یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قرارگرفتن در دوراهی انتخاب؛ قیمت سئو گران یا ارزان؟!
    08 خرداد 1401 - 1:31
    شناسه : 198605
    0

    دیده‌شدن در بهترین جایگاه‌های گوگل سهم شما را از میزان کلیک‌های کاربران افزایش می‌دهد. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید سهم عمده بازار را تصاحب کنید و کم‌کم رهبری بازار را به دست بگیرید. اما این موفقیت‌ها به چه بهایی اتفاق می‌افتد؟! قیمت سئو ارزان یا گران؟! تئوری‌های مختلفی در این مورد وجود دارد.

    پ
    پ

    راهی انتخاب - قرارگرفتن در دوراهی انتخاب؛ قیمت سئو گران یا ارزان؟! - خدمات سئو

    قیمت سئو گران یا ارزان؟! یکی از سؤالات بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها است. چالشی که آن‌ها را در دوراهی انتخاب قرار می‌دهد. حتماً شنیده‌اید که قدیمی‌ها می‌گویند «هرچقدر پول بدهی همان قدر آش می‌خوری» آیا در مورد سئو، می‌توانیم بگوییم این جمله صدر در صد درست است؟ یعنی قیمت سئو گران تضمینی برای موفقیت و فتح قله‌های گوگل است؟ آیا دریافت خدمات سئو ارزان شما را محکوم به شکست می‌کند؟

    در این مقاله بیشتر در مورد تصمیم‌گیری در این دوراهی صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

    موفقیت در سئو سایت چه بهایی دارد؟

    برای موفقیت سئو سایت المان‌ها و فاکتورهای زیادی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها دریافت خدمات سئو باکیفیت است. خدمات سئو خوب خدماتی است که منطبق بر نیازها و الزامات سایت شما برای رسیدن به بهترین جایگاه‌های گوگل باشد.

    دیده‌شدن در بهترین جایگاه‌های گوگل سهم شما را از میزان کلیک‌های کاربران افزایش می‌دهد. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید سهم عمده بازار را تصاحب کنید و کم‌کم رهبری بازار را به دست بگیرید. اما این موفقیت‌ها به چه بهایی اتفاق می‌افتد؟! قیمت سئو ارزان یا گران؟! تئوری‌های مختلفی در این مورد وجود دارد.

    قیمت سئو گران یا ارزان؟!

    قیمت سئو تضمینی یا به عبارتی قیمت سئو گران که برخی از شرکت‌ها برای ارائه خدمات سئو طلب می‌کنند، می‌تواند تضمینی برای موفقیت باشد؟ یا سئو ارزان به معنی خدمات سئو بی‌کیفیت است؟ این چالش که بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها را درگیر خودکرده واقعاً یک چالش است.

    زیرا برای هرکدام دلایل و نتایجی وجود دارد که شما با بررسی دلایل و البته درنظرگرفتن اهداف خود می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید. اول‌ازهمه باید ببینید که به کجا مراجعه کرده‌اید؟!

    رزومه کاری شرکت سئو را بادقت بررسی کنید. نه قیمت سئو گران تضمینی برای موفقیت است، نه سئو ارزان شما را محکوم به شکست می‌کند. زیرا یکی از المان‌های مهم در قیمت‌گذاری شرکت‌ها انصاف آن‌هاست!!

    هرچقدر پول بدهی همان قدر آش نمی‌خوری!!

    اینکه هر چیزی گران باشد ارزشمند است.  یا به قول قدیمی‌ها هرچقدر پول بدهی همان قدر آش می‌خوری همیشه هم درست نیست. گاهی قیمت سئو بالا نشان از کیفیت نیست. بلکه نشان از بی‌انصافی شرکت سئو است.

    گاهی برخی شرکت‌های سئو بعد از مدتی که اسم و رسمی به هم می‌زنند، به دلیل شناخته شدن مراجعان زیادی پیدا می‌کنند. اینجاست که برخی شروع می‌کنند به طاقچه بالا گذاشتن. قیمت‌هایی برای خدمات خود ارائه می‌دهند که فقط ریشه در بی‌انصافی دارد. شما می‌توانید همان خدمات سئو را با همان کیفیت در شرکت سئو دیگری که متخصص هم هست دریافت کنید.

    قبل اینکه برای دریافت خدمات سئو اقدام کنید رزومه کاری آن شرکت را به‌خوبی بررسی کنید. همچنین لیست قیمت سئو و خدمات سئو که شرکت‌ها ارائه می‌دهند را حتماً با هم مقایسه کنید و پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی بیشتر مقاله خدمات سئو یا تبلیغات را به خوبی بخوانید.

    آیا سئو تضمینی گران است؟

    باید بگوییم تضمین در سئو اصلاً معنی ندارد. زیرا هیچ‌کس نمی‌تواند به هیچ بهایی موفقیت شما را برای رسیدن به جایگاه مشخصی در گوگل تضمین کند. اما مفهوم این جمله می‌تواند درست باشد. دقت کنید می‌تواند!

