدانید چرا اسم تنقلات در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال آمده است کافی است تصور کنید همین الان برای خرید به سوپرمارکت رفته‌اید. چه چیزی بیشتر شما را به هوس می‌اندازد؟

    همانطور که خودتان پاسخ دادید چیپس، پفک و بعد از آن انواع پاستیل‌ها و دسرها جزء هوس برانگیزترین محصولات اند از این رو قطعاً نام آن‌ها را نیز باید در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال شاهد باشیم.

    انواع نوشیدنی‌ها

    تنوع نوشیدنی‌ها روز به روز در حال افزایش است و از این رو با طعم‌های بی نظیر و متنوع خود توانسته‌اند برای خود جای مطلوبی در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال باز کنند. البته که همچنان انواع قدیمی نوشیدنی‌ها نظیر نوشابه و دوغ طرفداران بیشتری دارد.

    گوشت و مرغ و دیگر محصولات پروتئینی

    از آنجایی که در ایران هنوز جمعیت زیادی به گیاه‌خواران نپیوسته‌اند و غذاهای سنتی و قدیمی ایران نیز سرشار از گوشت و پروتئین هستند؛ مصرف کالاهای پروتئینی در کشور ما طرفداران زیادی دارد و گوشت و مرغ در دسته پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران قرار می‌گیرند.

    اقلام و محصولات بهداشتی و خانگی

    محصولات بهداشتی نیز از جمله اقلامی است که فروش آنلاین آن تقاضای زیادی دارد تا حدی که می‌شود گفت در حال حاضر با تبلیغات مختلف اینفلوئنسرها و بلاگر ها برای سایت‌های مختلف در مورد روتین‌های پوستی و اقلام بهداشتی میزان خرید اینترنتی این محصولات از خرید حضوری آن‌ها بیشتر شده است.

    پرفروش ترین محصولات سال در دسته کالاهای دیجیتال

    کالاهای دیجیتال از جمله محصولاتی هستند که روز به روز به تعداد طرفداران و مصرف کنندگان آن افزوده می‌شود. در ادامه لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال در این دسته را ببینید:

    تلفن همراه

    به صورت کلی یکی از پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی در ایران موبایل‌های هوشمند هستند و در حال حاضر به خاطر شرایط خوب فروش که سایت‌ها برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند فروش آنلاین بی‌نظیری دارند.

    پایه گوشی

    پایه موبایل یکی از پردرخواست‌ترین لوازم جانبی گوشی‌هاست و در مواقع رانندگی، در محل کار و خیلی از مکان‌های دیگر بهترین وسیله برای راحتی صاحب گوشی است.

    مودم

    با استفاده روزافزون از اینترنت و گران شدن بسته‌های اینترنتی خط‌های تلفن همراه، تقاضا برای خرید مودم‌ها لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند تا جایی که می‌شود گفت دنیای بدون مودم برای اهالی اینترنت دنیای چندان مطلوبی نخواهد بود.

    از این رو نام مودم‌ها همواره در کنار پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال می‌درخشد.

    هندزفری‌های مختلف

    کافی است وقتی از خانه بیرون می‌روید به اطرافتان نگاه کنید آن وقت تعداد بی‌شماری از افراد را می‌بینید که هندزفری یا هدفون در گوش در حال پیاده‌روی هستند. هندزفری‌ها در حال حاضر یار همیشگی مردم برای فرار از شلوغی و ناآرامی شهر هستند.

    هارد و فلش

    حجم وسیع اطلاعات مجازی افراد منجر می‌شود تقاضا برای خرید فلش و هارد لحظه به لحظه افزایش پیدا کند.

    پاور بانک

    در جایی که میزان استفاده از گوشی زیاد است قطعاً می‌شود گفت پاوربانک‌ها نجات‌بخش هستند و یار همیشگی کسانی‌اند که مدام از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

    ساعت هوشمند

    ساعت هوشمند نیز از جمله کالاهایی است که در سال‌های اخیر به فروش بالایی دست پیدا کرده است و توانسته محبوبیت زیادی برای خود کسب کند.

    فروش آنلاین چه چیزی سود بیشتری دارد و پرفروش‌ترین محصولات چه خصوصیاتی دارند؟

    از پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال که بگذریم بهتر است به این سؤال پاسخ دهیم که به طور کلی «فروش آنلاین چه چیزی سود بیشتری دارد» یا اینکه خصوصیات محصولات پرفروش چیست؟ در ادامه به پاسخ این سؤال می‌پردازیم.

    ایجاد مزیت رقابتی

    به طور کلی اولین اصل برای اینکه بتوانید در این آشفته بازار اینترنتی، فروش خوبی کسب کنید ایجاد مزیت رقابتی است. یعنی بتوانید وجه تمایزی ایجاد کنید که نسبت به رقبایتان برتر باشید تا مشتری به سمت شما جذب شود و ترجیح دهد از شما خرید کند. به دو روش زیر می‌توان مزیت رقابتی ایجاد کرد:

    طراحی منحصر به فرد

    به طوری کلی محصولاتی فروش بیشتری دارند که نو و تازه باشند ارائه و فروش محصولات تکراری قطعاً سوددهی محصولات خلاقانه و جدید را ندارد.

