×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سهامعدالت - سود جدید برای سهام عدالتی ها در راه است؟ - سهام عدالت

به گزارش «بامردم» به نقل از اقتصادآنلاین: ارزش سهام عدالت هر روز منتشر می‌شود. ارزش سهام عدالت مرتبا در نوسان است. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در اولین هفته خرداد ماه، به ۱۴ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان قرار داشت.ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت نیز در پایان این هفته روی رقم ۲۷ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان ایستاد. این سبد در هفته گذشته ۲۷ میلیون و ۱۱ هزار تومان ارزش داشت.

سود عملکردی سال ۹۹ شرکت‌های بورسی سهام عدالت ۲۱ اسفند سال گذشته برای سهامداران مشمول واجد شرایط واریز شده است، اما همچنان خبری از سود عملکردی ۱۳ شرکت غیربورسی نیست. بر همین اساس دستیار رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

پیمان حدادی گفت: سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت عمدتا توسط سازمان خصوصی‌سازی در حال وصول است، که در آینده نزدیک به حساب سهامداران واریز خواهد. البته که ارزش این سود بسیار کمتر از واریزی‌های قبلی است.

برچسب ها :
  1. www.web-karan.com

    طراحی وب سایت اقساطی در وب کاران طراحی سایت اقساطی فروشگاهی وردپرس | از آنجا که شرکت یا شخصی اگه قصد فروش محصولات خود در اینترنت را داشته باشد نیاز به وب سایت دارد، طراحی سایت برای همه شرکت ها یک نیاز ضروری می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.