پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران + دانلود
    08 خرداد 1401 - 1:37
    شناسه : 198604
    1

    وردپرس بهترین نرم افزار برای طراحی سایت بدون کدنویسی است. بهترین آموزش وردپرس، بهترین سایت آموزش وردپرس تصویری، بهترین منابع آموزش وردپرس جهان، بهترین دوره آموزش وردپرس و دانلود آموزش وردپرس در این مقاله معرفی می شوند.

    پ
    پ

    11 4 - بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران + دانلود - آموزش ساخت سایت

    وردپرس بهترین نرم افزار برای طراحی سایت بدون کدنویسی است. بهترین آموزش وردپرس، بهترین سایت آموزش وردپرس تصویری، بهترین منابع آموزش وردپرس جهان، بهترین دوره آموزش وردپرس و دانلود آموزش وردپرس در این مقاله معرفی می شوند.

    وردپرس چیست

    222 3 - بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران + دانلود - آموزش ساخت سایت

    برای طراحی سایت روش های مختلفی وجود دارد. در یک دسته بندی براساس روش کار می توان روش های طراحی سایت را به دو دسته بدون کدنویسی و با برنامه نویسی تقسیم کرد.

    در روش طراحی سایت با کدنویسی نیاز است تا زبان های برنامه نویسی مثل php یا asp و کدنویسی با html و css و javascript را آموزش ببینید.

    اما در روش طراحی سایت بدون کدنویسی تمام مراحل راه اندازی و مدیریت سایت با یک نرم افزار انجام می شود. به نرم افزار طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا می گویند.

    وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای جهان است که در ادامه ویژگی های مهم آن را فهرست کرده ایم. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه وردپرس چیست و چه کاربردی دارد می توانید به سایت وردپرس باران مرجع آموزش وردپرس مراجعه کنید.

    ویژگی های وردپرس چیست

    نرم افزار وردپرس ویژگی های بی نظیری دارد که آن را از دیگر سیستم های مدیریت محتوا متمایز می کند.

    • طراحی سایت بدون کدنویسی
    • کاملا رایگان
    • امنیت بالا
    • دوستدار گوگل
    • کاربری آسان
    • توسعه پذیری بالا
    • افزایش امکانات با یک کلیک
    • سفارشی سازی ظاهر سایت با یک کلیک

    بهترین آموزش وردپرس

    33 4 - بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران + دانلود - آموزش ساخت سایت

    در بخش قبل در مورد وردپرس و ویژگی های آن توضیح دادیم و گفتیم که یک نرم افزار رایگان برای طراحی سایت بدون کدنویسی است.

    برای آشنایی با روش راه اندازی سایت با وردپرس و مدیریت سایت نیاز است تا کار با این نرم افزار را یاد بگیرید. اما کار با وردپرس و به طور کلی طراحی سایت نیازمند یک سری پیش نیاز ها نیز است.

    در ادامه می خواهیم بهترین منابع آموزش وردپرس جهان را به شما معرفی کنیم که می توانند راهنمای مسیر یادگیری وردپرس برای شما باشند.

    در معرفی بهترین آموزش وردپرس که در ادامه بررسی می کنیم ابتدا بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان را معرفی می کنیم. بهترین سایت آموزش وردپرس ارائه دهنده آموزش تصویری و بهترین دوره وردپرس را نیز بررسی می کنیم.

    اگر قصد دارید یادگیری وردپرس را همین امروز و کاملا رایگان با بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران شروع کنید تا انتهای این راهنما مطالب را دنبال کنید.

    بهترین سایت منابع آموزش وردپرس در جهان

    سایت رسمی وردپرس به آدرس wordpress.org یکی از بهترین منابع آموزش رایگان وردپرس در جهان است که به زبان انگلیسی آموزش های تصویری آماده کرده است. با توجه به اینکه آموزش های این سایت توسط توسعه دهندگان رسمی وردپرس منتشر شده اند یکی از معتبر ترین منابع آموزش وردپرس در جهان است.

    سایت wpbeginner.com یک وبلاگ آموزشی کامل و جامع برای وردپرس است. این منبع بهترین سایت آموزش وردپرس انگلیسی زبان است. آموزش کامل کار با وردپرس و مدیریت سایت به صورت تصویری در این منبع منتشر شده است. همچنین ترفند ها و روش های کار با بهترین افزونه های وردپرس جهان در این سایت ارائه شده اند.

    سایت wp101.com نیز یکی دیگر از وبلاگ های آموزشی عالی طراحی سایت بدون کدنویسی است. تمام آموزش های این سایت بر روی ارائه بهترین آموزش وردپرس و کار با افزونه های کاربردی تمرکز دارند.

    بهترین سایت آموزش وردپرس تصویری

    44 3 - بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران + دانلود - آموزش ساخت سایت

    آموزش های تصویری همیشه در هر حوزه ای مورد توجه کاربران است. آموزش هایی که ترکیبی از متن های آموزشی، تصاویر، ویدئو ها و… می شوند و یک موضوع را به طور کامل ارائه می دهند.