    باید سعی کنید خلاقیت زیادی در طراحی محصول خود داشته باشید و محصولی ارائه کنید که تا به حال همانندش در بازار موجود نبوده است.

    برای این‌کار می‌توانید از برندهای بزرگ و مطرح جهان ایده بگیرید. پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال دقیقاً دنباله رو این قاعده هستند.

    قیمت استثنائی

    یکی دیگر از مواردی که می‌تواند مزیت رقابتی خوبی ایجاد کند تفاوت در قیمت نسبت به رقیبان است؛ مثلاً اگر شما کتاب می‌فروشید و می‌بینید اکثر رقیبانتان آف‌های پنجاه درصدی گذاشته‌اند شما از آف پنجاه و پنج درصد استفاده کنید. نگران نباشید به زودی با افزایش سریع مشتریانتان نتیجه آن را می‌بینید.

    کیفیت بالا

    این را فراموش نکنید که کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند اگر شما بهترین بسته بندی را داشته باشید و به سریع ترین حالت ممکن بسته را برسانید ولی کیفیت کالایتان خوب نباشد قطعاً مشتری دیگر از شما خرید نمی‌کند.

    پکیجینگ و بسته بندی خاص‌تر نسبت به رقبا

    یکی دیگر از کارهایی که این روزها خیلی ترند شده است و باعث ایجاد حس خوب در مخاطبتان می‌شود استفاده از پکیجینگ‌ها و بسته بندی‌های متفاوت و جذاب است.

    این روزها از هر آنلاین شاپی که خرید کنید خواهید دید که سعی می‌کنند محصول شما را با بهترین بسته بندی برایتان ارسال کنند و این دقیقاً اصلی است که پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال از آن تبعیت می‌کنند.

    پس شما هم از این نکته غافل نشید و با بررسی رقبایتان سعی کنید بسته بندی بهتر و شکیل‌تری ارائه دهید. نوشتن جملات کوتاه به روی بسته هم می‌تواند به جذاب‌تر شدن آن کمک کند و حس خوبی در مخاطبتان ایجاد کند.

    ارسال سریع‌تر در مقایسه با رقیبان

    همان‌طور که در بالا گفتیم یکی از دلایل ترس مردم از خرید اینترنتی عدم ارسال به موقع محصولات است. شما با ارسال سریع محصول و کالایتان برای مخاطبتان حس امنیت به وجود آورید و نیاز آن را برطرف کنید. این‌گونه مطمئن باشید که آن‌ها به زودی تبدیل به مشتریان وفادار شما خواهند شد.

    پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران متعلق به شرکت‌هایی است که محصولاتشان را به موقع و سریع ارسال کرده‌اند.

    ارائه خدمات پس از فروش

    از دیگر کارهایی که می‌تواند به ایجاد مزیت رقابتی برندتان کمک کند ارائه خدمات پس از فروش است این‌گونه مشتری احساس نمی‌کند شما فقط به دنبال فروش بوده‌اید و بلافاصله پس از فروش او را رها کرده‌اید.

    پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال در جهان

    خب همانطور که در ابتدا قولش را دادیم وقت آن رسیده است که پس از بررسی پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران به این مسئله بپردازیم که در جهان فروش آنلاین چه چیزی سود بیشتری دارد و پرفروش ترین محصولات اینترنتی جهان کدام‌اند؟

    برای پاسخ به این سؤال چاره‌ای نیست جز اینکه سراغ بزرگترین فروشگاه اینترنتی بین‌المللی یعنی آمازون برویم. طبق آمار آمازون پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال به شرح زیر است:

    • اسباب بازی و بازی‌های کامپیوتری
    • لوازم دیجیتال و محصولات الکترونیکی
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • کتاب‌ها
    • پوشاک
    • جواهرات و زیورآلات
    • پوشاک و لباس

    اسباب بازی

    کودکان همیشه یکی از بهترین جوامع هدف برای فروش هستند. مصرف در این گروه بالاست و میل آن‌ها به استفاده از اسباب‌بازی‌های متنوع نیز بسیار زیاد است.

    از این رو اسباب بازی یکی از پولسازترین و بهترین کالاها برای فروش است؛ بنابراین مقام اول را در دسته بندی‌های آمازون کسب کرده است.

    پرفروش ترین اسباب بازی‌های آمازون به شرح زیر است:

    • کلکسیون عروسک‌ها یا عروسک‌های کلکسیونی
    • کفپوش‌های کودکانه با طرح ماشین

    لوازم دیجیتال و محصولات الکترونیکی

    این دسته از محصولات همواره جزء پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال، ایران و جهان بوده‌اند و خواهند بود.

