×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

234 7 - تعمیرگاه تویوتا -

شرکت خودروسازی تویوتا که در سال ۱۹۳۷ در ژاپن توسط کیشیرو تویودا تاسیس شد، این شرکت شاید هیچ وقت گمان نمی‌کرد که در ایران طرفداران فراوانی پیدا کند و یکی از برندهای محبوب ایرانیان و مردم جهان باشد ولی امروزه وقتی صحبت از راحتی، کیفیت بالا و امنیت سرنشینان خودرو می‌شود، تویوتا گزینه مناسبی محسوب خواهد شد و هرکس تعبیر متفاوتی از مزیت‌های این برند دارد و با توجه به آن خودرو مدنظر خود را انتخاب می‌کند. خودروهای ساخت تویوتا به دلیل کیفیت بالا به سادگی دچار مشکل نمی شود اما در صورتی خرابی باید حتما توسط تعمیرگاه تویوتا به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

تویوتا با تولید خودروهای سواری و شاسی بلند توانسته خود را با هر سلیقه‌ای تطابق دهد و انتخاب را برای خریدار آسان نماید چراکه هر شخصی با هر سن و سلیقه‌ای می‌تواند سراغ یکی از خودروهای تویوتا برود و با خیال راحت خودروی خود را انتخاب کند، خودروهایی چون GT86، FJ  کروزر که جزو خودروهای اسپرت و جوان پسند محسوب می‌شوند و خودروهایی مانند لندکروز، تویوتا کمری یا آریون که بهترین انتخاب برای خانواده‌ها به‌حساب می‌آید، همچنین کرولا و  پریوس نیز از خودروهایی هستند که در ایران طرفداران زیادی دارند.

با وجود این‌که برند تویوتا کیفیت بالای خود را به همگان ثابت کرده و مشتریان از انتخاب این برند راضی هستند اما تویوتا نیز مانند تمام خودروهای جهان نیاز به تعمیر و بازدید دوره‌ای دارد، اغلب خرابی در خودروهای این برند با توجه به کیفیت بالای قطعات دیر به دیر رخ می‌دهد اما بازدید دوره‌ای و اطمینان از سلامت خودرو امری لازم برای تمامی خودروها از جمله خودروهای تویوتا است. اگر برای تعمیرات خودرو خود نیاز به دریافت مشاوره تخصصی دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تعمیرگاه کره ژاپن تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

انتخاب تعمیرگاه تویوتا

با توجه به اینکه خودروهای تویوتا در ایران جزو خودروهای لوکس و گران قیمت محسوب می‌شوند پس انتخاب تعمیرگاه مناسب و حرفه‌ای نکته‌ی قابل توجه ای است که غفلت از آن موجب می‌شود تا با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کنید زیرا اگر تعمیرکار خودروی شما از مهارت، دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر خودروهای تویوتا برخوردار نباشد نه‌تنها خودروی شما تعمیر نمی‌شود بلکه امکان دارد مشکلات دیگری در خودرو ایجاد شود.

شاید شما برای تعمیر خودروی خود با تعمیرگاه های فراوانی رو به رو شوید که ادعای نمایندگی یا تعمیرگاه تویوتا داشته باشند ولی متاسفانه تعداد زیادی از این تعمیرگاه ها از مهارت کافی برای تعمیر خودروی تویوتا برخوردار نیستند و تجربه کافی را ندارند، از آن جایی که تعمیر این دسته از خودروها بسیار تخصصی است باید در انتخاب تعمیرگاه تویوتا دقت داشته باشید در غیر این صورت وقتی خرابی خودروی شما توسط تعمیرگاه های نامعتبر بیشتر می‌شود طبیعی است که هزینه شما نیز برای تعمیر خودرو زیادتر می‌شود. شاید برایتان سوال باشد که چطور یک تعمیرگاه تویوتا تخصصی پیدا کنیم؟

نکاتی در مورد انتخاب تعمیرگاه تویوتا

در انتخاب تعمیرگاه تویوتا به این نکته توجه داشته باشید که تعمیرگاه مدنظر برای این برند از تعمیرکار مخصوص و دوره دیده بهره ببرد و خدمات جامعی از قبیل تعمیر موتور تویوتا، تعمیرات برق، تعمیر گیربکس، سرویس های دوره ای و تامین قطعات یدکی و اصلی به همراه داشته باشند.