    آموزش وردپرس تصویری نیز در بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان از محبوبیت زیادی برخوردارند. با توجه به اینکه آموزش کار با نرم افزار ها نیازمند اجرای قدم به قدم آموزش ها توسط دانشجویان است، تصاویر و ویدئوهای مرحله به مرحله بهترین راهنمای کاربران برای یادگیری است.

    سایت wpbeginner بهترین سایت آموزش وردپرس جهان است که با ارائه آموزش های تصویری وردپرس بهترین منبع انگلیسی برای یادگیری وردپرس است. در این سایت آموزش های کاملی از کار با پنل مدیریتی وردپرس و قالب و افزونه های محبوب جهان ارائه شده است. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید از این منبع بی نظیر و رایگان استفاده کنید.

    در بین سایت های ایرانی و آموزش به زبان فارسی نیز سایت uniwp.ir مرجع آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی را به عنوان بهترین سایت آموزش وردپرس به شما معرفی می کنیم. در سایت دانشگاه وردپرس آموزش تصویری وردپرس در ۱۰۰ جلسه کوتاه ویدئویی، متنی و تصویری آماده شده است و یک دوره جامع برای یادگیری وردپرس به زبان فارسی است. این آموزش به صورت رایگان در سایت دانشگاه وردپرس منتشر شده است.

    بهترین دوره آموزش وردپرس

    55 1 - بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران + دانلود - آموزش ساخت سایت

    خیلی از کاربران ترجیح می دهند بجای منابع آموزشی تصویری در سایت ها، در یک دوره آموزش وردپرس جامع شرکت کنند. دوره های آموزش دانلودی در این میان دوستداران بیشتری دارند.

    با تهیه یک دوره آموزش وردپرس ویدئویی علاوه بر امکان مشاهده آموزش ها به صورت کاملا عملی و کاربردی امکان مرور چندین باره آموزش ها نیز وجود دارد.

    دوره های آموزشی سایت Linkedin از بهترین منابع آموزشی جهان هستند. دوره آموزش وردپرس به زبان انگلیسی نیز در این سایت منتشر شده اند. خیلی از آموزش های این سایت مثل دوره وردپرس بعد از خرید سایت لیندا قدیم توسط لینکدین در این سایت منتشر شده اند و لینکدین را تبدیل به بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان تبدیل کرده است.

    دانشگاه وردپرس مرجع آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی نیز در ایران با ارائه دوره های آموزش وردپرس حرفه ای یکی از بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان به زبان فارسی است. دوره های یونی وردپرس از سطح مبتدی تا پیشرفته سطح بندی شده اند و در مجموعه ای با نام پرچمداران وردپرس منتشر می شوند. دوره های این سایت شامل پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی هستند. در ادامه در مورد دانلود آموزش WordPress می نویسیم.

    دانلود آموزش وردپرس

    66 1 - بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران + دانلود - آموزش ساخت سایت

    اگر به دنبال دانلود یک دوره جامع وردپرس هستید تا یادگیری وردپرس را از همین امروز شروع کنید خبر خوبی برای شما داریم.

    در سایت یونی وردپرس مرجع آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی دو دوره پایه ای برای شروع کار با وردپرس منتشر شده است. همچنین دوره های پیشرفته تر طراحی سایت نیز برای ادامه مسیر یادگیری حرفه ای در نظر گرفته شده است.

    دوره آموزش قدم به قدم وردپرس برای یک شروع به کار سریع و یادگیری وردپرس در ۳ روز آماده شده است. اگر می خواهید خیلی سریع کار با وردپرس را یاد بگیرید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید این دوره آموزش سریع وردپرس را از دست ندهید. (این دوره به مدت محدود رایگان شده است و لینک دانلود آموزش وردپرس این دوره در پایان همین مقاله موجود است.)

    دوره بعدی که برای دانلود آموزش وردپرس به شما معرفی می کنیم دوره ۱۰۰ جلسه ای آموزش مقدماتی دانشگاه وردپرس است. این دوره به صورت ویدئوهای دانلودی رایگان کوتاه و کاربردی در ۱۰ فصل منتشر شده است.

    لینک دانلود رایگان هر دو دوره معرفی شده در لینک دانلود آموزش وردپرس موجود است.

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “بهترین منابع آموزش وردپرس در جهان و ایران + دانلود”
    1. باورم نمیشه آموزش وردپرس تصویری را با لینک دانلود رایگان گذاشتن. خیلی خیلی ممنون که معرفی کردین.

      پاسخ
    2. ممنون بابت معرفی بهترین منابع آموزشی جهان

      پاسخ
    3. منابع و آموزش های وردپرس خوبی معرفی کردین. امیدوارم با این آموزش ها به هدفم برسم. تشکر

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.