    از آن جایی که برای موفقیت در سئو و رسیدن به بهترین جایگاه‌ها در صفحه اول گوگل باید از رقبای خود بهتر عمل کنید، نیاز است کارهای بیشتر و البته باکیفیت‌تری روی سئو سایت شما انجام شود، تا بتوانید گوی رقابت را از رقبای خود بربایید.

    مثلاً اگر رقبا برای یک کوئری مشخص 10 رپرتاژ منتشر کرده‌اند شما باید تعداد بیشتر و البته سایت‌های بهتری را نشانه بگیرید تا بتوانید از آن‌ها بهتر باشید. خب طبیعتاً این خدمات بیشتر و باکیفیت‌تر نیازمند زمان و انرژی بیشتری است و البته گران‌تر خواهد بود.

    شیرینی‌فروش به قیمت سئو گران می ارزه …؟!

    قیمت سئو گران ممکن است شما را در دوراهی تصمیم‌گیری برای انجام یا عدم انجام سئو قرار دهد. البته پاسخ به این که چقدر سئو گران برای کسب‌وکار شما نجات‌بخش است، بستگی مستقیم دارد به اینکه اصلاً سئو تا چه اندازه بر اهداف بازاریابی شما تأثیرگذار است.

    اگر شما یک فروشگاه اینترنتی هستید و کسب‌وکار شما نوپاست. باید بدانید که سئو می‌تواند برگ برنده کسب‌وکار شما باشد. نتایج سئو برای کسب‌وکار آنلاین شما می‌تواند بسیار شگفت‌آور باشد. سئو سایت موجب می‌شود در بسیاری از کوئری های کسب‌وکار خود در نتایج گوگل دیده شوید. این بیشتر دیده‌شدن کمک می‌کند به افزایش اعتماد کاربران نسبت به برند شما و البته میزان فروش شما با افزایش ورودی ها به سایت افزایش میابد.

    روزانه 63000 جستجو در گوگل انجام می شود سئو کمک می‌کند شما با بیشتر دیده‌شدن در این فضا، سهم قابل توجهی از این کلیک ها را نصیب خود کنید تا جایی که می توان گفت شیرینی‌فروش حتی به قیمت سئو گران می ارزد!!

    تضمین موفقیت سئو به بهای قیمت سئو تضمینی (گران)

    قیمت سئو تضمینی یکی از شگردهای شرکت‌های سئو است که آن را دست‌مایه فریب مشتریان قرار می‌دهند. این شرکت‌ها قیمت سئو بالایی را با رنگ و لعاب تضمین به خورد مشتریان می‌دهند.

    درصورتی‌که نمی‌توان هیچ نرخ بازگشت سرمایه‌ای ROI را برای سئو تضمین کرد. زیرا برای این اتفاق عوامل و شرایط مختلفی دست‌اند در کار هستند. عواملی که سئو نمی‌تواند تمام آن‌ها را کنترل کند؛ بنابراین پول کیفیت و خدمات را پرداخت کنید اما به بهای تضمین گران نخرید.

    محکومین به شکست با قیمت سئو ارزان!!

    باور کنید هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. البته منظور ما قیمت سئو منصفانه نیست! برخی شرکت‌های سئو با قیمت سئو ارزان سعی در فریب مشتریان دارند. آن‌ها به بهایی گزاف و با شعار قیمت سئو ارزان کسب‌وکار شما را به تباهی می‌کشانند. ارمغان این شرکت‌ها برای شما چیزی نیست به‌جز:

    شما صاحب دارایی‌هایی بی‌ارزش می‌شوید

    این شرکت‌ها خدمات سئو بی‌کیفیتی برای سایت شما انجام می‌دهند و شما را صاحب دارایی‌هایی بی‌ارزش می‌کنند. محتواهایی که نه در زمان حاضر و نه در آینده نمی‌تواند مخاطبی را به سایت شما جذب کند. بک‌لینک‌های بی‌ارزشی برای سایت شما دریافت می‌کنند که نمی‌تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند.

    سئو سیاه؛ فاتحه خود را بخوانید!!

    سئو ارزان گران‌تر از سئو گران در میاید. این شرکت‌ها با تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه سعی می‌کنند سایت شما را به آنچه قول داده‌اند به بهایی ارزان برسانند. ولی مگر می‌شود؟! دیگر نمی‌شود به این راحتی‌ها گوگل را دور زد. سایت شما اندکی نمی‌گذرد که شناسایی می‌شود و با جریمه‌های بسیار سنگینی مواجه خواهد شد.

    سخن آخر …

    نه قیمت سئو گران تضمینی برای موفقیت است و نه سئو ارزان شما را محکوم به شکست می‌کند. شاید قیمت سئو ارزان ریشه در انصاف داشته باشد؛ بنابراین دقت کنید و درست انتخاب کنید.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “قرارگرفتن در دوراهی انتخاب؛ قیمت سئو گران یا ارزان؟!”
    1. بعضی شرکت های تازه کار که میخوان پروژه بگیرن و شناخته بشن جز اینکه سئو ارزون پیشنهاد بدن چه راه دیگه ای دارن؟

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.