شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد با معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در سال 1401
    07 خرداد 1401 - 9:42
    شناسه : 198584
    1

    ثبت کردن شرکت در مناطق آزاد علاوه بر معافیت‌های مالیاتی ۲۰ ساله می تواند مزیت های قانونی و رسمی بسیار زیاد دیگری را برای شما به همراه داشته باشد و این در صورتی است که شما می توانید تمامی شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد را به درستی انجام دهید.

    پ
    پ

    image 1653668275 - شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد با معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در سال 1401 -

    برای اینکه بتوانید از معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در مناطق آزاد کشور استفاده نماید شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملاً رسمی و قانونی به ثبت برسانید.

    ثبت کردن شرکت در مناطق آزاد علاوه بر معافیت‌های مالیاتی ۲۰ ساله می تواند مزیت های قانونی و رسمی بسیار زیاد دیگری را برای شما به همراه داشته باشد و این در صورتی است که شما می توانید تمامی شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد را به درستی انجام دهید.

    شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد

    با توجه به اینکه قوانین حاکم بر مناطق آزاد با قوانین حاکم بر دیگر استانها و شهرستانهای کشورمان متفاوت است برای اینکه بتوانید شرکت و کسب و کار خود را در مناطق آزاد به ثبت برسانید لازم است ابتدا مجوزهای لازم را در مورد نوع فعالیت و همچنین خدماتی که قرار است ارائه کنید دریافت نمایید.

    برای کسب مجوز های لازم در مناطق آزاد، مراکز و اداره های مختلفی در این مناطق قرار داده شده است که شما می توانید از این طریق قبل از اجرای تمامی مراحل ثبت شرکت خود به راحتی شرکت و کسب و کار خود را در ابتدای راه دارای مجوز نمایید.

    کسب و کارهای مختلفی که بتوانند در این زمینه ابتدا مجوزهای لازم را دریافت کرده و سپس با رعایت کردن تمامی شرایط و مراحل که در نظر گرفته شده است شرکت یا کسب و کار خود را در مناطق آزاد به ثبت برسانند از معافیت مالیاتی ۲۰ ساله برخوردار هستند.

    انتخاب نوع شرکت

    در مناطق آزاد نیز مانند دیگر منطقه های کشورمان شما به راحتی می توان شرکت خود را به هفت نوع مختلف به ثبت برسانید اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که شرکت های مختلف تعاونی و تضامنی و سهامی خاص و مسئولیت محدود سودآوری بسیار بیشتری در این مناطق دارند و شما با رعایت کردن تمامی قوانینی که برای ثبت شرکت در مناطق آزاد در نظر گرفته شده است می توانید با ثبت شرکت به یکی از این انواع به سودآوری بسیار قابل توجهی برسید.

    قبل از اینکه نوع شرکت خود را انتخاب کنید باید به سراغ انتخاب یک نام مناسب برای شرکت و کسب و کار خود بروید و تمامی استعلام های لازم را در مورد نام شرکت های ثبت شده قبلی در مناطق آزاد انجام دهید تا نام مورد نظر شما برای شرکت و کسب و کارتان به هیچ عنوان شباهتی به نام های ثبت شده قبلی نداشته باشد و کاملا همسو با نوع کسب و کار و خدماتی که در این مناطق قرار است ارائه دهید باشد.

    پس به عبارتی می‌توانیم بگوییم در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت کاملا رسمی را در سامانه ها و مراکز و مناطق آزاد انجام دهید باید ابتدا یک نام مناسب را برای شرکت خود انتخاب کرده و در مراحل بعدی نوع شرکت خود را با توجه به مدارک ثبت شرکت و شرایطی که در اختیار دارید انتخاب نمایید.

    ثبت کردن شرکت و کسب و کار به صورت آنلاین در مناطق آزاد از طریق سامانه های مختلف از جمله سامانه پایدار ثبت امکان پذیر شده است و شما با پرداخت هزینه ثبت شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود و تعرفه های آن بسیار اندک و اقتصادی می توانید به راحتی شرکت خود را در انواع مختلف در مناطق آزاد به ثبت برسانید و از مزیت‌های قانونی شدن آن استفاده کنید.

    image 1653668330 - شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد با معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در سال 1401 -

    مزیتهای ثبت شرکت در مناطق آزاد کدامند

    اگر قصد داشته باشد شرکت خود را در مناطق آزاد به ثبت برسانید باید به این نکته توجه کنید که ثبت شرکت در مناطق آزاد نیازمند اخذ مجوزهای لازم است پس از اجرای تمامی مراحل ثبت شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود به صورت کاملا قانونی و قابل پرداخت برای پرداخت های مختلف روزنامه رسمی کثیرالانتشار میباشد.

    در صورتی که بتوانید شرکت و کسب و کار خود را در مناطق آزاد به ثبت برسانید با توجه به مصوبه در این زمینه در نظر گرفته شده است می توانید از معافیت مالیاتی ۲۰ ساله برخوردار باشید و این می‌تواند یک موضوع جذاب برای شما باشد تا بتوانید با پرداخت هزینه بسیار مناسب شرکت خود را در ابتدای راه توسعه داده و بدون پرداخت مالیات به سود و درآمد قابل توجهی برسید.

    علاوه بر این موضوع زمانی که شما شرکت خود را در مناطق آزاد مانند ماکو و یا قشم به صورت رسمی به ثبت رسانده باشید می توانید از قابلیت‌های مختلفی مانند اعطای نمایندگی به شهرها و استان‌های دیگر استفاده نموده و البته از طریق وام های دولتی و قانونی که در اختیار شما قرار می گیرد کسب و کار خود را رونق و گسترش دهید.

    در مناطق آزاد هر شهر و استانی و کشوری قوانین خاصی در نظر گرفته شده است که باید برطرف و تمامی این قوانین و دستورالعمل ها برای ثبت شرکت خود و انتخاب اعضا و همچنین مدیر عامل شرکت اقدام نمایید.

    قابلیت واردات و صادرات و همچنین امکان استفاده از خروج و صدور راحت مختلف محصولات از جمله مهم‌ترین مزیت هایی که با ثبت شرکت در مناطق آزاد می توانید به آن دست پیدا کنید.

    image 1653668418 - شرایط ثبت شرکت در مناطق آزاد با معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در سال 1401 -

    هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد چقدر است؟

    ثبت شرکت بسیار متفاوت است شما زمانی که قصد داشته باشد از طریق موسسات و مراکز مختلف امور مربوطه ثبت شرکت در منطقه آزاد انزلی دهید قاعدتاً هزینه های متفاوتی را خواهید دید.

    موسسات مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند با توجه به نوع فعالیت خود و همچنین خدماتی که ارائه می کنند و البته مراحل و مدارکی که برای ثبت شرکت در نظر گرفته می‌شود از تعرفه و هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد متفاوتی استفاده می کنند.

    در صورتی که قصد دارید ارزانترین هزینه ثبت شرکت در کشور را برای ثبت شرکت در مناطق آزاد پرداخت کنید می توانید به راحتی تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خود را از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت انجام دهید.

    برای انجام این امور کافیست وارد وب سایت paydarsabt.com شوید و از طریق صفحات مختلف، فرم ها و اطلاعاتی که از شما خواسته می شود را پر کنید. بعد از اینکار کارشناسان مجموعه تمامی مدارک ثبت شرکت در مناطق آزاد را برای شما چک خواهند کرد و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، امور مربوط به ثبت شرکت شما انجام خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.