    زیرا هوش مصنوعی و دنیای دیجیتال برای انسان امروز از هر چیزی جذاب‌تر است و این جذابیت نه تنها به مرور زمان کم نمی‌شود بلکه با اختراعات جدید لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

    پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی سال در دسته محصولات الکترونیکی به شرح زیر است:

    • کنترل تلویزیون
    • بلندگوهای هوشمند
    • فیلم‌ها

    بازی‌های رایانه‌ای

    کافی است نگاهی به جوانان و نوجوانان و حتی فراتر به میان سالان و خردسالان اطرافتان بیندازید و آن‌گاه شاهد محبوبیت زیاد بازی‌های رایانه‌ای شوید.

    دقیقاً به خاطر همین طرفداران پروپاقرص، بازی‌های رایانه‌ای یکی از پرفروش‌ترین دسته‌های محصولات اینترنتی سال هستند.

    پرفروش‌ترین کالاهای این دسته عبارت‌اند از:

    • کارت‌های هدیه برای خرید بازی‌ها
    • بازی Donkey Kong

    کتاب‌ها

    در حال حاضر کتاب ها یکی از پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران و جهان هستند و به تعداد علاقه‌مندان آن هر لحظه اضافه می‌شود.

    پرفروش‌ترین کتاب‌ها به گزارش آمازون به شرح زیر است:

    • میز مگنولیا
    • وفاداری بیشتر
    • من در تاریکی خواهم رفت

    پوشاک

    یکی از جذاب‌ترین محصولات برای فروش پوشاک است. میل زیاد افراد به شیک پوشی و به روز بودن باعث می‌شود نیاز به بازار پوشاک بی انتها باشد.

    به خصوص در حال حاضر که با وجود صنعت مدلینگ، هر روز لباس‌های قدیمی از مد می‌روند و لباس‌های جدیدی جایگزین آن‌ها می‌شوند. در نتیجه دور از انتظار نیست که همیشه نام پوشاک را در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال ببینیم.

    پرفروش ترین‌های پوشاک به گزارش آمازون:

    • شلوار یوگا
    • کفش‌های نیتیو جفرسون
    • کلاه شنای محافظت در برابر خورشید

    سخن آخر

    این روزها دیگر تأثیر بی نظیر اینترنت و فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و تقریباً همه ما همه روزه ساعات زیادی را در گوشی می‌گذرانیم. پس چرا از این ساعت خود به خوبی استفاده نکنیم و به راحتی میلیاردر نشویم؟

    فضای مجازی با ارائه بهترین امکانات برای فروش و بازاریابی به آسانی در اختیار ماست. پس اگر شما تا کنون بیرون گود ایستاده‌اید و تنها نظاره گر بودید همین حالا آستین‌هایتان را بالا بزنید و وارد میدان شوید.

     به قول مثل قدیمی ما ایرانی‌ها ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است. کافی است قبل از ماهی‌گیری خود را به وسایل و مقدمات آن تجهیز کنید و از نحوه صید ماهی‌ها اطلاع داشته باشید.

    حالا که آستین‌هایتان را بالا زده‌اید و آماده حرکت هستید و قصد دارید آنلاین شاپ خود را تأسیس کنید پیشنهاد می‌کنیم یکبار دیگر با دقت این مطلب را بخوانید و بهترین کالا را برای فروش انتخاب کنید.

    ما در این مطلب سعی کردیم بدانیم فروش آنلاین چه چیزی سود بیشتری دارد و همینطور با پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال، ایران و جهان آشنا شویم.

    در نهایت بهتر است بدانید مهم‌ترین اصل در هرچیزی شرط انصاف است. شما هم اگر می‌خواهید وارد این گود شوید این اصل مهم را فراموش نکنید.

    این بدان معناست که سعی کنید بازاریابی شما یک معامله دوسر سود باشد و هم خودتان، هم مشتری از این معامله لذت ببرید. حال بفرمایید این گوی و این میدان.

    راستی شمایی که در حال تأسیس آنلاین شاپ خود هستید از بین لیستی که برایتان آورده‌ایم چه محصولی را برای فروش انتخاب کرده‌‌اید و دلیل این انتخابتان چه بوده است؟ برایمان بنویسید.

    سؤالات متداول

    پرفروش ترین محصولات اینترنتی ایران چیست؟

    • محصولات سوپر مارکت
    • کالای دیجیتال

    پرفروش ترین محصولات اینترنتی جهان چیست؟

    • اسباب بازی و بازی‌های کامپیوتری
    • لوازم دیجیتال و محصولات الکترونیکی
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • کتاب‌ها
    • پوشاک
    • جواهرات و زیورآلات
    • پوشاک و لباس

    فروش آنلاین چه چیزی سود بیشتری دارد؟

    محصولاتی که خلاقانه باشند و دارای کیفیت خوب و قیمت منصفانه باشند و همینطور بسته‌بندی زیبا و شکیلی داشته باشند بهترین فروش را خواهند داشت و همواره اسمشان در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.