تامین قطعات

تامین قطعات مورد نیاز برای تعمیر خودرو از نکات مهمی تلقی می‌شود که اگر تعمیرگاه مدنظر از این امتیاز برخوردار باشد و قطعات را تامین کند دیگر نگرانی بابت پیدا کردن قطعات ندارید و با خیال راحت می‌توانید تمام امور را به تعمیرگاه تویوتا خود بسپارید. البته اگر خودتان دسترسی آسان به قطعات اصلی را داشته باشید می‌توانید این موضوع را با تعمیرکار خود در میان گذاشته و با مسئولیت خودتان قطعه را فراهم نمایید.

123 12 - تعمیرگاه تویوتا -

رضایت مشتری

نه‌تنها در بحث تعمیر خودرو بلکه در خیلی از موارد دیگر رضایت مشتریان بسیار مهم است و تقریبا از عملکرد آن مجموعه اطمینان خاطر پیدا می‌کنیم و برای انتخاب خیالمان راحت‌تر است، از این رو برای تعمیرگاه تویوتا نیز می‌توانید یکی از معیارهای انتخاب را رضایت مشتریان قرار دهید و بررسی کنید که آیا مشتریان قبلی از تعمیرگاه مدنظر شما راضی بوده‌اند یا خیر، بررسی رضایت مشتری در امر انتخاب می‌تواند بسیار کمک حالتان شود.

تعمیر یا تعویض

شاید مهم‌ترین شاخصه در انتخاب تعمیرگاه تویوتا این نکته باشد که آیا تعمیرگاه مدنظر مهارت تعمیر قطعات را دارد یا فقط به فکر تعویض است؟ گاهی اوقات قطعاتی در خودرو تویوتا خراب می‌شوند که نیاز به تعمیر دارند و اصلا نیازی به تعویض نیست اما تعمیرگاه های نامعتبر تخصص لازم برای تعمیر را نداشته و قطعه را تعویض می‌کنند.

از طرفی شاید پیدا کردن قطعات اصل برای خودرو دشوار باشد، پس تعمیر این دسته از قطعات در اولویت قرار دارند و قطعه اصلی خودرو شما جای خود را به قطعه نامرغوب نمی‌دهد، تعمیرگاه ها و نمایندگی های معتبر درصدد هستند تا قطعات اصلی را تعمیر کنند و تا جایی که امکان دارد تعویض صورت نگیرد مگر آنکه دیگر آن قطعه قابل تعمیر نباشد.

هزینه تعمیر

از آن جایی که خودروهای تویوتا جزو خودروهای گران قیمت محسوب می‌شود به طبع هزینه تعمیر و نگه‌داری بالایی هم دارند و این امر باعث شده تا تعدادی از نمایندگی‌ها و تعمیرگاه های نامعتبر تویوتا سوءاستفاده کرده و دستمزد یا هزینه‌های فراوانی از مشتریان طلب کنند. پس یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشت دستمزد و هزینه تعمیر معقول و به‌صرفه است.

حرف آخر

تویوتا خودرویی با استانداردهای جهانی که هرکسی را مجذوب خود می‌کند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید خودرو محسوب می‌شود و بین مردم این طرز فکر شکل گرفته که خودروهای تویوتا به‌ندرت دچار خرابی می‌شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند.

در اینکه قطعات تویوتا از کیفیت بسیار بالایی ساخته شده‌اند شکی نیست اما توصیه می‌شود رسیدگی و بازدیدهای منظم خودرو را جدی گرفته و اگر احساس کردید که کوچک‌ترین صدایی از خودرو به گوش می‌رسد که قبلا این صدا وجود نداشته حتما به تعمیرگاه تویوتا مراجعه کنید تا عیب‌یابی انجام شود زیرا کوچک‌ترین خرابی‌ها اگر در خودرو رسیدگی نشود ممکن است آسیب‌های جدی‌تری به خودرو وارد نماید و شما را دچار نگرانی کند.

البته اگر تعمیرگاه تویوتا مدنظر شما دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته باشد می‌توانید مسائلی از این قبیل را به صورت تلفنی با متخصصین در میان گذاشته و قبل از مراجعه حضوری با آن‌ها مشورت نمایید که این امر نیز یکی دیگر از مزیت‌های تعمیرگاه های معتبر تویوتا محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.